Met de echte punten weten ze dat ook al. Want die zijn nu bekend en komen vast in een scriptje onder strikte geheimhouding voor de cameramensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Ze weten dus al precies op welk moment ze op welk landenhokje ze gaan inzoomen?
Ik doe ook eens alsof ik iets ervan weet.quote:
de regisseur roept 20 sec vantevoren gewoon waar de cameramensen moeten gaan staan..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de echte punten weten ze dat ook al. Want die zijn nu bekend en komen vast in een scriptje onder strikte geheimhouding voor de cameramensen.
Spanje niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De big five staan wel knusjes bovenaan nu. *kijkt wantrouwig*
Ja, dat seinen ze vlak van tevoren de cameraploeg in. Ook in het echt. Dat heb je toch van Sietse gehoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Ze weten dus al precies op welk moment ze op welk landenhokje ze gaan inzoomen?
Nee, daarvoor heb je evenveel landen die stemmen als deelnemers voor nodig. Of twee, vier, acht, ... keer zo veel of zo weinig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, het zou me niets verbazen als alle landen met evenveel punten eindigen nu
Dat is straf omdat ze vorig jaar de semi met vertraging hebben uitgezondenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
Flikker op met je "hello europe" greek broke-ass biatch!
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb je evenveel landen die stemmen als deelnemers voor nodig. Of twee, vier, acht, ... keer zo veel of zo weinig.
Hoe kunnen de echte punten al bekend zijn als iedereen morgenavond nog moet smsen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de echte punten weten ze dat ook al. Want die zijn nu bekend en komen vast in een scriptje onder strikte geheimhouding voor de cameramensen.
Of de mensen moeten rennenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Skeletor het volgende:
sommige van die greenroom hokjes zijn ook leeg dus niet iedereen krijgt 12 punten en de camerazoom
NWO jeweetsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kunnen de echte punten al bekend zijn als iedereen morgenavond nog moet smsen dan?
Ow gawd, volgens mij had ik een kwartier geleden naar bed moeten gaan. Alweer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kunnen de echte punten al bekend zijn als iedereen morgenavond nog moet smsen dan?
Dus iedereen stemt voor de kat zijn kut morgen per sms?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Spanje niet hoor.
[..]
Ja, dat seinen ze vlak van tevoren de cameraploeg in. Ook in het echt. Dat heb je toch van Sietse gehoord?
Dit zijn de juryvotes, de publieks-votes moeten hier morgen nog bij op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
De regisseur weet aan het begin van de stemronde alle stemmen al... tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus iedereen stemt voor de kat zijn kut morgen per sms?
Lijkt me niet, toch?
Want hoe weten zij nou op welk moment welk land 12 punten gaat krijgen en dus dan moeten inzoomen.
Neem dan een screenshotquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ff alle punten opgeschreven die Griekenland gaf net.
Om te kijken of het morgen het zelfde is![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb ff alle punten opgeschreven die Griekenland gaf net.
Om te kijken of het morgen het zelfde is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |