Manchester United is net kampioen geworden hoorquote:
Dus je moet een unban krijgenquote:
Agreed!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:48 schreef pletvandepettenflet het volgende:
ik heb ook nog een unban nodig
groetjes l2emy
nah dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:54 schreef Berend. het volgende:
Is er zo'n tekort aan leden dat iedereen wordt geunbanned?
kquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
nah dat niet.
We zochten de rotte appel en nu die gevonden is kunnen de onschuldigen terugkeren
Kom op hé.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:56 schreef Toothless het volgende:
[..]
nah dat niet.
We zochten de rotte appel en nu die gevonden is kunnen de onschuldigen terugkeren
Je kent hem niet eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef Toothless het volgende:
[..]
l2emy?
oh nee die goede jongen kan er gewoon in
jullie hebben besloten dat ik niet mocht terugkomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Was niet tegen jou bedoeld cees, rare opmerkingen rare antwoorden toch?
Omdat je een andere server start, soort van concurrentie dus na al het gezeik van het mergen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:01 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
jullie hebben besloten dat ik niet mocht terugkomen.
Omdat hij gelijk heeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat je een andere server start, soort van concurrentie dus na al het gezeik van het mergen.
Maar dit is niet de plek om het daar over te hebben, je kan me altijd pm'en of adden op steam (brainwash).
Iemand een ban geven omdat diegene een andere server startquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat je een andere server start, soort van concurrentie dus na al het gezeik van het mergen.
Maar dit is niet de plek om het daar over te hebben, je kan me altijd pm'en of adden op steam (brainwash).
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Iemand een ban geven omdat diegene een andere server startAls ik nu een keer met vrienden ff een server host op mn laptop om een paar uur survival te spelen, moet ik dan vrezen voor een ban?
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Iemand een ban geven omdat diegene een andere server startAls ik nu een keer met vrienden ff een server host op mn laptop om een paar uur survival te spelen, moet ik dan vrezen voor een ban?
Eigen regels ter plekke bepalen telt ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Manman.. Wat een gemekker. Bemoei je gewoon niet met het beleid wat iemand op zn server voert. Ga er gewoon vanuit dat er weloverwogen beredeneerd wordt.
Dus stfu and place your blocks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |