Meneeer is al unbanned geweest en presteerde het om binnen 1 minuut weer te gaan rellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zou unban bij jou wel terecht vinden, die andere worden niet geband voor wat zij hebben gedaan
Hup snorrenbaard hup!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef Toothless het volgende:
[..]
Meneeer is al unbanned geweest en presteerde het om binnen 1 minuut weer te gaan rellen.
Geen unban dus.Maar waarom zijn de andere nooit geband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Berend. is ook een heldquote:
quote:
quote:
nu weet ik niet welke van de 2 ik in mn sign moet zettenquote:
Van wie? Mag hopen van berend en cees en niet van jesse en psv?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Jullie ban wordt opgeheven maar op een soort trial, als we gezeik zien krijg je er meteen weer een. Als er problemen zijn kan je dat gewoon melden aan mij via PM hier op het forum.
Wij hebben geen zin in gezeik, jullie ook niet neem ik aan.
ik kreeg een unban aangebonden, niet geacepteerdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Van wie? Mag hopen van berend en cees en niet van jesse en psv?
vraag toothlessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef dnbrainwash het volgende:
Gaat het gezeik hier al beginnen want dan blijft alles zoals het is?
En berend, jou hebben we helemaal niks aangeboden dus lul niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |