Zijn dan ook heel veel nieuwe mensen bijgekomen de laatste weken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Het is hard achteruit gegaan.
Bij NTV hadden we niet eens chest protect omdat het simpel weg niet nodig was. Er werd nooit uit chests gejat! Of andere ongein uitgehaald. Was gewoon een super community.
Bij Berend was het al iets minder (sorry berend). Maar vaak nog wel gezellig.
Nu zitten we op een server met allemaal ruzie makende kleuters.
Heb niet precies bijgehouwen wie er al geband is. Maar van mij mag je gerust meer mensen bannen
Dat verwachtte ik ook, maar blijkbaar doet iedereen nu anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zijn dan ook heel veel nieuwe mensen bijgekomen de laatste weken.
De harde kern houd het gewoon gezellig volgens mij en gedraagt zich ook.
Ben ik harde kernquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zijn dan ook heel veel nieuwe mensen bijgekomen de laatste weken.
De harde kern houd het gewoon gezellig volgens mij en gedraagt zich ook.
NSB server, man doe normaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef Graseter het volgende:
Welke minecraft server gaan we nou gebruiken? Die NSB server nog steeds?
Powerkiwiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam ook al weer?
Als je het over onze server mocht hebben, dat soort dingen zitten we dus niet op te wachten, we proberen het voor iedereen leuk te houden dus heb je een probleem spreek een admin aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:26 schreef Graseter het volgende:
Welke minecraft server gaan we nou gebruiken? Die NSB server nog steeds?
Ja leuk houden, probeer leuke dingen te zoeken voor op de server krijg je ban.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef Utsi het volgende:
[..]
Als je het over onze server mocht hebben, dat soort dingen zitten we dus niet op te wachten, we proberen het voor iedereen leuk te houden dus heb je een probleem spreek een admin aan.
Of ingame of via een PM. We zijn best voor rede vatbaar en mocht er iets zijn voorgevallen dan kan het altijd nog besproken worden.
Mits er redelijke argumenten zijn.
Ik weet dat er over en weer wat gezegd is maar zoals gezegd bij problemen gebruik aub PM dan kunnen we dit topic leuk en gezellig houden over minecraft.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:36 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Ja leuk houden, probeer leuke dingen te zoeken voor op de server krijg je ban.
het is een poging voor moderne lego..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef STING het volgende:
Is Minecraft nu gewoon eigenlijk de moderne LEGO voor volwassenen?
Kijk hem stoer doen met een 14 jarig meisje dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef JaimyLee het volgende:
Kunnen jullie de volgende keer ruzie gaan hebben als ik mee lees, en niet als ik film aan het kijken ben met Nina? Moest nu alles teruglezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens foto's van Nina providen danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef JaimyLee het volgende:
Kunnen jullie de volgende keer ruzie gaan hebben als ik mee lees, en niet als ik film aan het kijken ben met Nina? Moest nu alles teruglezen![]()
Hoe was K3 en de Kattenprins?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:50 schreef JaimyLee het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe was K3 en de Kattenprins?
Ze is wel naise hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe eens foto's van Nina providen dan
Voor fapvoer moet je hem misschien maar is PM''en.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:15 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe eens foto's van Nina providen dan
alweer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:23 schreef tuut-chips het volgende:
Hahahaha, kom je online, is je hele huis weg incluis alle protected cheststhank god for backups
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |