Manchester United is net kampioen geworden hoorquote:
Dus je moet een unban krijgenquote:
Agreed!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef pletvandepettenflet het volgende:
ik heb ook nog een unban nodig
groetjes l2emy
nah dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Berend. het volgende:
Is er zo'n tekort aan leden dat iedereen wordt geunbanned?
kquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
nah dat niet.
We zochten de rotte appel en nu die gevonden is kunnen de onschuldigen terugkeren
Kom op hé.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
nah dat niet.
We zochten de rotte appel en nu die gevonden is kunnen de onschuldigen terugkeren
Je kent hem niet eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef Toothless het volgende:
[..]
l2emy?
oh nee die goede jongen kan er gewoon in
jullie hebben besloten dat ik niet mocht terugkomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Was niet tegen jou bedoeld cees, rare opmerkingen rare antwoorden toch?
Omdat je een andere server start, soort van concurrentie dus na al het gezeik van het mergen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
jullie hebben besloten dat ik niet mocht terugkomen.
Omdat hij gelijk heeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat je een andere server start, soort van concurrentie dus na al het gezeik van het mergen.
Maar dit is niet de plek om het daar over te hebben, je kan me altijd pm'en of adden op steam (brainwash).
Iemand een ban geven omdat diegene een andere server startquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat je een andere server start, soort van concurrentie dus na al het gezeik van het mergen.
Maar dit is niet de plek om het daar over te hebben, je kan me altijd pm'en of adden op steam (brainwash).
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Iemand een ban geven omdat diegene een andere server startAls ik nu een keer met vrienden ff een server host op mn laptop om een paar uur survival te spelen, moet ik dan vrezen voor een ban?
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Iemand een ban geven omdat diegene een andere server startAls ik nu een keer met vrienden ff een server host op mn laptop om een paar uur survival te spelen, moet ik dan vrezen voor een ban?
Eigen regels ter plekke bepalen telt ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Manman.. Wat een gemekker. Bemoei je gewoon niet met het beleid wat iemand op zn server voert. Ga er gewoon vanuit dat er weloverwogen beredeneerd wordt.
Dus stfu and place your blocks.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef drumstickNL het volgende:
Mooiste was geweest als de server admin zich zo veel mogelijk afzijdig hield.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef drumstickNL het volgende:
Mooiste was geweest als de server admin zich zo veel mogelijk afzijdig hield.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef drumstickNL het volgende:
Het schijnt dat iedereen het daar mee eens is.
quote:
Nee, het was geen moment leuk. Wat een kinderachtig gedrag zeg. Ga ergens anders zitten spammen ofzo.quote:
Met de leden die er dan nog zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee, het was geen moment leuk. Wat een kinderachtig gedrag zeg. Ga ergens anders zitten spammen ofzo.
Kunnen we het hier niet gewoon eens voor de afwisseling over minecraft hebben, en alle gezemel over griefen, servers en alle andere bullshit in pm uitvechten?
*zucht*
ontopic: de binnenkant van mijn Dom is bijna af, binnenkort een feestelijke opening.
Genoeg van jou getroll. Je hebt een waarschuwing gehad en je gaat creepers naar mensen hun huis trekken en het daarna ook nog eens in de fik zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wordt bartiono nu ook geband wegens brandstichting.
Jullie unbannen ze omdat iedereen anders weggaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Genoeg van jou getroll. Je hebt een waarschuwing gehad en je gaat creepers naar mensen hun huis trekken en het daarna ook nog eens in de fik zetten.
je bent 14.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Jullie unbannen ze omdat iedereen anders weggaat.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja,en jij bent een man die denkt dat hij een vrouw is. Get real. :/
je bent 28 en manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Toothless het volgende:
[..]
je bent 14.
Geeft niet want je hersenen zijn nog vol op in ontwikkeling.
We vergeven je dat je zo beperkt ben in je denken.
Daarom heb ik ook niets gedaan voor de server.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Toothless het volgende:
[..]
je bent 14.
Geeft niet want je hersenen zijn nog vol op in ontwikkeling.
We vergeven je dat je zo beperkt ben in je denken.
Jij bent zielig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vote voor een permban uit de minecraft topics voor cees, berend en snor. Wie nog meer.
toothlessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vote voor een permban uit de minecraft topics voor cees, berend en snor. Wie nog meer.
Nee, echte bazen moeten blijven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb al 10.000 keer gepraat mocht terug komen, en daarna niet meer. omdat ik met berend samenwerkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef MrEarcheese het volgende:
Sosua heeft wel gelijk hoor, dit jaagt alleen maar mensen weg.
Kop houden als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zaniken, als je over een ban wil praten - PM de server eigenaar. Rest van de mensen kan daar niet over beslissen dus het heeft weinig nut om het hier te posten, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Nu de andere helft van het verhaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:46 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Heb al 10.000 keer gepraat mocht terug komen, en daarna niet meer. omdat ik met berend samenwerk
de plugin die dat regelt heeft geen ondersteuning voor 16 kleuren in wol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Toothless waarom heeft dit geen kleur? beetje jammer met pixelart
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Toothless waarom heeft dit geen kleur? beetje jammer met pixelart
[ afbeelding ]
Het blijft zijn server, toch? Je kan 't d'r niet mee eens zijn maar nu heb je samen met Berend een eigen server waar je dat helemaal zelf kan beslissen wie je bant en niet. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:46 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Heb al 10.000 keer gepraat mocht terug komen, en daarna niet meer. omdat ik met berend samenwerk
Uiteraard jaagt dit mensen weg maar dit had je al van ver kunnen zien aankomen. Toothless heeft een reputatie en niet iedereen die het spel speelt is even volwassen. Gooi alles op één server bij elkaar en je hebt chaos. Nu denkt Toothless dat hij de machtigste is, en dat alles wat niet op zijn server gebeurt per definitie slecht en niet "fok!" is. Links en rechts vliegen er bans (terecht danwel onterecht, dat laten we even in het midden) en zul je zien dat er straks weer gewoon twee of drie servers zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef MrEarcheese het volgende:
Sosua heeft wel gelijk hoor, dit jaagt alleen maar mensen weg.
Kop houden als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zaniken, als je over een ban wil praten - PM de server eigenaar. Rest van de mensen kan daar niet over beslissen dus het heeft weinig nut om het hier te posten, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.
De bedoeling was anders maar dat weet niemand, wil het ook niet geloven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Het blijft zijn server, toch? Je kan 't d'r niet mee eens zijn maar nu heb je samen met Berend een eigen server waar je dat helemaal zelf kan beslissen wie je bant en niet. Probleem opgelost.
Ik zei al eerder in een PM dat ik verbaasd was over de samenwerking ..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uiteraard jaagt dit mensen weg maar dit had je al van ver kunnen zien aankomen. Toothless heeft een reputatie en niet iedereen die het spel speelt is even volwassen. Gooi alles op één server bij elkaar en je hebt chaos. Nu denkt Toothless dat hij de machtigste is, en dat alles wat niet op zijn server gebeurt per definitie slecht en niet "fok!" is. Links en rechts vliegen er bans (terecht danwel onterecht, dat laten we even in het midden) en zul je zien dat er straks weer gewoon twee of drie servers zijn.
ik las pilsjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Berend. het volgende:
Korte samenvatting hieronder
Je moet in een stad opdrachten zoeken en de winnaar krijgt een prijsje
De server van Berend wordt een FOK server!
Welkom bij ons nieuwe concept waar je je dingen moet vinden in een stad. In die stad zitten allemaal monsters die ook geheime aanwijzingen droppen. Dat zijn boeken die je kan lezen, dat komt door de plugin CraftBook. Er staan daar leuke dingen, en belangrijke dingen in. Je kan het spel snel winnen, want daarna gaan we door naar de volgende gamelay. Als je dit leest moet je weten dat deze tekst gewoon een garp is, want ik ben geen FOk server. Ik ben benieuwd of mensen denken dat dit echt is zonder dit te lezen! Het is dus moeilijk om het te vinden!
Het IP is: 34.53.4.532:25752
Veel plezier!
Ah ik wil die prijs!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Berend. het volgende:
Korte samenvatting hieronder
Je moet in een stad opdrachten zoeken en de winnaar krijgt een prijsje
De server van Berend wordt een FOK server!
Welkom bij ons nieuwe concept waar je je dingen moet vinden in een stad. In die stad zitten allemaal monsters die ook geheime aanwijzingen droppen. Dat zijn boeken die je kan lezen, dat komt door de plugin CraftBook. Er staan daar leuke dingen, en belangrijke dingen in. Je kan het spel snel winnen, want daarna gaan we door naar de volgende gamelay. Als je dit leest moet je weten dat deze tekst gewoon een garp is, want ik ben geen FOk server. Ik ben benieuwd of mensen denken dat dit echt is zonder dit te lezen! Het is dus moeilijk om het te vinden!
Het IP is: 34.53.4.532:25752
Veel plezier!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |