of dezequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
24 uur per dag verliefd op jou. Dat vond ik stiekem best een tof nummer
.
Met Gerard Jolink ga je echt de voorrondes niet doorkomen.quote:
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met Gerard Jolink ga je echt de voorrondes niet doorkomen.
Laat hem nou....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat Europa Gerard niet zal waarderen. De zoveelste oude nicht die het probeert.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat Europa Gerard niet zal waarderen. De zoveelste oude nicht die het probeert.
Ja maar die is al doodquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat dus.
En zelfs Benny Nijman had betere muzikale kwaliteiten.
Wat begrijp je niet aan "had"quote:
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oei... lange teentjes![]()
sorry heur....
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen
Maar deze melodie is dus wel keihard gejat he?quote:
Alsjeblieft niet zeg, dan gaan we van palingsound naar viswijfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Greys het volgende:
Nee in godsnaam geen Gerard
Dan liever Glennis nog een keer.
Die ja!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef Lesterr het volgende:
Berget Lewis, Lisa Lois of Waylon.
En dan een bepaald soort stijl neerzetten, en niet van die mid-tempo popliedjes
Dat ben ik met je eens, maar zo lang de TROS per se wil vasthouden aan iets wat 'dicht bij de TROS staat' (werd in een ander topic in ESF gequote) is denk ik Nick & Simon nog wel het beste wat we kunnen sturen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:49 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan gewoon een iets minder slechte herhaling van dit jaar krijgt. Als N&S gestuurd zouden worden krijg ik het gevoel dat Nederland er alles aan doet om NIET te winnen.
Je gaat of helemaal over de top nederlands (andre hazes is niet meer onder ons maar die had denk ik meer kans gemaakt) of je komt met iets dat internationale allure heeft.. niet iets wat het naar beide kanten gewoon net niet is
Shangri La vond ik toen een leuk nummer, eindigde ook best nog hoog. Maar Gerard heeft zijn tijd nu wel gehad.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ben ik dan ook wel weer met jou eens, maar als de Tros zich de grootste familie van Nederland noemt, moeten ze er ook rekening houden met de zwarte schapen die elke familie heeft en eens afwijken daarvan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:50 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar zo lang de TROS per se wil vasthouden aan iets wat 'dicht bij de TROS staat' (werd in een ander topic in ESF gequote) is denk ik Nick & Simon nog wel het beste wat we kunnen sturen.
Het liefst zou ik er ook Within Temptation zien staan, dan winnen we geheid. Maar ja, zij willen niet en de TROS krijgt waarschijnlijk een hartverzakking van metal(-achtige muziek).
Maar dát hoeft ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook wel weer met jou eens, maar als de Tros zich de grootste familie van Nederland noemt, moeten ze er ook rekening houden met de zwarte schapen die elke familie heeft en eens afwijken daarvan.
Ik hoop echt dat het uit gaat maken dat ze samen gaan met de Avro. Uit de "op zoek naar' programma's zijn hele goede mensen naar voren gekomen.. maak er dan tenminste nog een "op zoek naar ESF contestant" van.
Nogmaals, de 3J's zijn voor Nederland best geschikt, maar eerlijk is eerlijk, het is niet zo dat heel Nederland warm voor ze loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |