een meldingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
Mijn computer zegt soms: stack at overflow line: wat is dat?
een virusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
Mijn computer zegt soms: stack at overflow line: wat is dat?
quote:
quote:
Jij zegt wat, wij vragen door. Simpele LSD.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hey, geen moeilijke vragen stellen hoor
Lucy in the Sky with Diamonds ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij zegt wat, wij vragen door. Simpele LSD.
Luisteren, samenvatten, doorvragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij zegt wat, wij vragen door. Simpele LSD.
En Beatles nog steeds ontkennen dat het een verwijzing is naar LSDquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds ja?
Inderdaad, het zoontje van huppeldepup heeft de tekening gemaakt alles tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En Beatles nog steeds ontkennen dat het een verwijzing is aan LSDZe hebben dat nummer gewoon onder invloed van LSD gemaakt en ze willen het niet toegeven.
Ik vind het alleen zo hypocriet dat ze er nu nog steeds omheendraaien. Wat is er mis mee? Onder invloed van LSD zijn zoveel mooie dingen gemaakt, waarom zo schijnheilig doen erover? Is toch mooi dat een drug zoveel creatiefs in iemand kan bovenbrengen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, het zoontje van huppeldepup heeft de tekening gemaakt alles toch
ik zie maar 1 smsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, die Jan tochstuurt hij me twee smsjes achter elkaar
![]()
![]()
![]()
Whehehe:
'hoi ik hou van je xxx verliefde victor'
Omdat het echt een tekening was!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo hypocriet dat ze er nu nog steeds omheendraaien. Wat is er mis mee? Onder invloed van LSD zijn zoveel mooie dingen gemaakt, waarom zo schijnheilig doen erover? Is toch mooi dat een drug zoveel creatiefs in iemand kan bovenbrengen?
Omdat ik de sms van hiervoor niet uitgetypt heb.quote:
Altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, 'Hoi ik hou van je xxx verliefde willemijn'
Leuk Cosmo
hahaha, hoezoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klopt, ik durf er ook niet op te antwoorden
En je weet mijn antwoord toch welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha, hoezoje mag me ook terugwhatsappen hoor mag ook wel.
Een volmondige 'Ja!', toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En je weet mijn antwoord toch wel
Dronken SVquote:
quote:
Hmm, viel best mee hoe zacht je praatte. Al verstond ik je soms nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eentje die je nog zou kunnen horen daar als ik niet zacht zou praten
Goedenavond.quote:
Beach is neergestoken door Zeroku.quote:
Wat scheelt er jochie?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heyyy Bobo, hoe gaat het? Wat heb je gedaan vandaag?
Dit had ik liever andersom gezien. Wanneer komt de wraakactie?quote:
Er zit een piemeltje aan hoor, ik vergis me ook af en toe. Komt door die lange haren...quote:
quote:
Ik ben al sinds 2 uur vanmiddag met 1 ding bezig. En t lukt maar niet.quote:
Als je hier boos om wordt zie ik een naar leven voor je tegemoetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al sinds 2 uur vanmiddag met 1 ding bezig. En t lukt maar niet.![]()
Heb ik de oplossing gevonden voor dat probleem, komt er weer een ander probleem.
[ afbeelding ]
Verdorie, die malle Henkie brengt mij wederom in verwarring.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zit een piemeltje aan hoor, ik vergis me ook af en toe. Komt door die lange haren...
Kusje op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al sinds 2 uur vanmiddag met 1 ding bezig. En t lukt maar niet.![]()
Heb ik de oplossing gevonden voor dat probleem, komt er weer een ander probleem.
[ afbeelding ]
Als je nooit geprogrammeerd hebt, weet je niet hoe dat is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je hier boos om wordt zie ik een naar leven voor je tegemoet [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan moet je maar foutloos leren programmeren
In het leven loop je constant van probleem naar probleem. Leer ermee levenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als je nooit geprogrammeerd hebt, weet je niet hoe dat is.
Ik krijg een PHP-bestand van meer dan 1000 regels code die een htm-bestand aanmaakt. In plaats van dat ze die shit nou gewoon even echoën.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan moet je maar foutloos leren programmeren
Idk, je lijkt me niet het type dat programmeert. :3 Tevens ga ik niet voor een carrière in de IT, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In het leven loop je constant van probleem naar probleem. Leer ermee leven [ afbeelding ] En waarom ga je er gelijk vanuit dat ik niet weet hoe dat is?
Dit klonk niet boeiend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik krijg een PHP-bestand van meer dan 1000 regels code die een htm-bestand aanmaakt. In plaats van dat ze die shit nou gewoon even echoën.
Uhm, tot een uurtje of 4 niks, toen even naar buiten geweest, markt over, wat winkeltjes door. Resultaat: 2 uur later met niks terugkomen. Toen ff wat boodschapjes gehaald. Daarna Lama's kijken en fokken. Boeiend nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hoiiii, wat heb jij gedaan vandaag?
quote:
Ahhh oke. Gezellig gesprek of niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Uhm, tot een uurtje of 4 niks, toen even naar buiten geweest, markt over, wat winkeltjes door. Resultaat: 2 uur later met niks terugkomen. Toen ff wat boodschapjes gehaald. Daarna Lama's kijken en fokken. Boeiend nietEn beetje met die ene jeweetweljongen gesproken ;D
Dan ben ik benieuwd wat voor type je denkt dat ik dan benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk, je lijkt me niet het type dat programmeert. :3 Tevens ga ik niet voor een carrière in de IT, dus dat scheelt.
Ik kan wel quoten, maar je gaat over je nek van de zoetsappigheid en de gaynessquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh oke. Gezellig gesprek of niet?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor type je denkt dat ik dan ben [ afbeelding ] Tevens heb ik ook PHP tijdens mijn opleiding gehad [ afbeelding ]
Net zo soet als Jan en ik ja?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik kan wel quoten, maar je gaat over je nek van de zoetsappigheid en de gayness
nee maar hij bedenkt wel steeds andere naampjes voor me welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
word jij wel een chocoladesoesje genoemd?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
word jij wel een chocoladesoesje genoemd?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
Eumg. Mijn middelbare school-chick zit in Spanje. Voor 5 maanden.
Ben er wel, maar ik ga toch niks quotenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee maar hij bedenkt wel steeds andere naampjes voor me wel
whihihi wat cuuute, ben je op msn? zo ja dan wil ik wel wat quotes lezen enzo whihihi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, doet Toerisme nu. Stage bij een hotel. Van half 10 tot 2 uur en dan de rest van de dag vrijquote:
owh okquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ben er wel, maar ik ga toch niks quotenstraks jinx ik alles
Dan pomp je toch ff wat anders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
Eumg. Mijn middelbare school-chick zit in Spanje. Voor 5 maanden.
Trusten manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga slapen lekkere kippetjes en kuikentjes van meHVJ NTB xoxo
slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Kusjeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Even kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
mensen voor een ouderwetse forumrel kun je bij het minecrafttopic terecht! [Minecraft #36] we hebben weer es mot
Of ik wacht 5 maanden,quote:
Die chick van je ligt nu op haar rug met een geile Spaanse sixpack tussen haar benen.quote:
Wie weetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die chick van je ligt nu op haar rug met een geile Spaanse sixpack tussen haar benen.
hihiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
mensen voor een ouderwetse forumrel kun je bij het minecrafttopic terecht! [Minecraft #36] we hebben weer es mot
Wie?quote:
Sorryquote:
Ha-llo.quote:
Gewoon je postgeschiedenis bekijken ipv MyATquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
k raak in de war met die doorvolgen gedoe. was vergeten of ik hier nou gepost had of niet. klacht verwarring, kusjes
Volgens mij had jij hier niet meer gepost.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
k raak in de war met die doorvolgen gedoe. was vergeten of ik hier nou gepost had of niet. klacht verwarring, kusjes
Hoiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
voor jou gaat de cam nog wel een keer aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit moment heb moeten missen.
Hoe danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gewoon je postgeschiedenis bekijken ipv MyAT
Ah topp.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij had jij hier niet meer gepost.
Haiquote:
Hoe is'tquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe dannee echt serieus.
[..]
Ah topp.
[..]
Hai![]()
OHquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippie tochOp je Username klikken!!!
Ja wel goed, beetje moe alleen.quote:
Genoeg smirnoff ice voor jou.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH_! _! _! _! _!
[..]
Ja wel goed, beetje moe alleen.
En met jou?
Joa, wel goed. Hele discussie net gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH_! _! _! _! _!
[..]
Ja wel goed, beetje moe alleen.
En met jou?
kun je ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, straks denkt iedereen dat ik niet tegen drank kan![]()
![]()
Met jou bemoei ik mij gewoon graagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, straks denkt iedereen dat ik niet tegen drank kan![]()
![]()
Ik ben er hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
voor jou gaat de cam nog wel een keer aan
Oh fijn zulke discussiesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, wel goed. Hele discussie net gehadomdat ik geen zin had om met z'n 2en op stap te gaan. En net nog met een chick van de middelbare school gepraat die ik al 3 jaar niet had gezien
.
En hoeveel tijd van die 2 uur heb je er daadwerkelijk aan besteedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou verslagen maken van 10 tot 12.
Trustenquote:
lolsssquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Zeroku het volgende:
Your Native American Name Is: Wahchinksapa Pahana
Your name means: Wise Lost White Brother
Brittquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fijn zulke discussiesmaar wel begrpijpelijk.
