Aan jou? Geen eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef Aneurism het volgende:
Tegen trolletjes brallen.Je boodschap is?
Waarom praat je tegen me dan? Hou dan lekker je mond, doe je tenminste 1 ding nuttig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan jou? Geen eigenlijk.
Aan TS? Lees terug.
Had ook niet anders verwacht. Blijkbaar ben jij niet dan in staat om het anders op te lossen. Bovendien wat begint met een tik kan eindigen in klappen en als dat niet helpt krijgt het kind een schop. Nogmaals de wet is niet zomaar voor de lol opgesteld.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:
[..]
oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef saaw het volgende:
[..]
En dat inderdaad, je vraagt om advies en sputtert alleen maar tegen. Volgens mij heb je al lang besloten wat je gaat doen, waarom open je dan dit topic?
Dat zal wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht. Blijkbaar ben jij niet dan in staat om het anders op te lossen. Bovendien wat begint met een tik kan eindigen in klappen en als dat niet helpt krijgt het kind een schop. Nogmaals de wet is niet zomaar voor de lol opgesteld.
Ja dat. zal het zijn. Echt. Ik zou de politie bellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef dancewithme het volgende:
Copycat is gewoon een neurotische ex roker, kan ze niks aan doen, haar verslaafde lichaampje reageert gewoon een beetje raar.
Ja, heeft jou ook goed gedaan, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:23 schreef dancewithme het volgende:
[..]
oh oh oh. Mijn kind krijgt gewoon een klap voor de kont als hij zich misdraagt. Jammer dan.
Ze heeft het in haar fotoboek nstaan hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat. zal het zijn. Echt. Ik zou de politie bellen.
Ik ben gewoon naar de bovenburen gelopen, aangebeld, gevraagd of het wat zachter mag. Buurman zei ja, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.
Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.quote:
Niks mis met Copycat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Ze heeft het in haar fotoboek nstaan hoor.
In tegenstelling tot jou hoef ik de woorden niet te mompelen als ik ze intyp. Jij leest ook met een vingertje onder de letters?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef Aneurism het volgende:
Waarom praat je tegen me dan? Hou dan lekker je mond, doe je tenminste 1 ding nuttig.
Nou, en de volgende week is het weer raak. Ik heb het net aan mijn vriend gevraagd en die zei dat er al best vaak met hen gepraat is, ook nog door de buren van hun kant.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de bovenburen gelopen, aangebeld, gevraagd of het wat zachter mag. Buurman zei ja, probleem opgelost.
Ik heb geleerd dat als ik ergens last van heb, dat ik dan zelf de verantwoordelijkheid neem.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Ja, inderdaad Ik heb geleerd dat gillen en stampen niet normaal is. En dat papa en mama de baas zijn.
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef dancewithme het volgende:
Omdat mijn buren al eens met ze gepraat hebben (de ouderen) en hen werd verteld dat dat kind geestelijk niet helemaal oke is.
De politie kan deze mensen afschrikken zodat ze er eens echt wat aan doen. Desnoods stoppen ze hem vol met pillen, zolang ik maar kan slapen. :S
Zal ik mn tips dan anders vormgeven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Om advies te krijgen van mensen die ook zoiets mee hebben gemaakt, niet van moralistische naievelingen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou hoef ik de woorden niet te mompelen als ik ze intyp. Jij leest ook met een vingertje onder de letters?
Ja! Na ruim twee jaar gestopt zijn ben ik nog steeds elke dag aan het smachten naar sigarettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef dancewithme het volgende:
Copycat is gewoon een neurotische ex roker, kan ze niks aan doen, haar verslaafde lichaampje reageert gewoon een beetje raar.
Wel, de algemene lijn is dat het veruit het beste helpt om éérst met buren te gaan praten. Ja, ook als je pas 23 bent. Zelfs als je er niet al te veel van verwacht. En pas daarna andere partijen in te schakelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef dancewithme het volgende:
[..]
My god, jij kunt je elk argument veroorloven om je zin te krijgen, of niet? Een kind van 5-10 jaar vergelijken met Dutroux en Tristan van der Vlis opdat jij lekker uit kunt slapen? VERWEND NEST!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:25 schreef dancewithme het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja! Als dutroux mensen verkracht omdat hij geestelijk niet in orde is, moeten we dat maar accepteren. Als tristan van der vlis geestelijk niet in orde is, wat boeien die doden nou? Zulke woedebuien gaan van kwaad tot erger, het kind leert zo dat hij alles mag flikken want hij is toch ziek.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Na ruim twee jaar gestopt zijn ben ik nog steeds elke dag aan het smachten naar sigaretten.
Wat een typical iets om erbij te halen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |