Ja leuk houden, probeer leuke dingen te zoeken voor op de server krijg je ban.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef Utsi het volgende:
[..]
Als je het over onze server mocht hebben, dat soort dingen zitten we dus niet op te wachten, we proberen het voor iedereen leuk te houden dus heb je een probleem spreek een admin aan.
Of ingame of via een PM. We zijn best voor rede vatbaar en mocht er iets zijn voorgevallen dan kan het altijd nog besproken worden.
Mits er redelijke argumenten zijn.
Ik weet dat er over en weer wat gezegd is maar zoals gezegd bij problemen gebruik aub PM dan kunnen we dit topic leuk en gezellig houden over minecraft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Ja leuk houden, probeer leuke dingen te zoeken voor op de server krijg je ban.
het is een poging voor moderne lego..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef STING het volgende:
Is Minecraft nu gewoon eigenlijk de moderne LEGO voor volwassenen?
Kijk hem stoer doen met een 14 jarig meisje dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef JaimyLee het volgende:
Kunnen jullie de volgende keer ruzie gaan hebben als ik mee lees, en niet als ik film aan het kijken ben met Nina? Moest nu alles teruglezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens foto's van Nina providen danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef JaimyLee het volgende:
Kunnen jullie de volgende keer ruzie gaan hebben als ik mee lees, en niet als ik film aan het kijken ben met Nina? Moest nu alles teruglezen![]()
Hoe was K3 en de Kattenprins?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef JaimyLee het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe was K3 en de Kattenprins?
Ze is wel naise hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe eens foto's van Nina providen dan
Voor fapvoer moet je hem misschien maar is PM''en.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe eens foto's van Nina providen dan
alweer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:23 schreef tuut-chips het volgende:
Hahahaha, kom je online, is je hele huis weg incluis alle protected cheststhank god for backups
Ja maar dit keer was het hendrikdejager dus m'n chests zijn ook gesloopt. Vergeleken met dit was de vorige keer niksquote:
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat ik toch liever zelf host dan, omdat ik wil proberen om iedereen er samen op te krijgen uit alle servers (absoluut niet concurrerend bedoeld). Hopelijk wordt het de volgende keer weer druk en gezellig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah het valt wel mee hoor mau. We kunnen nog steeds proberen je event te hosten denk ik zo nu en dan. Allebegin is moeilijk. En berend. Tsja...
Is de server gestopt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:30 schreef maurisioo het volgende:
Jammer dat de server het niet zolang heeft volgehouden met iedereen bij elkaar. Maar ik denk daat er misschien toch een splitsing moet komen tussen de mensen, wat ik zelf wel jammer vind.
Ik schrok al.quote:
Spawn is klaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zal (met hulp misschien) wel een beetje een mooie spawn maken... Moet eerst (even) een verhuizing afronden..
Op creative wordt nirt gegriefed, op survival wel. Dat is het probleemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:20 schreef RickoKun het volgende:
De enigen die whinen hier zijn de creative autisten. Ik zie hier geen 'survival' figuren janken.
Ik ga gewoon weer verder spelen, gaan jullie maar La Sancre Couer nabouwen ofzo.
Wie er nu nog over doorpraat, is pas een autist.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:20 schreef RickoKun het volgende:
De enigen die whinen hier zijn de creative autisten. Ik zie hier geen 'survival' figuren janken.
Ik ga gewoon weer verder spelen, gaan jullie maar La Sancre Couer nabouwen ofzo.
Dat is verboden om door te geven, recht van privacy.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Wat er nu is gebeurd is moeilijk grieven te noemen; dat is pure destructie van de server
Iemand die hacks gebruikt denk ik, want echt elk huisje wat ik eerst ben tegengekomen is verdwenen?
Zijn er geen backups?
En kunnen de admins mij het IP geven van de persoon die dit heeft gedaan?
Volgens mij heeft niemand iets ondertekent waarin staat dat zijn of haar IP geheim moet blijven?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dat is verboden om door te geven, recht van privacy.
Dreigen een server plat te gooien mag wel?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
maar ook niemand heeft ondertekent dat het vrijgegeven mag worden.
Maar aangezien dit een vrij land is heeft de server host, in principe, het recht om met die IPs te doen wat ze wil. Ookal hoop ik dat ze er wel secuur mee omgaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
maar ook niemand heeft ondertekent dat het vrijgegeven mag worden.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Wat er nu is gebeurd is moeilijk grieven te noemen; dat is pure destructie van de server
Iemand die hacks gebruikt denk ik, want echt elk huisje wat ik eerst ben tegengekomen is verdwenen?
Zijn er geen backups?
Nadat een speler geband is lijkt mij dat een logisch iets.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
Het zegt genoeg over de server als ,er mods zijn die chests van spelers unlocken om leeg te laten griefen.
Correctquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nadat een speler geband is lijkt mij dat een logisch iets.
Verder mag je het weer gaan regelen via PM.
Ja huizen vol hangen met seksistische signs is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld, en niet in aanraking komend voor een ban.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:45 schreef Toothless het volgende:
[..]
Correct
Want huizen volgooien met lava mag en na een unban weer vrolijk doorgaan met schelden is de normaalste zaak van de wereld.
Hou de eer aan jezelf en ga er niet in mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja huizen vol hangen met seksistische signs is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld, en niet in aanraking komend voor een ban.
Heb ik 500000x gedaan toen, maar ze zeiden allemaal we zullen het overleggen met de ander.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef Toothless het volgende:
[..]
Hou de eer aan jezelf en ga er niet in mee.
contact een admin inplaats van eigen rechter spelen.
Dat was toch eerst ook al?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Toothless het volgende:
BigBrother is overgezet naar MYSQL samen met LWC.
Vanaf nu word alles in detail in de gaten gehouden bij griefen zal een bewijs gepost worden in dit topic en uiteraard een rollback uitgevoerd worden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Hij is de nieuwe leider hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, welkom hier!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef Drebbelman het volgende:
Hé leuk, een minecraft-topic. Dat is toch lego voor volwassenen?
Iemand nog iets leuks gebouwd de laatste tijd?
Zie je PMquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:57 schreef STING het volgende:
Je moet zeker betalen, om even een kijkje te nemen op de server he?
Aightquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Alles is weer ok ricko.
De rust is wedergekeerd en iedereen is lekker aan het bouwen enzo.
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:57 schreef STING het volgende:
Je moet zeker betalen, om even een kijkje te nemen op de server he?
Weer helemaal veilig en alles word gelogdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:18 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
is de kust weer veilig? was dat plan van de survival stad er btw nog?
dat zegt me zo veel!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:41 schreef Toothless het volgende:
[..]
Weer helemaal veilig en alles word gelogd
1,049,025 totaal 1, Query duurde 0.0006 sec
Ik zou unban bij jou wel terecht vinden, die andere worden niet geband voor wat zij hebben gedaanquote:
Snorrenbaard is een held!quote:
Meneeer is al unbanned geweest en presteerde het om binnen 1 minuut weer te gaan rellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zou unban bij jou wel terecht vinden, die andere worden niet geband voor wat zij hebben gedaan
Hup snorrenbaard hup!
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef Toothless het volgende:
[..]
Meneeer is al unbanned geweest en presteerde het om binnen 1 minuut weer te gaan rellen.
Geen unban dus.Maar waarom zijn de andere nooit geband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Berend. is ook een heldquote:
quote:
quote:
nu weet ik niet welke van de 2 ik in mn sign moet zettenquote:
Van wie? Mag hopen van berend en cees en niet van jesse en psv?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Jullie ban wordt opgeheven maar op een soort trial, als we gezeik zien krijg je er meteen weer een. Als er problemen zijn kan je dat gewoon melden aan mij via PM hier op het forum.
Wij hebben geen zin in gezeik, jullie ook niet neem ik aan.
ik kreeg een unban aangebonden, niet geacepteerdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Van wie? Mag hopen van berend en cees en niet van jesse en psv?
vraag toothlessquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef dnbrainwash het volgende:
Gaat het gezeik hier al beginnen want dan blijft alles zoals het is?
En berend, jou hebben we helemaal niks aangeboden dus lul niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |