abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96786702
Sinds een tijdje woon ik samen met mijn vriend in een woning aan de rand van de stad. Het is een erg prettige buurt met veel gezinnen en jonge mensen. Onze buren zijn voornamelijk erg fijne mensen. Rechtsonder van ons woont een gezin met al wat oudere kinderen die altijd beleefd gedag zeggen.Soms gaat mijn vriend met de jongetjes voetballen, het zijn verder goed opgevoede kinderen. Linksonder van ons woont een gezellig ouder stel. Omdat wij een woning op de tweede verdieping hebben hebben we dus vier aangrenzende buren. Rechtsboven woont een stel zonder kinderen die we verder niet echt spreken, maar we hebben er nooit last van. Ze zeggen wel altijd gedag.

Het probleem hebben we met de mensen linksboven. Het is een stel met 3 kinderen van ongeveer 5 tot 10 jaar. Die kinderen zie ik soms spelen in de speeltuin vlakbij ons huis. Twee ervan zijn geloof ik normaal, een jongen en een meisje. Maar het derde kind, ik weet niet hoe oud deze jongen is maar wel al wat ouder dan een kleuter, is echt een blaag. Ik hoor hem zo vaak vroeg in de ochtend gillen en stampen, het gaat soms uren door. Eerst dacht ik dat het kind werd geslagen, zo hard gilde het. Maar mijn vriend, bij wie ik ben ingetrokken, zegt dat daar geen sprake van is, maar dat het kind gewoon een probleem heeft. Ik vind dit wel heel raar. Vooral omdat er niks aan het probleem gedaan wordt, want het kind blijft maar gillen en stampen.

Ik ben vanochtend om 7 uur mijn bed uit gekrijst, en heb daardoor niet genoeg kunnen slapen. Ik was het zo zat dat ik de politie wou bellen in de hoop dat ze met dat gezin gingen praten en lieten merken dat dit echt niet zo verder kon. Maar mijn vriend wil dit niet, hij heeft geen zin in problemen en denkt dat het toch niks oplost.

Ik weet niet hoe die ouders opvoeden verder, maar toestaan dat je kind zo hard krijst en stampt is niet normaal. Ik heb als kind ook wel driftbuien gehad, maar als ik te lang doorging dan werden mijn ouders erg boos en dan kreeg ik straf.

Wat moet ik doen? Gewoon de politie bellen? Aanbellen bij die mensen zal wel niks oplossen denk ik...
pi_96786745
Waarom zou aanbellen bij de buren niks oplossen?
als je gaat bellen zullen ze misschien vragen of je zelf wel met de buren een oplossing hebt gezocht
pi_96786772
Ik zou toch aanbellen en zeggen dat je er last van hebt
Het is aan de ouders hoe ze met dat krijsende kind om gaan..
pi_96786776
Gewoon aanbellen en rustig erover praten. In de ghetto heb je geen keus; de kinderen blijven stil of je maakt ze stil.

Pacemaker out. 8-)
pi_96786793
Mensen die voor het minste of geringste de pliesie willen bellen. :') Ga gewoon ff praten met die mensen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:00:12 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96786837
Politie bellen? Waarom niet gelijk de ME?
Ga gewoon zelf eens een informerend praatje maken. Damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96786883
Ik zou de AIVD inlichten
pi_96786889
Omdat mijn buren al eens met ze gepraat hebben (de ouderen) en hen werd verteld dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.

De politie kan deze mensen afschrikken zodat ze er eens echt wat aan doen. Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
pi_96786916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:56 schreef TheaTraal het volgende:
Ik zou toch aanbellen en zeggen dat je er last van hebt
Het is aan de ouders hoe ze met dat krijsende kind om gaan..
Nou, ze gaan er niet mee om blijkbaar, anders was het niet elke keer weer raak. Een corrigerende tik zou wel op zijn plaats zijn...
pi_96786938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:53 schreef dancewithme het volgende:
Ik weet niet hoe die ouders opvoeden verder, maar toestaan dat je kind zo hard krijst en stampt is niet normaal
als het kind b.v. een autistisch trekje heeft moet je er mee om kunnen gaan, en heel veel mensen kunnen dat niet (goed) en komen niet op het idee eens te onderzoeken of er meer aan de hand is...
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 mei 2011 @ 11:05:39 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96786952
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:03 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Nou, ze gaan er niet mee om blijkbaar, anders was het niet elke keer weer raak. Een corrigerende tik zou wel op zijn plaats zijn...
Ja joh, gewoon zijn probleem eruit slaan, ben je zo klaar mee :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:06:35 #12
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96786973
TS is zo iemand die voor alles de politie belt :')
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:06:40 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_96786976
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef dancewithme het volgende:
...dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.
...
Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:03 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Een corrigerende tik zou wel op zijn plaats zijn...
Ik moet zeggen dat ik me eerder af vraag of jij je zelf wel helemaal lekker voelt :?
Je kent de hele situatie niet en dan meteen al zulke uitspraken doen is imo echt nogal overtrokken.
Ga eens rustig met die mensen praten en overdrijf niet zo.
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:07:21 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96786997
quote:
Omdat mijn buren al eens met ze gepraat hebben (de ouderen) en hen werd verteld dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.

De politie kan deze mensen afschrikken zodat ze er eens echt wat aan doen. Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
:')

Hihi.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 mei 2011 @ 11:08:16 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96787012
TS kan natuurlijk ook gewoon zelf een pilletje pakken...
pi_96787063
Jullie zijn zeker van die mensen die later een kutkind hebben dat in de winkel op de grond rolt omdat hij geen snoepjes mag. Maar dan wel met de zachte hand een aai over de bol en "foei"roepen.

Ookal heeft dat kind een probleem, betekent dat niet dat hij zomaar gerechtvaardigd is om zcj als een mongool te gedragen. Ik neem aan dat niet elke autist zich constant misdraagt. Zo zwaar autistisch is hij ook niet want hij speelt gewoon met de andere kinderen buiten. Als hij bipolar is , of een andere stoornis heeft, dan is daar medicatie en therapie voor.
pi_96787079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja joh, gewoon zijn probleem eruit slaan, ben je zo klaar mee :)
Een tik is een kind niet in elkaar slaan, je kan ook overdrijven. Bij mij hielp het wel.
pi_96787089
Ts is een autist.
pi_96787094
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
Politie bellen? Waarom niet gelijk de ME?
Ga gewoon zelf eens een informerend praatje maken. Damn.
Dit :{
Noot noot.
pi_96787111
Je zegt dat het kind geestelijk niet in orde is daar kunnen de ouders ook niks aandoen. Misschien hebben de ouders al wel van alles geprobeerd. Maar jij weet dit niet omdat je te laf ben om aan te bellen en er normaal naar te vragen, in plaats daarvan wil je meteen de politie meteen bellen, het kind volstoppen met pillen of desnoods een corrigerende tik (wat overigens bij de wet verboden is en dat is niet voor niets) alles zodat jij je nachtrust krijgt (doe anders oordoppen in). Sorry hoor maar ik denk dat je eerst bij jezelf te rade moet gaan wat er is mis is.
pi_96787118
Er is al een praatje met hen gemaakt door andere buurtgenoten. Dat loste niks op. Als een hele buurt last van je kind heeft dan hoor je daar wel wat aan te doen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 mei 2011 @ 11:13:15 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96787122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:10 schreef dancewithme het volgende:
Jullie zijn zeker van die mensen die later een kutkind hebben dat in de winkel op de grond rolt omdat hij geen snoepjes mag. Maar dan wel met de zachte hand een aai over de bol en "foei"roepen.

Ookal heeft dat kind een probleem, betekent dat niet dat hij zomaar gerechtvaardigd is om zcj als een mongool te gedragen. Ik neem aan dat niet elke autist zich constant misdraagt. Zo zwaar autistisch is hij ook niet want hij speelt gewoon met de andere kinderen buiten. Als hij bipolar is , of een andere stoornis heeft, dan is daar medicatie en therapie voor.
Nee lieve schat, ik heb een prima opgevoede zesjarige die netjes dankjewel zegt als ze bij de slager een plakje worst krijgt.

Jij komt met idiote oplossingen als volstoppen met pillen en corrigerende tik, omdat je te lui bent om je in een situatie verdiepen...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:13:30 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:11 schreef dancewithme het volgende:
Een tik is een kind niet in elkaar slaan, je kan ook overdrijven. Bij mij hielp het wel.
Ja, averechts.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:14:00 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787143
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:13 schreef dancewithme het volgende:
Er is al een praatje met hen gemaakt door andere buurtgenoten. Dat loste niks op. Als een hele buurt last van je kind heeft dan hoor je daar wel wat aan te doen.
Ze moeten hem godverdomme aan kettingen leggen. In een kelder.
pi_96787163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Je zegt dat het kind geestelijk niet in orde is daar kunnen de ouders ook niks aandoen. Misschien hebben de ouders al wel van alles geprobeerd. Maar jij weet dit niet omdat je te laf ben om aan te bellen en er normaal naar te vragen, in plaats daarvan wil je meteen de politie meteen bellen, het kind volstoppen met pillen of desnoods een corrigerende tik (wat overigens bij de wet verboden is en dat is niet voor niets) alles zodat jij je nachtrust krijgt (doe anders oordoppen in). Sorry hoor maar ik denk dat je eerst bij jezelf te rade moet gaan wat er is mis is.
een corrigerende tik is niet verboden hoor, aansteller. Je kind het ziekenhuis in schoppen is verboden.
Naar wat ik heb gehoord is er niks geprobeerd, ze zeiden gewoon "ja hij heeft een probleem" maar er wat aan doen ho maar. Kinderen die adhd hebben krijgen ook pillen, hoor je niemand over.,
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:14:56 #26
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_96787170
TS haat kinderen als ik het zo lees.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_96787185
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze moeten hem godverdomme aan kettingen leggen. In een kelder.
Dan eerder die ouders, dat kind is zo geworden door hun opvoeding.
pi_96787198
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef Gemaskerde het volgende:
TS haat kinderen als ik het zo lees.
Nee hoor, ik haat onopgevoede blagen. Met de andere kinderen uit de buurt heb ik totaal geen probleem.,
pi_96787216
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:10 schreef dancewithme het volgende:

Joh de mensen die hier reageren maken zelf nooit iets mee, vandaar dat ze reageren met onzinnige reacties die echt nergens op slaan. Voor hulp moet je niet op Fok zijn en als er reacties zijn dan moet je een enorm bullshit filter toepassen.

Het is normaal wat je voelt, het probleem is: Je vriend woont ook bij je in huis en die wil er niets tegen doen. Met zijn zegen zou je een aantal dingen kunnen proberen: Ten eerste praten. Lukt dit niet, melding maken bij politie vanwege overlast (ja om 7 uur je kind op een zaterdag laten schreeuwen en stampen is NIET oké.) en daarnaast mogelijk een melding maken bij maatschappelijk werk. Wie weet wat daar binnen allemaal gebeurd, het klinkt iig niet gezond.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:17:24 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef dancewithme het volgende:

Dan eerder die ouders, dat kind is zo geworden door hun opvoeding.
Same goes for you ...
Geïndoctrineerd dat je met geweld alles oplost.
pi_96787271
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Same goes for you ...
Geïndoctrineerd dat je met geweld alles oplost.
Goh mevrouw de LOI psychologe, hoeveel kost dit consult nou.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:20:10 #32
74276 saaw
pi_96787320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:13 schreef dancewithme het volgende:
Als er 1 keer een praatje is gemaakt weten die mensen dus van 1 stel buren dat er overlast is. Als jij nog nooit iets gezegd hebt weten ze het misschien wel helemaal niet.
Denk dat als 'de hele buurt' allemaal een keertje er aardig en rustig wat van zegt, het al een stuk kan schelen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:20:18 #33
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96787327
ook buren lawaai gehad ooit.....jaren lang en het is slopend op ten duur......sommige mensen zijn er doof voor...maar bij mij werk het alsof ik probeer te slapen en er heeft iemand brood en zandkruimels in mn bed gegooid......kan me niet ontspannen en val dus niet meer in slaap....

ook de tv moet extra hard aangezet worden....want anders hoor je het geluid van de buren....

idem diti bij het avondeten etx etx
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96787356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef dancewithme het volgende:

[..]

een corrigerende tik is niet verboden hoor, aansteller. Je kind het ziekenhuis in schoppen is verboden.
Naar wat ik heb gehoord is er niks geprobeerd, ze zeiden gewoon "ja hij heeft een probleem" maar er wat aan doen ho maar. Kinderen die adhd hebben krijgen ook pillen, hoor je niemand over.,
Sinds september 2006 is er een wet die de pedagogische tik verbiedt. Anders google je het even. O anders neem je toch gewoon pillen in waardoor je geen last meer hebt van het kind.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:21:48 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787365
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Aneurism het volgende:

Goh mevrouw de LOI psychologe, hoeveel kost dit consult nou.
Paerlen voor de zwijntjes.
pi_96787403
@Aneurism heeft geen nut om op haar te reageren, naief mens is het die copycat.

maar ja, ik ken die mensen verder niet, om er echt langs te gaan... ik ben ook vrij jong, pas 23, volgens mij nemen ze mij niet serieus. Ik denk sowieso dat als ze al geen respect hebben voor mensen van 60 dat ze mij al helemaal uitlachen achter gesloten deuren. Politie is toch echt wel dringender.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:23:23 #37
74276 saaw
pi_96787411
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..] anders neem je toch gewoon pillen in waardoor je geen last meer hebt van het kind.
Goed punt wel trouwens. Als je er zo ontzettend veel last van hebt en je wil er niet met ze over praten ben je toch ook gewoon dom bezig als je je alleen maar gaat zitten ergeren en niet gewoon een paar oordoppen koopt.
pi_96787415
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Paerlen voor de zwijntjes.
Van de regen in de sloot helpen bedoel je.
pi_96787418
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Sinds september 2006 is er een wet die de pedagogische tik verbiedt. Anders google je het even. O anders neem je toch gewoon pillen in waardoor je geen last meer hebt van het kind.
oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:23:57 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787425
quote:

Wat ben jij een egoïstisch stuk vreten. Als dat kind geestelijk niet helemaal in orde is, dan heb jij het maar te accepteren.
Resistance is futile.
pi_96787430
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef saaw het volgende:

[..]

Goed punt wel trouwens. Als je er zo ontzettend veel last van hebt en je wil er niet met ze over praten ben je toch ook gewoon dom bezig als je je alleen maar gaat zitten ergeren en niet gewoon een paar oordoppen koopt.
Er is al met hen gepraat.
pi_96787456
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat ben jij een egoïstisch stuk vreten. Als dat kind geestelijk niet helemaal in orde is, dan heb jij het maar te accepteren.
Hahahaha. Ja! Als dutroux mensen verkracht omdat hij geestelijk niet in orde is, moeten we dat maar accepteren. Als tristan van der vlis geestelijk niet in orde is, wat boeien die doden nou? Zulke woedebuien gaan van kwaad tot erger, het kind leert zo dat hij alles mag flikken want hij is toch ziek.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:25:24 #43
pi_96787461
nou ja sommige dingen zijn niet verboden dus......dan is verhuizen bijna nog de enige optie die overblijft..... ( of aan de opiaten gaan dus )

bijv een buur hebben met een tiener die subwoofers in zijn slaapkamer heeft en dan van vijf tot elf savonds een computerspel speelt

ja is ook volstrekt legaal....maar ja ik lees graag een boek af en toe...en dat valt dus bijna niet te combineren.......
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:25:33 #44
74276 saaw
pi_96787462
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:24 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Er is al met hen gepraat.
1 keer, door iemand anders.
Als je het zo erg vindt, ga dan zelf met ze praten!

De politie bellen is, behalve belachelijk, zinloos, want zij vragen als eerste wat je zelf al geprobeerd hebt om de situatie te verbeteren.
  One tough cookie zaterdag 14 mei 2011 @ 11:25:46 #45
169210 liesje1979
pi_96787467
Best rot als je een topic opent om je gelijk te halen en je krijgt allemaal mensen die het niet met je eens zijn :')

Ga gewoon even bij die buren langs en leg uit dat je er last van hebt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zou alleen niet suggereren dat ze het kind anders maar pillen of een tik moeten geven. :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:25:59 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Aneurism het volgende:

Van de regen in de sloot helpen bedoel je.
Meebrallen met trolletjes.
pi_96787472
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:

maar ja, ik ken die mensen verder niet, om er echt langs te gaan... ik ben ook vrij jong, pas 23, volgens mij nemen ze mij niet serieus. Ik denk sowieso dat als ze al geen respect hebben voor mensen van 60 dat ze mij al helemaal uitlachen achter gesloten deuren. Politie is toch echt wel dringender.
Je hebt nu enkel van horen zeggen. Je kan er best langs gaan en zeggen dat je overlast hebt, of ze er rekening mee kunnen houden. Heeft niets met je leeftijd etc te maken. Je hoeft ook niets uit te leggen zoals: Ik heb examens e.d. Het is gewoon irritant, je geeft ze 1 waarschuwing en daarna kan je zoveel de politie bellen als je wilt. Krijg je achteraf niet te horen van: Ze belt direct de plisie.
pi_96787474
quote:

Als je niet open staat voor tips en hulp, dan bel je toch lekker de politie? Jezus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_96787490
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meebrallen met trolletjes.
Tegen trolletjes brallen.

:') Je boodschap is?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:27:41 #50
74276 saaw
pi_96787505
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
Best rot als je een topic opent om je gelijk te halen en je krijgt allemaal mensen die het niet met je eens zijn :')
...
En dat inderdaad, je vraagt om advies en sputtert alleen maar tegen. Volgens mij heb je al lang besloten wat je gaat doen, waarom open je dan dit topic?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:28:11 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787519
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Aneurism het volgende:

Tegen trolletjes brallen.

:') Je boodschap is?
Aan jou? Geen eigenlijk.
Aan TS? Lees terug.
pi_96787536
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aan jou? Geen eigenlijk.
Aan TS? Lees terug.
Waarom praat je tegen me dan? Hou dan lekker je mond, doe je tenminste 1 ding nuttig. :')
pi_96787539
Copycat is gewoon een neurotische ex roker, kan ze niks aan doen, haar verslaafde lichaampje reageert gewoon een beetje raar.
pi_96787542
quote:

[..]

oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.
Had ook niet anders verwacht. Blijkbaar ben jij niet dan in staat om het anders op te lossen. Bovendien wat begint met een tik kan eindigen in klappen en als dat niet helpt krijgt het kind een schop. Nogmaals de wet is niet zomaar voor de lol opgesteld.
pi_96787561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef saaw het volgende:

[..]

En dat inderdaad, je vraagt om advies en sputtert alleen maar tegen. Volgens mij heb je al lang besloten wat je gaat doen, waarom open je dan dit topic?
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.
pi_96787567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Had ook niet anders verwacht. Blijkbaar ben jij niet dan in staat om het anders op te lossen. Bovendien wat begint met een tik kan eindigen in klappen en als dat niet helpt krijgt het kind een schop. Nogmaals de wet is niet zomaar voor de lol opgesteld.
Dat zal wel.
  One tough cookie zaterdag 14 mei 2011 @ 11:30:01 #57
169210 liesje1979
pi_96787570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef dancewithme het volgende:
Copycat is gewoon een neurotische ex roker, kan ze niks aan doen, haar verslaafde lichaampje reageert gewoon een beetje raar.
Ja dat. zal het zijn. Echt. Ik zou de politie bellen.
pi_96787572
quote:

[..]

Ja, heeft jou ook goed gedaan, toch?
pi_96787590
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat. zal het zijn. Echt. Ik zou de politie bellen.
Ze heeft het in haar fotoboek nstaan hoor.
pi_96787599
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.
Ik ben gewoon naar de bovenburen gelopen, aangebeld, gevraagd of het wat zachter mag. Buurman zei ja, probleem opgelost.
pi_96787607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, heeft jou ook goed gedaan, toch?
Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:30:56 #62
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_96787608
TS is een troll of wereldvreemd, ik hoop op het eerste.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  One tough cookie zaterdag 14 mei 2011 @ 11:31:27 #63
169210 liesje1979
pi_96787620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Ze heeft het in haar fotoboek nstaan hoor.
Niks mis met Copycat. O+
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:31:39 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Aneurism het volgende:

Waarom praat je tegen me dan? Hou dan lekker je mond, doe je tenminste 1 ding nuttig. :')
In tegenstelling tot jou hoef ik de woorden niet te mompelen als ik ze intyp. Jij leest ook met een vingertje onder de letters?
pi_96787630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben gewoon naar de bovenburen gelopen, aangebeld, gevraagd of het wat zachter mag. Buurman zei ja, probleem opgelost.
Nou, en de volgende week is het weer raak. Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zei dat er al best vaak met hen gepraat is, ook nog door de buren van hun kant.
pi_96787636
quote:

[..]

Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.
Ik heb geleerd dat als ik ergens last van heb, dat ik dan zelf de verantwoordelijkheid neem.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:32:08 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96787637
quote:

Nee, zo werkt dat niet.

Ga er ook mee praten. Hoe meer mensen naar ze toe komen, hoe beter ze duidelijk wordt dat ze wat aan het probleem moeten doen.

Maar je kan er wel vanuit gaan dat het niet van dag 1 op dag 2 opgelost is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96787638
Wat een aanstellers hier over een corrigerende tik! Vind je het gek dat dat grut van tegenwoordig geen manieren meer kent. Niets mis met een pak voor de broek.

Wat je buurjongen betreft: bel aan. Je verzint rare excuses om het niet te doen met allerlei aannames (volgens mij, ik denk, etc.). Het is belachelijk om de politie op iemands dak te sturen zonder dat je ooit zelf hebt aangebeld met je klacht, echt voer voor een burenruzie om dat te doen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:32:19 #69
74276 saaw
pi_96787643
quote:

[..]

Zal ik mn tips dan anders vormgeven.
Ik heb dit namelijk wel eens meegemaakt en ben even met de buren gaan kletsen. Bleek dat er inderdaad een probleem was met het kindje, waar ze met hulp van een arts naar een oplossing aan het zoeken waren, maar dat ze niet wisten dat de huizen zo gehorig waren omdat ze nooit klachten hadden gehad.
Vervolgens is de muur van de kinderkamer extra geïsoleerd en heb ik nooit meer last gehad.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:32:37 #70
pi_96787649
Dit is een nummer dat er over gaat

over een man die zing dat ie in een huis woont met een neurotische lawaai buurman......en hij zingt dat zijn huis een gevangenis is geworden

pi_96787652
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou hoef ik de woorden niet te mompelen als ik ze intyp. Jij leest ook met een vingertje onder de letters?
:') Leer je dat allemaal bij je LOI cursusje? Ik zou mijn geld terug vragen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:32:56 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787661
quote:
Ja! Na ruim twee jaar gestopt zijn ben ik nog steeds elke dag aan het smachten naar sigaretten :7 .
Wat een typical iets om erbij te halen trouwens.
pi_96787687
quote:

[..]

Wel, de algemene lijn is dat het veruit het beste helpt om éérst met buren te gaan praten. Ja, ook als je pas 23 bent. Zelfs als je er niet al te veel van verwacht. En pas daarna andere partijen in te schakelen.

Los daarvan denk ik dat je verwachting onrealistisch is: de politie gaat geen ouders dwingen hun kind te verdoven zodat de buren kunnen uitslapen. Vermoedelijk kan je beter oordopjes kopen. Maar het staat je vrij om het de politie voor te leggen. Die vermoedelijk gaan vragen wat je zelf al gedaan hebt - of je bijvoorbeeld al een keertje langs gegaan bent. Het zijn immers geen boodschappenjongetjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:33:50 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Hahahaha. Ja! Als dutroux mensen verkracht omdat hij geestelijk niet in orde is, moeten we dat maar accepteren. Als tristan van der vlis geestelijk niet in orde is, wat boeien die doden nou? Zulke woedebuien gaan van kwaad tot erger, het kind leert zo dat hij alles mag flikken want hij is toch ziek.
My god, jij kunt je elk argument veroorloven om je zin te krijgen, of niet? Een kind van 5-10 jaar vergelijken met Dutroux en Tristan van der Vlis opdat jij lekker uit kunt slapen? VERWEND NEST!

_O-

Je bent een enorme aansteller en je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Dramakoninging. Grow up, je gedraagt je als een kind. Een kind dat geestelijk niet helemaal in orde is, daar moet je als 23-jarige toch een keer bij kunnen denken 'ach, het is maar een kind dat niet helemaal in orde is'. In plaats daarvan reageer jij lekker kinderachtig met een 'dit moet stoppen want elk kind is op te voeden', terwijl jij duidelijk geen idee hebt waarover je het hebt.

De gang van zaken in dit soort gevallen:
-verschillende keren een praatje maken met je buren
-een praatje maken bij de politie

En anders: bek houden en slik je verlies.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:34:10 #75
74276 saaw
pi_96787698
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja! Na ruim twee jaar gestopt zijn ben ik nog steeds elke dag aan het smachten naar sigaretten :7 .
Wat een typical iets om erbij te halen trouwens.
:Y Vond het ook al zo'n knap uitgezochte en vooral relevante toevoeging aan dit gesprek.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:34:32 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96787711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dat grapje had je al gemaakt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:34:40 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Aneurism het volgende:

:') maakt het niet per definitie een goede comeback.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:35:02 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787719
quote:
Copycat is dichter bij de zestig dan bij de twintig. Om zo'n opmerking zou je eigenlijk een tik om je oren moeten krijgen. Maar aangezien jij geestelijk niet helemaal in orde lijkt te zijn, zal Copycat het wel voor de vingers zien.
Resistance is futile.
pi_96787724
quote:
Wat moet ik doen? Gewoon de politie bellen? Aanbellen bij die mensen zal wel niks oplossen denk ik...
Als je serieus denkt dat direct naar de politie stappen wel gaat werken, dan :')^veel
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_96787737
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Taurus het volgende:
Wat een aanstellers hier over een corrigerende tik! Vind je het gek dat dat grut van tegenwoordig geen manieren meer kent. Niets mis met een pak voor de broek.

Wat je buurjongen betreft: bel aan. Je verzint rare excuses om het niet te doen met allerlei aannames (volgens mij, ik denk, etc.). Het is belachelijk om de politie op iemands dak te sturen zonder dat je ooit zelf hebt aangebeld met je klacht, echt voer voor een burenruzie om dat te doen.
Een corrigerende tik is vaak vanuit onmacht en onkunde en heeft niks te maken met opvoeding. En vaak leidt tot meerdere klappen omdat een corrigerende tik op een gegeven moment niet helpt. Ik denk dat je een kind prima kan opvoeden zonder een corrigerende tik.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:35:42 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787740
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Seven. het volgende:

Copycat is dichter bij de zestig dan bij de twintig. Om zo'n opmerking zou je eigenlijk een tik om je oren moeten krijgen. Maar aangezien jij geestelijk niet helemaal in orde lijkt te zijn, zal Copycat het wel voor de vingers zien.
Hé! Dat scheelt maar twee jaar, ja!
pi_96787768
quote:

[..]

papa en mama zijn de baas, maar een kind met een stoornis kan er vaak niets aan doen en zo dus ook de papa en de mama vaak niet.
Hier een adhder van 8 jaar die medicatie gebruikt maaaaaar kind is om half 7 op, half 8 geef ik de eerste medicatie, eerder mag niet.
Dan duurt het tot ongeveer 8 uur voor de medicatie inkikt en die 1,5 uur zijn daadwerkelijk slopend!
En altijd met lawaai, net alsof alle hyperactiviteit van die nacht eruit moet.
Ik kan waarschuwen,straffen,zelf gaan brullen wat ik wil het helpt niet en mn kind word er doodongelukkig van want ik leg dan toch immers elke dag d enadruk op zijn handicap waar hij niet om gevraagd heeft?
Het is geen excuus om je je te misdragen zeker niet maar zijn brein werkt nu eenmaal anders.
Is hij verder vanaf 8 uur goed gereguleerd met de medicatie heb je de rest van de dag geen kind aan hem.
Als jij bij mij aan de deur zou komen zou ik dat heel erg vinden.
Niet alleen voor jou maar ook voor mezelf omdat ik niet weet hoe dit te corrigeren en beter te laten verlopen.En hier is zo n beetje alles al geprobeerd. En ik zou er heel erg verdrietig van worden want ik word er al ramdol van smorgens laat staan buren.
Gelukkig heb ik ze nog nooit aan de deur gehad en wij wonen ook in een appartement, gelukkig maar op 1 hoog.
De buren hier weten allemaal wat mijn zoon mankeert en letten zelfs mee op als hij buiten speelt.Tis een geliefd kind in de buurt.
Ik denk dat deze ouders er ook niet zoveel mee kunnen, hoe is hij de rest van de dag?
Misschien zijn oordoppen een ideetje voor je.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:37:02 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Nou, en de volgende week is het weer raak. Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zei dat er al best vaak met hen gepraat is, ook nog door de buren van hun kant.
Áah wacht, je bent te bang om er zelf aan te bellen omdat je de geestelijke vermogens niet hebt om een normaal gesprek aan te gaan over een geestelijk gestoord kind.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:37:35 #84
pi_96787786
ook een mogenlijkheid is....als een wolf in schaapskleren proberen contact met de familie te maken ( via een drankje enof etentje ) en dan kijken of jezelf iets kan sleutelen aan dat probleemgezin.....
pi_96787802
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

:') maakt het niet per definitie een goede comeback.
Ik blijf me verbazen over hoe wereldvreemd je bent, lees je je eigen berichten wel eens terug? Kopieer het eens in een notepad en haal dan je naam weg bij elk berichtje. Ik denk dat het je zal helpen.

Succes ermee, ik ga lekker een terrasje bakken in de zon. Je weet wel die gloeiende bal vuur in die omgeving die ze lucht noemen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2011 11:39:15 (2x succes iets too much) ]
pi_96787806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Een corrigerende tik is vaak vanuit onmacht en onkunde en heeft niks te maken met opvoeding. En vaak leidt tot meerdere klappen omdat een corrigerende tik op een gegeven moment niet helpt. Ik denk dat je een kind prima kan opvoeden zonder een corrigerende tik.
Onzin. Ik heb zelf ook af en toe een corrigerende tik geincasseerd en dat was gewoon als ik inderdaad ontoelaatbaar gedrag vertoonde. Kinderen zijn niet voor reden vatbaar: ze zijn niet volwassen. Een corrigerende tik hoeft absoluut niet te leiden tot onacceptabel geweld :N

Ik ben het er mee eens dat het óók zonder kan, maar roepen dat het slecht voor kinderen is of abnormaal vind ik ronduit een belediging. Ik ken zoveel ouders en kinderen die op die manier zijn grootgebracht en daar is niets mis mee. Ik hou niet zo van dat zalvende, aaiende gedoe jegens kinderen. Om een kind tot kalmte te manen is soms een goede waarschuwing (met tik) nodig.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:39:40 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787838
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over hoe wereldvreemd je bent, lees je je eigen berichten wel eens terug? Kopieer het eens in een notepad en haal dan je naam weg bij elk berichtje. Ik denk dat het je zal helpen.

Succes ermee, ik ga lekker een terrasje bakken in de zon. Je weet wel die gloeiende bal vuur in die omgeving die ze lucht noemen. ;) Succes ermee, je hebt het nodig.
:'). Sorry maar vanwaar deze zwakbegaafde reactie? Denk je écht dat je grappig en intelligent overkomt?
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:40:32 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787861
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Taurus het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb zelf ook af en toe een corrigerende tik geincasseerd en dat was gewoon als ik inderdaad ontoelaatbaar gedrag vertoonde. Kinderen zijn niet voor reden vatbaar: ze zijn niet volwassen. Een corrigerende tik hoeft absoluut niet te leiden tot onacceptabel geweld :N

Ik ben het er mee eens dat het óók zonder kan, maar roepen dat het slecht voor kinderen is of abnormaal vind ik ronduit een belediging. Ik ken zoveel ouders en kinderen die op die manier zijn grootgebracht en daar is niets mis mee. Ik hou niet zo van dat zalvende, aaiende gedoe jegens kinderen. Om een kind tot kalmte te manen is soms een goede waarschuwing (met tik) nodig.
Goh, bovenstaande post verklaart alles.

_O-
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:40:49 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96787872
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Aneurism het volgende:

Succes ermee, ik ga lekker een terrasje bakken in de zon. Je weet wel die gloeiende bal vuur in die omgeving die ze lucht noemen. ;)
Dag jochie, veel plezier in de zandbak. Bak ze niet te bruin, hè.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:41:06 #90
pi_96787880
quote:

[..]

ha ik heb ook corrigerende tik gehad ooit van mn ouders.......is best wel een kloof ontstaan daardoor tussen mij en mn ouders......ik ( in tegenstelling tot jou ) heb therapie gevolgd enkele jaren en daardoor ben ik me beter bewust op de momenten dat ik psychologisch in de knel kom en agresief gedrag ga vertonen......
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:41:28 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ook een mogenlijkheid is....als een wolf in schaapskleren proberen contact met de familie te maken ( via een drankje enof etentje ) en dan kijken of jezelf iets kan sleutelen aan dat probleemgezin.....
Of vriendjes worden met dat kind en hem dan stiekem vergiftigen, dan kan TS weer lekker uitslapen op zaterdag.
Resistance is futile.
pi_96787906
quote:

[..]

En al die gevallen waar het mis gaat vergeet je voor het gemak even,
  One tough cookie zaterdag 14 mei 2011 @ 11:42:32 #93
169210 liesje1979
pi_96787920
quote:

[..]

Dat klopt. Gewetensontwikkeling begint bij kinderen pas rond hun 6e/7e levensjaar. Dus niet zo gek dat ze niet voor reden vatbaar zijn. Dat sla je er ook niet in.
pi_96787937
quote:

[..]

Ik heb zoiets meegemaakt, maar dan van de andere kant. Mijn oudste is zwaar autistisch. Sommige stoornissen zijn niet zodanig met opvoeding te sturen. Bij jouw buren doen de oudste twee het ook prima lees ik, dus dan twijfel ik al of de opvoeding het probleem is.

Nu kan een kind met een autistische stoornis zich soms "goed" houden op school, of tijdens het buitenspelen, maar komt de ellende er vooral thuis uit omdat dit veilig is voor zo'n kind. Dus hoe het zich buitenshuis kan gedragen wil niet altijd iets zeggen over het al dan niet aanwezig zijn van een stoornis.

Ik heb me erg vaak afgevraagd wat de buren ervan mee kregen bij ons, maar dat bleek a) best mee te vallen en b) best draaglijk te zijn juist omdat ik met de buren communiceerde wat er aan de hand was en dat wij er van alles aan deden om te zorgen dat het niet te erg uit de hand liep. Misschien kun jij persoonlijk eens gaan praten (en niet denken dat het afgedaan is als een ander dat al wel geprobeerd heeft van horen zeggen) en zelf kijken hoe de houding van de ouders is.

Misschien vinden ze het ook heel erg dat jij er last van hebt, en staan ze open voor tips. Wij hebben bijvoorbeeld de slaapkamer van onze oudste destijds op de minst gehorige zijde van de flat gemaakt.

Heb je het idee dat het ze wat kan rotten en dat ze maar wat doen, dan kun je de woningbouw altijd nog inschakelen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:43:44 #95
pi_96787950
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Of vriendjes worden met dat kind en hem dan lastig vergiftigen, dan kan TS weer lekker uitslapen op zaterdag.
das aanzetten tot een criminele daad.....ha ha is ook strafbaar....je hebt nu nog tien minuten de tijd om te zeggen dat je een grap maakt anders schakel ik de politie in.....
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:44:19 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96787964
Ik heb ook corrigerende tikken gehad maar achteraf vind ik het een enorm teken van zwakte. Je faalt als ouder gewoon om de controle over de situatie te houden, je laat je meeslepen door je emoties en je doet er een klein kind pijn mee.

Nee, doe dan maar het strafbankje in combinatie met consequentie. Een tik is ook zo inconsequent als maar kan natuurlijk, je kunt niet een bepaalde gedraging repetitief met een tik bestraffen.
Resistance is futile.
pi_96787974
Tuurlijk joh, kinderen met een psychische beperking gaan slaan. Nou, ik denk dat ze zich daar echt beter van gaan gedragen... NOT.

Oplossing voor TS:
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:46:35 #98
pi_96788022
oordopjes kan je op verschillende manieren gebruiken.....

*tijdens het teen-nagel-lakken tussen de tenen
*je kan ze in je oren stoppen
*je kan ze ook in de anus van je buurman stoppen ha ha
pi_96788052
Ik hoef niet te lijden onder de slechte genen van een ander. Dus al die ouders met een autistisch kind: voed hem op of laat hem in een dagbesteding. Maar val anderen er niet mee lastig, godverdomme.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:48:56 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef dancewithme het volgende:
Ik hoef niet te lijden onder de slechte genen van een ander. Dus al die ouders met een autistisch kind: voed hem op of laat hem in een dagbesteding. Maar val anderen er niet mee lastig, godverdomme.
Troll.
Resistance is futile.
pi_96788069
quote:
Jij moet wel een troll zijn!
pi_96788087
want er zijn geen mensen die deze mening hebben? protip: nog tot de jaren 80 werden deze kinderen binnen gehouden
  One tough cookie zaterdag 14 mei 2011 @ 11:50:09 #103
169210 liesje1979
pi_96788101
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Troll.
Kan niet anders.
pi_96788102
quote:
Totdat je zelf een gehandicapt kind krijgt. (Ik hoop het niet, het arme kind...)
pi_96788107
Ik ben het gewoon zo zat dat ouders er mislukte kinderen uitpoepen en dan iedereen ermee opzadelen maar zelf niet alles doen om het kind stil te houden.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:50:22 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788110
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef dancewithme het volgende:
want er zijn geen mensen die deze mening hebben? protip: nog tot de jaren 80 werden deze kinderen binnen gehouden
Troll for sure.
Resistance is futile.
pi_96788118
quote:
Mee eens.
pi_96788120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Totdat je zelf een gehandicapt kind krijgt. (Ik hoop het niet, het arme kind...)
Dan leert dat kind dat zijn handicap geen excuus is om zich te misdragen
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:51:00 #109
pi_96788125
hum Ps?

Ja ts...het kan ook tijdelijk zijn....ik kende ooit een krijskind.....die had dat van ongeveer zijn derde tot zijn zevende.....en toen was het opeens over......
  One tough cookie zaterdag 14 mei 2011 @ 11:51:11 #110
169210 liesje1979
pi_96788132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef dancewithme het volgende:
Je wilt helemaal niet dat het kind binnen gehouden wordt. Dan zou je er immers nog meer last van hebben.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:51:36 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef dancewithme het volgende:

[..]

Dan leert dat kind dat zijn handicap geen excuus is om zich te misdragen
OK, we hebben 2 pagina's lol gehad. Nu allemaal stop volgen en dan kan deze kutkloon een nieuw topic verzinnen.
Resistance is futile.
pi_96788157
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je wilt helemaal niet dat het kind binnen gehouden wordt. Dan zou je er immers nog meer last van hebben.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
hum Ps?

Ja ts...het kan ook tijdelijk zijn....ik kende ooit een krijskind.....die had dat van ongeveer zijn derde tot zijn zevende.....en toen was het opeens over......
Dit kind is al ouder dan 7. Al voorbij de tijd van schuldbesef dat zich ontwikkeld. Als het een peuter was zou ik het nog wel snappen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:52:11 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788160
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit is een troll. Eerste topic op fok maar wel weten wat een troll is.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:52:28 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef dancewithme het volgende:

[..]

[..]

Dit kind is al ouder dan 7. Al voorbij de tijd van schuldbesef dat zich ontwikkeld. Als het een peuter was zou ik het nog wel snappen.
Troll.
Resistance is futile.
pi_96788173
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, we hebben 2 pagina's lol gehad. Nu allemaal stop volgen en dan kan deze kutkloon een nieuw topic verzinnen.
Schattig.
pi_96788176
ts ben je nou echt serieus? Want wat je zegt is echt triest en laat zien dat je een groot gebrek aan inlevingsvermogen hebt. Weet je überhaupt wel autisme is??
pi_96788189
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
ts ben je nou echt serieus? Want wat je zegt is echt triest en laat zien dat je een groot gebrek aan inlevingsvermogen hebt. Weet je überhaupt wel autisme is??
Waarom gaat iedereen er hier van uit dat het kind een afwijking heeft ?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:53:38 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Welnee, TS is niet serieus. TS maakt één topic aan op fok maar weet wel wat een troll is en waar te posten. TS is nep.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:54:06 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788199
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:53 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Waarom gaat iedereen er hier van uit dat het kind een afwijking heeft ?
Waarom trap jij in een troll?
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:54:25 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96788209
wat een liefde op de zaterdag O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_96788210
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom trap jij in een troll?
Zeg trol, reageer ik op jou ?
pi_96788229
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door Daniel1976 op 14-05-2011 11:57:37 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:55:07 #123
pi_96788231
nou ja mijn moe heeft een huis in een probleemwijk.....en voor haar huis is een speelplaats.....ja en dan hoor je echt dus wel dat die kinderen daar dus meer lawaai produceren ( zeg meer gerust gekrijs )

nou ja ik ben er nu aan gewend....maar dat duurde wel een paar jaar voordat....
pi_96788251
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Ik hoop sowieso niet dat zij kinderen krijgt.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:56:17 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef dancewithme het volgende:
seven, ga toch eens uitvogelen of je pot bent of niet en rot op uit dit topic, labiel mens.

Ik weet wat autisme is ja. Ik weet ook dat zo'n kind duidelijke regels moet hebben. als je dat kind zegt dat hij niet mag krijsen doet hij dat niet. Je kan hem niet zomaar wijsmaken dat mama zich rot voelt, dat boeit ze niet.

Maar dat kind heeft geen autisme denk ik.
Kijk eens aan, de kutkloon is op de hoogte.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:56:50 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788276
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Zeg trol, reageer ik op jou ?
Nóg een troll. -O-
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:57:37 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96788298
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef Re het volgende:
wat een liefde op de zaterdag O+
Gooi anders dit getroll dicht? Obvious troll.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:57:48 #128
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96788303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef dancewithme het volgende:
-weg-
En dicht.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 mei 2011 @ 12:22:29 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96788955
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef dancewithme het volgende:
Ik ben het gewoon zo zat dat ouders er mislukte kinderen uitpoepen en dan iedereen ermee opzadelen maar zelf niet alles doen om het kind stil te houden.
Jouw ouders is dat anders ook niet echt goed gelukt hè :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:23:42 #130
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96788987
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jouw ouders is dat anders ook niet echt goed gelukt hè :)
Ik dacht toch echt dat ik um dicht had gedaan.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 mei 2011 @ 12:24:45 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96789015
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat ik um dicht had gedaan.
Ja sorry, scherm stond lang open, ik was even bezig met kind opvoeden :@
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:25:39 #132
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96789044
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja sorry, scherm stond lang open, ik was even bezig met kind opvoeden :@
:D Kan gebeuren ;)

En ik dacht dat vrouwen zo goed konden multitasken ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:26:56 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96789080
ik vond het wel een leuk topic :@
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')