Wel tof dat je zo iemand spreekt na zolange tijdDankzij Britt die in EMIDJ zit, spreek ik ook weer een boel oud klasgenoten via facebook etc. Best tof om te horen wat mensen gedaan hebben en aan het doen zijn.
Ja, pffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh fijn zulke discussiesmaar wel begrpijpelijk.
Wel tof dat je zo iemand spreekt na zolange tijdDankzij Britt die in EMIDJ zit, spreek ik ook weer een boel oud klasgenoten via facebook etc. Best tof om te horen wat mensen gedaan hebben en aan het doen zijn.
Ik heb word documentje geopend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En hoeveel tijd van die 2 uur heb je er daadwerkelijk aan besteed?
maaaaaaaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Mag wel maaaaar
[..]
Als dat zo was, dan typte ik een stuk beroerder
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb word documentje geopend.
Haha ja ik ben gewoon thuis, alleen 's middags nog even wegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie je morgen in Waalwijk :$ Slaap lekker
Echte meisjes in de Jungle.quote:
Gaan we wel weer voetballen net als vroegerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha ja ik ben gewoon thuis, alleen 's middags nog even weg
oooowwwwwquote:
Trustennnnnnnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:35 schreef dralion13 het volgende:
Welterusten iedereen die gaat slapen
Ik ga ook maar, doei![]()
quote:
En bedankt weerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik lach ook heel vaak om jouw domme opmerkingen.
Je weet dat grappen is wat ik doe en hoe ik denk over jouw intelligentieniveau. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken.quote:
Nou...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet dat grappen is wat ik doe en hoe ik denk over jouw intelligentieniveau. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken.
Ja maar ik bedoel iets met IQ's enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Even geen gedol op dit moment. Serieus moment.
Als ik nu ga zeggen hoe ik denk over het emotioneel en cognitief vermogen van een vrouw ga je minder over mij denken.quote:
Lief van je wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je weet dat grappen is wat ik doe en hoe ik denk over jouw intelligentieniveau. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken.
ROT TOCH EENS EEN KEER OP MET JE IQquote:
hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je wel.
[..]
ROT TOCH EENS EEN KEER OP MET JE IQ
MORGEN DOEN WE HEM OPNIEUW ECHT IK BEN HET ZAT VRIEND IK BEN HET ZAT.
Werkt alleen bij patje, ik word er handtastelijk van :$:$:$:$quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
drink meer bier, dat maakt je awesome
voelennnnnnn ja?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Werkt alleen bij patje, ik word er handtastelijk van :$:$:$:$
ok.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is het ergste... daar houd het niet bij op.
Ik LastFM pas een maand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Noah ook bijna 1000 keer geluisterd.
SPOILER: niet klikken !!!!!!!!!!!!!!!!!1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je kan het logootje een ander kleurtje geven jwaitsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb scrobbler nooit aanstaan, irriteer me aan logo in mijn balk.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoelang hebben jullie al iets?:oSPOILER: niet klikken !!!!!!!!!!!!!!!!!1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
irc is niet account. de irc is voor de underground mensenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrom heb je 2 accounts?
[..]
Dank
Een voor FOK een voor mensen die mijn persoonlijke mogen wetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrom heb je 2 accounts?
[..]
Dank
underground, niet weten dat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
irc is niet account. de irc is voor de underground mensen
no shit ik had het over dr last fmquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
irc is niet account. de irc is voor de underground mensen
grote mond opeensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
no shit ik had het over dr last fm
kusje op je pijn lieve meidquote:
watquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
ànders ben je morgen niet fit genoeg om te roddelen
je zei schatquote:
over jan roddelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
à nders ben je morgen niet fit genoeg om te roddelen
en flippiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zei schat![]()
[..]
over jan roddelenmet jou?
atwatwtawtatwtatwtatwtawtatwtatwtatwtawtatwtatquote:
beetje roddelen over hoe saai ze zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
atwatwtawtatwtatwtatwtawtatwtatwtatwtawtatwtat
er valkt niet te roddelen over mij.
Saai personen zijn niet roddelwaardig
Als jij saai was ging ik niet met je om lieve schatquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
atwatwtawtatwtatwtatwtawtatwtatwtatwtawtatwtat
er valkt niet te roddelen over mij.
Saai personen zijn niet roddelwaardig
oquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
beetje roddelen over hoe saai ze zijn
Heb je wel een puntquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als jij saai was ging ik niet met je om lieve schat
Sharr is ontmaagd op haar gala? Groetjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:20 schreef sharr het volgende:
Aukankerikhebpijn meer kan ik niet kwijt nu fijne nachtrust doei
Is het dan eindelijk tijd om te stoppen?quote:Mensen die je misschien kent
Shar.. ... ....... (sharr)
4 gemeenschappelijke vrienden
Toevoegen als vriend
Mn voet ligt open. Panty gelopen, stenen glas etc. Proberen te slapen nu en hihi jij hebt mijn fbquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sharr is ontmaagd op haar gala? Groetjes
Dan zal ik maar beginnen met het aanmaken van een nieuw fok-account en al die fokkers van mijn facebook verwijderenquote:
De foto's komen morgen dan welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Mn voet ligt open. Panty gelopen, stenen glas etc. Proberen te slapen nu en hihi jij hebt mijn fb
ga lapo huntenquote:
Doe dat, zal je leven opluchten, beter maken, verrijken en verarmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zal ik maar beginnen met het aanmaken van een nieuw fok-account en al die fokkers van mijn facebook verwijderen [ afbeelding ]
Ondanks dat het een grapje is, zal ik het zeker op mijn to-do-list zetten. Alleen nog even uitzoeken wel subforum is ga lastigvallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat, zal je leven opluchten, beter maken, verrijken en verarmen.
Grapje Bobje
lapo is nog lang niet inzicht oliebolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat gaat nogal moeilijk als jij me steeds in de gaten houdt.
Wat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ondanks dat het een grapje is, zal ik het zeker op mijn to-do-list zetten. Alleen nog even uitzoeken wel subforum is ga lastigvallen.
Kwestie van niet achterom kijken en leven in het momentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat.en de piraten en bijbehorenden dan?
Ach natuurlijk, past bij jouw gedachtegang over la vie.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwestie van niet achterom kijken en leven in het moment [ afbeelding ]
okquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:43 schreef Flippiee het volgende:
sorry lieverd, voortaan zijn alle NB-lapo's voor jou![]()
Je edit al mn posts al de godganse avond. Maar jij krijgt echt niet alle NB- lapo'squote:
Niet helemaal..ik ga voor plezier en liefde. Ik heb geen zekerheid dat ik dit opnieuw zal vinden in een ander subforum.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, past bij jouw gedachtegang over la vie.
wat?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet helemaal..ik ga voor plezier en liefde. Ik heb geen zekerheid dat ik dit opnieuw zal vinden in een ander subforum.
Das het mooie aan nieuwe avonturen, die onzekerheid. De trots dat het meebrengt als het goed eindigt en het wijze als slecht eindigt. ma je kan hier altijd terug komen hoor. Ik bedoel je bent gewaardeerd en alles.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet helemaal..ik ga voor plezier en liefde. Ik heb geen zekerheid dat ik dit opnieuw zal vinden in een ander subforum.
Dat is juist hetgeen waar mijn leven niet op gebaseerd is. Als ik tevreden ben, hoeft het van mij niet beter te worden. En op die rare dingen wacht ik al vele maanden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das het mooie aan nieuwe avonturen, die onzekerheid. De trots dat het meebrengt als het goed eindigt en het wijze als slecht eindigt. ma je kan hier altijd terug komen hoor. Ik bedoel je bent gewaardeerd en alles.
Nou he dit klinkt persoonlijk, slapen maar voor ik echt rare dingen zeg.
Meestal met rechtsquote:
Heb het vandaag op m'n ipad (quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:52 schreef Flippiee het volgende:
o wacht eerst angry birds spelen in chrome
Waarom heb jij een iPad?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meestal met rechts [ afbeelding ]
[..]
Heb het vandaag op m'n ipad () gespeeld. Snap niet wat mensen daarop lopen te fappen
Gekregen..best een nutteloos ding eigenlijk, maar wel handig tijdens het poepen.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gekregen..best een nutteloos ding eigenlijk, maar wel handig tijdens het poepen.
Weer iets te weten gekregen over Bobje en gedachte van dingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen waar mijn leven niet op gebaseerd is. Als ik tevreden ben, hoeft het van mij niet beter te worden. En op die rare dingen wacht ik al vele maanden.
Ik ook niet, heb het van mn mobiel afgemieterd omdat het teveel geheugen had en niet interessant genoeg, speel liever patience ofzo.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb het vandaag op m'n ipad () gespeeld. Snap niet wat mensen daarop lopen te fappen
Omdat ik sexy ben ofzo :$quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]waarom krijg jij zoiets, doe mij ook 1
Jij weet nu wel zo'n beetje alles van mijquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer iets te weten gekregen over Bobje en gedachte van dingen.
Ja maar maar nu vraag ik me af of we over dezelfde rare dingen denken
Maar ik ben sexier dan jij tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat ik sexy ben ofzo :$
[..]
Jij weet nu wel zo'n beetje alles van mijEng dit
En denk niet dat ik over dezelfde rare dingen denk..aangezien ik nooit raar denk.
Ik denk TE sexyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik ben sexier dan jij toch
Slaap lekker Flipsjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:58 schreef Flippiee het volgende:
ik faal al in level 3, 5e x dat ik speel
Slaap tijd ben het zat, het falen in alles.
Kusjes doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |