Nou, ze gaan er niet mee om blijkbaar, anders was het niet elke keer weer raak. Een corrigerende tik zou wel op zijn plaats zijn...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:56 schreef TheaTraal het volgende:
Ik zou toch aanbellen en zeggen dat je er last van hebt
Het is aan de ouders hoe ze met dat krijsende kind om gaan..
als het kind b.v. een autistisch trekje heeft moet je er mee om kunnen gaan, en heel veel mensen kunnen dat niet (goed) en komen niet op het idee eens te onderzoeken of er meer aan de hand is...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:53 schreef dancewithme het volgende:
Ik weet niet hoe die ouders opvoeden verder, maar toestaan dat je kind zo hard krijst en stampt is niet normaal
Ja joh, gewoon zijn probleem eruit slaan, ben je zo klaar meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:03 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Nou, ze gaan er niet mee om blijkbaar, anders was het niet elke keer weer raak. Een corrigerende tik zou wel op zijn plaats zijn...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef dancewithme het volgende:
...dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.
...
Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
Ik moet zeggen dat ik me eerder af vraag of jij je zelf wel helemaal lekker voeltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:03 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Een corrigerende tik zou wel op zijn plaats zijn...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef dancewithme het volgende:
Omdat mijn buren al eens met ze gepraat hebben (de ouderen) en hen werd verteld dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.
De politie kan deze mensen afschrikken zodat ze er eens echt wat aan doen. Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
Een tik is een kind niet in elkaar slaan, je kan ook overdrijven. Bij mij hielp het wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon zijn probleem eruit slaan, ben je zo klaar mee
Ditquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
Politie bellen? Waarom niet gelijk de ME?
Ga gewoon zelf eens een informerend praatje maken. Damn.
Nee lieve schat, ik heb een prima opgevoede zesjarige die netjes dankjewel zegt als ze bij de slager een plakje worst krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:10 schreef dancewithme het volgende:
Jullie zijn zeker van die mensen die later een kutkind hebben dat in de winkel op de grond rolt omdat hij geen snoepjes mag. Maar dan wel met de zachte hand een aai over de bol en "foei"roepen.
Ookal heeft dat kind een probleem, betekent dat niet dat hij zomaar gerechtvaardigd is om zcj als een mongool te gedragen. Ik neem aan dat niet elke autist zich constant misdraagt. Zo zwaar autistisch is hij ook niet want hij speelt gewoon met de andere kinderen buiten. Als hij bipolar is , of een andere stoornis heeft, dan is daar medicatie en therapie voor.
Ja, averechts.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:11 schreef dancewithme het volgende:
Een tik is een kind niet in elkaar slaan, je kan ook overdrijven. Bij mij hielp het wel.
Ze moeten hem godverdomme aan kettingen leggen. In een kelder.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:13 schreef dancewithme het volgende:
Er is al een praatje met hen gemaakt door andere buurtgenoten. Dat loste niks op. Als een hele buurt last van je kind heeft dan hoor je daar wel wat aan te doen.
een corrigerende tik is niet verboden hoor, aansteller. Je kind het ziekenhuis in schoppen is verboden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:12 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Je zegt dat het kind geestelijk niet in orde is daar kunnen de ouders ook niks aandoen. Misschien hebben de ouders al wel van alles geprobeerd. Maar jij weet dit niet omdat je te laf ben om aan te bellen en er normaal naar te vragen, in plaats daarvan wil je meteen de politie meteen bellen, het kind volstoppen met pillen of desnoods een corrigerende tik (wat overigens bij de wet verboden is en dat is niet voor niets) alles zodat jij je nachtrust krijgt (doe anders oordoppen in). Sorry hoor maar ik denk dat je eerst bij jezelf te rade moet gaan wat er is mis is.
Dan eerder die ouders, dat kind is zo geworden door hun opvoeding.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moeten hem godverdomme aan kettingen leggen. In een kelder.
Nee hoor, ik haat onopgevoede blagen. Met de andere kinderen uit de buurt heb ik totaal geen probleem.,quote:
Joh de mensen die hier reageren maken zelf nooit iets mee, vandaar dat ze reageren met onzinnige reacties die echt nergens op slaan. Voor hulp moet je niet op Fok zijn en als er reacties zijn dan moet je een enorm bullshit filter toepassen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:10 schreef dancewithme het volgende:
Jullie zijn zeker van die mensen die later een kutkind hebben dat in de winkel op de grond rolt omdat hij geen snoepjes mag. Maar dan wel met de zachte hand een aai over de bol en "foei"roepen.
Ookal heeft dat kind een probleem, betekent dat niet dat hij zomaar gerechtvaardigd is om zcj als een mongool te gedragen. Ik neem aan dat niet elke autist zich constant misdraagt. Zo zwaar autistisch is hij ook niet want hij speelt gewoon met de andere kinderen buiten. Als hij bipolar is , of een andere stoornis heeft, dan is daar medicatie en therapie voor.
Same goes for you ...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:15 schreef dancewithme het volgende:
Dan eerder die ouders, dat kind is zo geworden door hun opvoeding.
Goh mevrouw de LOI psychologe, hoeveel kost dit consult nou.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Same goes for you ...
Geïndoctrineerd dat je met geweld alles oplost.
Als er 1 keer een praatje is gemaakt weten die mensen dus van 1 stel buren dat er overlast is. Als jij nog nooit iets gezegd hebt weten ze het misschien wel helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:13 schreef dancewithme het volgende:
Er is al een praatje met hen gemaakt door andere buurtgenoten. Dat loste niks op. Als een hele buurt last van je kind heeft dan hoor je daar wel wat aan te doen.
Sinds september 2006 is er een wet die de pedagogische tik verbiedt. Anders google je het even. O anders neem je toch gewoon pillen in waardoor je geen last meer hebt van het kind.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef dancewithme het volgende:
[..]
een corrigerende tik is niet verboden hoor, aansteller. Je kind het ziekenhuis in schoppen is verboden.
Naar wat ik heb gehoord is er niks geprobeerd, ze zeiden gewoon "ja hij heeft een probleem" maar er wat aan doen ho maar. Kinderen die adhd hebben krijgen ook pillen, hoor je niemand over.,
Paerlen voor de zwijntjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Aneurism het volgende:
Goh mevrouw de LOI psychologe, hoeveel kost dit consult nou.
Goed punt wel trouwens. Als je er zo ontzettend veel last van hebt en je wil er niet met ze over praten ben je toch ook gewoon dom bezig als je je alleen maar gaat zitten ergeren en niet gewoon een paar oordoppen koopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..] anders neem je toch gewoon pillen in waardoor je geen last meer hebt van het kind.
oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:21 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Sinds september 2006 is er een wet die de pedagogische tik verbiedt. Anders google je het even. O anders neem je toch gewoon pillen in waardoor je geen last meer hebt van het kind.
Wat ben jij een egoïstisch stuk vreten. Als dat kind geestelijk niet helemaal in orde is, dan heb jij het maar te accepteren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef dancewithme het volgende:
Omdat mijn buren al eens met ze gepraat hebben (de ouderen) en hen werd verteld dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.
De politie kan deze mensen afschrikken zodat ze er eens echt wat aan doen. Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
Er is al met hen gepraat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef saaw het volgende:
[..]
Goed punt wel trouwens. Als je er zo ontzettend veel last van hebt en je wil er niet met ze over praten ben je toch ook gewoon dom bezig als je je alleen maar gaat zitten ergeren en niet gewoon een paar oordoppen koopt.
Hahahaha. Ja! Als dutroux mensen verkracht omdat hij geestelijk niet in orde is, moeten we dat maar accepteren. Als tristan van der vlis geestelijk niet in orde is, wat boeien die doden nou? Zulke woedebuien gaan van kwaad tot erger, het kind leert zo dat hij alles mag flikken want hij is toch ziek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ben jij een egoïstisch stuk vreten. Als dat kind geestelijk niet helemaal in orde is, dan heb jij het maar te accepteren.
1 keer, door iemand anders.quote:
Meebrallen met trolletjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef Aneurism het volgende:
Van de regen in de sloot helpen bedoel je.
Je hebt nu enkel van horen zeggen. Je kan er best langs gaan en zeggen dat je overlast hebt, of ze er rekening mee kunnen houden. Heeft niets met je leeftijd etc te maken. Je hoeft ook niets uit te leggen zoals: Ik heb examens e.d. Het is gewoon irritant, je geeft ze 1 waarschuwing en daarna kan je zoveel de politie bellen als je wilt. Krijg je achteraf niet te horen van: Ze belt direct de plisie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:
@Aneurism heeft geen nut om op haar te reageren, naief mens is het die copycat.
maar ja, ik ken die mensen verder niet, om er echt langs te gaan... ik ben ook vrij jong, pas 23, volgens mij nemen ze mij niet serieus. Ik denk sowieso dat als ze al geen respect hebben voor mensen van 60 dat ze mij al helemaal uitlachen achter gesloten deuren. Politie is toch echt wel dringender.
Als je niet open staat voor tips en hulp, dan bel je toch lekker de politie? Jezus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:
@Aneurism heeft geen nut om op haar te reageren, naief mens is het die copycat.
maar ja, ik ken die mensen verder niet, om er echt langs te gaan... ik ben ook vrij jong, pas 23, volgens mij nemen ze mij niet serieus. Ik denk sowieso dat als ze al geen respect hebben voor mensen van 60 dat ze mij al helemaal uitlachen achter gesloten deuren. Politie is toch echt wel dringender.
En dat inderdaad, je vraagt om advies en sputtert alleen maar tegen. Volgens mij heb je al lang besloten wat je gaat doen, waarom open je dan dit topic?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
Best rot als je een topic opent om je gelijk te halen en je krijgt allemaal mensen die het niet met je eens zijn
...
Aan jou? Geen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Aneurism het volgende:
Tegen trolletjes brallen.Je boodschap is?
Waarom praat je tegen me dan? Hou dan lekker je mond, doe je tenminste 1 ding nuttig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan jou? Geen eigenlijk.
Aan TS? Lees terug.
Had ook niet anders verwacht. Blijkbaar ben jij niet dan in staat om het anders op te lossen. Bovendien wat begint met een tik kan eindigen in klappen en als dat niet helpt krijgt het kind een schop. Nogmaals de wet is niet zomaar voor de lol opgesteld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:
[..]
oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef saaw het volgende:
[..]
En dat inderdaad, je vraagt om advies en sputtert alleen maar tegen. Volgens mij heb je al lang besloten wat je gaat doen, waarom open je dan dit topic?
Dat zal wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Blijkbaar ben jij niet dan in staat om het anders op te lossen. Bovendien wat begint met een tik kan eindigen in klappen en als dat niet helpt krijgt het kind een schop. Nogmaals de wet is niet zomaar voor de lol opgesteld.
Ja dat. zal het zijn. Echt. Ik zou de politie bellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef dancewithme het volgende:
Copycat is gewoon een neurotische ex roker, kan ze niks aan doen, haar verslaafde lichaampje reageert gewoon een beetje raar.
Ja, heeft jou ook goed gedaan, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:
[..]
oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.
Ze heeft het in haar fotoboek nstaan hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat. zal het zijn. Echt. Ik zou de politie bellen.
Ik ben gewoon naar de bovenburen gelopen, aangebeld, gevraagd of het wat zachter mag. Buurman zei ja, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.
Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.quote:
Niks mis met Copycat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Ze heeft het in haar fotoboek nstaan hoor.
In tegenstelling tot jou hoef ik de woorden niet te mompelen als ik ze intyp. Jij leest ook met een vingertje onder de letters?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Aneurism het volgende:
Waarom praat je tegen me dan? Hou dan lekker je mond, doe je tenminste 1 ding nuttig.
Nou, en de volgende week is het weer raak. Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zei dat er al best vaak met hen gepraat is, ook nog door de buren van hun kant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de bovenburen gelopen, aangebeld, gevraagd of het wat zachter mag. Buurman zei ja, probleem opgelost.
Ik heb geleerd dat als ik ergens last van heb, dat ik dan zelf de verantwoordelijkheid neem.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef dancewithme het volgende:
Zal ik mn tips dan anders vormgeven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hoef ik de woorden niet te mompelen als ik ze intyp. Jij leest ook met een vingertje onder de letters?
Ja! Na ruim twee jaar gestopt zijn ben ik nog steeds elke dag aan het smachten naar sigarettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef dancewithme het volgende:
Copycat is gewoon een neurotische ex roker, kan ze niks aan doen, haar verslaafde lichaampje reageert gewoon een beetje raar.
Wel, de algemene lijn is dat het veruit het beste helpt om éérst met buren te gaan praten. Ja, ook als je pas 23 bent. Zelfs als je er niet al te veel van verwacht. En pas daarna andere partijen in te schakelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
My god, jij kunt je elk argument veroorloven om je zin te krijgen, of niet? Een kind van 5-10 jaar vergelijken met Dutroux en Tristan van der Vlis opdat jij lekker uit kunt slapen? VERWEND NEST!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja! Als dutroux mensen verkracht omdat hij geestelijk niet in orde is, moeten we dat maar accepteren. Als tristan van der vlis geestelijk niet in orde is, wat boeien die doden nou? Zulke woedebuien gaan van kwaad tot erger, het kind leert zo dat hij alles mag flikken want hij is toch ziek.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Na ruim twee jaar gestopt zijn ben ik nog steeds elke dag aan het smachten naar sigaretten.
Wat een typical iets om erbij te halen trouwens.
Dat grapje had je al gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Aneurism het volgende:
[..]Leer je dat allemaal bij je LOI cursusje? Ik zou mijn geld terug vragen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Aneurism het volgende:
Leer je dat allemaal bij je LOI cursusje? Ik zou mijn geld terug vragen.
Copycat is dichter bij de zestig dan bij de twintig. Om zo'n opmerking zou je eigenlijk een tik om je oren moeten krijgen. Maar aangezien jij geestelijk niet helemaal in orde lijkt te zijn, zal Copycat het wel voor de vingers zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef dancewithme het volgende:
Als je serieus denkt dat direct naar de politie stappen wel gaat werken, danquote:Wat moet ik doen? Gewoon de politie bellen? Aanbellen bij die mensen zal wel niks oplossen denk ik...
Een corrigerende tik is vaak vanuit onmacht en onkunde en heeft niks te maken met opvoeding. En vaak leidt tot meerdere klappen omdat een corrigerende tik op een gegeven moment niet helpt. Ik denk dat je een kind prima kan opvoeden zonder een corrigerende tik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Taurus het volgende:
Wat een aanstellers hier over een corrigerende tik! Vind je het gek dat dat grut van tegenwoordig geen manieren meer kent. Niets mis met een pak voor de broek.
Wat je buurjongen betreft: bel aan. Je verzint rare excuses om het niet te doen met allerlei aannames (volgens mij, ik denk, etc.). Het is belachelijk om de politie op iemands dak te sturen zonder dat je ooit zelf hebt aangebeld met je klacht, echt voer voor een burenruzie om dat te doen.
Hé! Dat scheelt maar twee jaar, ja!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Seven. het volgende:
Copycat is dichter bij de zestig dan bij de twintig. Om zo'n opmerking zou je eigenlijk een tik om je oren moeten krijgen. Maar aangezien jij geestelijk niet helemaal in orde lijkt te zijn, zal Copycat het wel voor de vingers zien.
papa en mama zijn de baas, maar een kind met een stoornis kan er vaak niets aan doen en zo dus ook de papa en de mama vaak niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.
Áah wacht, je bent te bang om er zelf aan te bellen omdat je de geestelijke vermogens niet hebt om een normaal gesprek aan te gaan over een geestelijk gestoord kind.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Nou, en de volgende week is het weer raak. Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zei dat er al best vaak met hen gepraat is, ook nog door de buren van hun kant.
Ik blijf me verbazen over hoe wereldvreemd je bent, lees je je eigen berichten wel eens terug? Kopieer het eens in een notepad en haal dan je naam weg bij elk berichtje. Ik denk dat het je zal helpen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
maakt het niet per definitie een goede comeback.
Onzin. Ik heb zelf ook af en toe een corrigerende tik geincasseerd en dat was gewoon als ik inderdaad ontoelaatbaar gedrag vertoonde. Kinderen zijn niet voor reden vatbaar: ze zijn niet volwassen. Een corrigerende tik hoeft absoluut niet te leiden tot onacceptabel geweldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Een corrigerende tik is vaak vanuit onmacht en onkunde en heeft niks te maken met opvoeding. En vaak leidt tot meerdere klappen omdat een corrigerende tik op een gegeven moment niet helpt. Ik denk dat je een kind prima kan opvoeden zonder een corrigerende tik.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over hoe wereldvreemd je bent, lees je je eigen berichten wel eens terug? Kopieer het eens in een notepad en haal dan je naam weg bij elk berichtje. Ik denk dat het je zal helpen.
Succes ermee, ik ga lekker een terrasje bakken in de zon. Je weet wel die gloeiende bal vuur in die omgeving die ze lucht noemen.Succes ermee, je hebt het nodig.
Goh, bovenstaande post verklaart alles.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb zelf ook af en toe een corrigerende tik geincasseerd en dat was gewoon als ik inderdaad ontoelaatbaar gedrag vertoonde. Kinderen zijn niet voor reden vatbaar: ze zijn niet volwassen. Een corrigerende tik hoeft absoluut niet te leiden tot onacceptabel geweld
Ik ben het er mee eens dat het óók zonder kan, maar roepen dat het slecht voor kinderen is of abnormaal vind ik ronduit een belediging. Ik ken zoveel ouders en kinderen die op die manier zijn grootgebracht en daar is niets mis mee. Ik hou niet zo van dat zalvende, aaiende gedoe jegens kinderen. Om een kind tot kalmte te manen is soms een goede waarschuwing (met tik) nodig.
Dag jochie, veel plezier in de zandbak. Bak ze niet te bruin, hè.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Aneurism het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoe wereldvreemd je bent, lees je je eigen berichten wel eens terug? Kopieer het eens in een notepad en haal dan je naam weg bij elk berichtje. Ik denk dat het je zal helpen.
Succes ermee, ik ga lekker een terrasje bakken in de zon. Je weet wel die gloeiende bal vuur in die omgeving die ze lucht noemen.![]()
ha ik heb ook corrigerende tik gehad ooit van mn ouders.......is best wel een kloof ontstaan daardoor tussen mij en mn ouders......ik ( in tegenstelling tot jou ) heb therapie gevolgd enkele jaren en daardoor ben ik me beter bewust op de momenten dat ik psychologisch in de knel kom en agresief gedrag ga vertonen......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb zelf ook af en toe een corrigerende tik geincasseerd en dat was gewoon als ik inderdaad ontoelaatbaar gedrag vertoonde. Kinderen zijn niet voor reden vatbaar: ze zijn niet volwassen. Een corrigerende tik hoeft absoluut niet te leiden tot onacceptabel geweld
Ik ben het er mee eens dat het óók zonder kan, maar roepen dat het slecht voor kinderen is of abnormaal vind ik ronduit een belediging. Ik ken zoveel ouders en kinderen die op die manier zijn grootgebracht en daar is niets mis mee. Ik hou niet zo van dat zalvende, aaiende gedoe jegens kinderen. Om een kind tot kalmte te manen is soms een goede waarschuwing (met tik) nodig.
Of vriendjes worden met dat kind en hem dan stiekem vergiftigen, dan kan TS weer lekker uitslapen op zaterdag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ook een mogenlijkheid is....als een wolf in schaapskleren proberen contact met de familie te maken ( via een drankje enof etentje ) en dan kijken of jezelf iets kan sleutelen aan dat probleemgezin.....
En al die gevallen waar het mis gaat vergeet je voor het gemak even,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat klopt. Gewetensontwikkeling begint bij kinderen pas rond hun 6e/7e levensjaar. Dus niet zo gek dat ze niet voor reden vatbaar zijn. Dat sla je er ook niet in.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb zoiets meegemaakt, maar dan van de andere kant. Mijn oudste is zwaar autistisch. Sommige stoornissen zijn niet zodanig met opvoeding te sturen. Bij jouw buren doen de oudste twee het ook prima lees ik, dus dan twijfel ik al of de opvoeding het probleem is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
das aanzetten tot een criminele daad.....ha ha is ook strafbaar....je hebt nu nog tien minuten de tijd om te zeggen dat je een grap maakt anders schakel ik de politie in.....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Of vriendjes worden met dat kind en hem dan lastig vergiftigen, dan kan TS weer lekker uitslapen op zaterdag.
Troll.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef dancewithme het volgende:
Ik hoef niet te lijden onder de slechte genen van een ander. Dus al die ouders met een autistisch kind: voed hem op of laat hem in een dagbesteding. Maar val anderen er niet mee lastig, godverdomme.
Jij moet wel een troll zijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef dancewithme het volgende:
Ik hoef niet te lijden onder de slechte genen van een ander. Dus al die ouders met een autistisch kind: voed hem op of laat hem in een dagbesteding. Maar val anderen er niet mee lastig, godverdomme.
Totdat je zelf een gehandicapt kind krijgt. (Ik hoop het niet, het arme kind...)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef dancewithme het volgende:
Troll for sure.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef dancewithme het volgende:
want er zijn geen mensen die deze mening hebben? protip: nog tot de jaren 80 werden deze kinderen binnen gehouden
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:48 schreef dancewithme het volgende:
Dan leert dat kind dat zijn handicap geen excuus is om zich te misdragenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Totdat je zelf een gehandicapt kind krijgt. (Ik hoop het niet, het arme kind...)
Je wilt helemaal niet dat het kind binnen gehouden wordt. Dan zou je er immers nog meer last van hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef dancewithme het volgende:
want er zijn geen mensen die deze mening hebben? protip: nog tot de jaren 80 werden deze kinderen binnen gehouden
OK, we hebben 2 pagina's lol gehad. Nu allemaal stop volgen en dan kan deze kutkloon een nieuw topic verzinnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Dan leert dat kind dat zijn handicap geen excuus is om zich te misdragen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt helemaal niet dat het kind binnen gehouden wordt. Dan zou je er immers nog meer last van hebben.
Dit kind is al ouder dan 7. Al voorbij de tijd van schuldbesef dat zich ontwikkeld. Als het een peuter was zou ik het nog wel snappen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
hum Ps?
Ja ts...het kan ook tijdelijk zijn....ik kende ooit een krijskind.....die had dat van ongeveer zijn derde tot zijn zevende.....en toen was het opeens over......
Dit is een troll. Eerste topic op fok maar wel weten wat een troll is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt helemaal niet dat het kind binnen gehouden wordt. Dan zou je er immers nog meer last van hebben.
Troll.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef dancewithme het volgende:
[..]
[..]
Dit kind is al ouder dan 7. Al voorbij de tijd van schuldbesef dat zich ontwikkeld. Als het een peuter was zou ik het nog wel snappen.
Schattig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, we hebben 2 pagina's lol gehad. Nu allemaal stop volgen en dan kan deze kutkloon een nieuw topic verzinnen.
Waarom gaat iedereen er hier van uit dat het kind een afwijking heeft ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
ts ben je nou echt serieus? Want wat je zegt is echt triest en laat zien dat je een groot gebrek aan inlevingsvermogen hebt. Weet je überhaupt wel autisme is??
Welnee, TS is niet serieus. TS maakt één topic aan op fok maar weet wel wat een troll is en waar te posten. TS is nep.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef Heavenisrighthere het volgende:
ts ben je nou echt serieus? Want wat je zegt is echt triest en laat zien dat je een groot gebrek aan inlevingsvermogen hebt. Weet je überhaupt wel autisme is??
Waarom trap jij in een troll?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:53 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen er hier van uit dat het kind een afwijking heeft ?
Ik hoop sowieso niet dat zij kinderen krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Totdat je zelf een gehandicapt kind krijgt. (Ik hoop het niet, het arme kind...)
Kijk eens aan, de kutkloon is op de hoogte.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef dancewithme het volgende:
seven, ga toch eens uitvogelen of je pot bent of niet en rot op uit dit topic, labiel mens.
Ik weet wat autisme is ja. Ik weet ook dat zo'n kind duidelijke regels moet hebben. als je dat kind zegt dat hij niet mag krijsen doet hij dat niet. Je kan hem niet zomaar wijsmaken dat mama zich rot voelt, dat boeit ze niet.
Maar dat kind heeft geen autisme denk ik.
Jouw ouders is dat anders ook niet echt goed gelukt hèquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef dancewithme het volgende:
Ik ben het gewoon zo zat dat ouders er mislukte kinderen uitpoepen en dan iedereen ermee opzadelen maar zelf niet alles doen om het kind stil te houden.
Ik dacht toch echt dat ik um dicht had gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jouw ouders is dat anders ook niet echt goed gelukt hè
Ja sorry, scherm stond lang open, ik was even bezig met kind opvoedenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik um dicht had gedaan.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja sorry, scherm stond lang open, ik was even bezig met kind opvoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |