quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef drumstickNL het volgende:
Het schijnt dat iedereen het daar mee eens is.
quote:
Nee, het was geen moment leuk. Wat een kinderachtig gedrag zeg. Ga ergens anders zitten spammen ofzo.quote:
Met de leden die er dan nog zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Nee, het was geen moment leuk. Wat een kinderachtig gedrag zeg. Ga ergens anders zitten spammen ofzo.
Kunnen we het hier niet gewoon eens voor de afwisseling over minecraft hebben, en alle gezemel over griefen, servers en alle andere bullshit in pm uitvechten?
*zucht*
ontopic: de binnenkant van mijn Dom is bijna af, binnenkort een feestelijke opening.
Genoeg van jou getroll. Je hebt een waarschuwing gehad en je gaat creepers naar mensen hun huis trekken en het daarna ook nog eens in de fik zetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wordt bartiono nu ook geband wegens brandstichting.
Jullie unbannen ze omdat iedereen anders weggaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Genoeg van jou getroll. Je hebt een waarschuwing gehad en je gaat creepers naar mensen hun huis trekken en het daarna ook nog eens in de fik zetten.
je bent 14.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Jullie unbannen ze omdat iedereen anders weggaat.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja,en jij bent een man die denkt dat hij een vrouw is. Get real. :/
je bent 28 en manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Toothless het volgende:
[..]
je bent 14.
Geeft niet want je hersenen zijn nog vol op in ontwikkeling.
We vergeven je dat je zo beperkt ben in je denken.
Daarom heb ik ook niets gedaan voor de server.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef Toothless het volgende:
[..]
je bent 14.
Geeft niet want je hersenen zijn nog vol op in ontwikkeling.
We vergeven je dat je zo beperkt ben in je denken.
Jij bent zielig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vote voor een permban uit de minecraft topics voor cees, berend en snor. Wie nog meer.
toothlessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vote voor een permban uit de minecraft topics voor cees, berend en snor. Wie nog meer.
Nee, echte bazen moeten blijven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |