Dit is voor 25e onbeperkt. Met de regel dat je wel op moet eten wat je besteltquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb 1 keer in Nijmegen Japans gegeten. was wel lekker, maar wel tyfusduur. Wel mooi om te zien hoe zo'n kok al die gerechten fabriceert
van alle3....quote:
heb je toevallig een 2lingbroer? met een beetje creativiteit kun je dan met z'n 2en voor 15euro eten!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit is voor 25e onbeperkt. Met de regel dat je wel op moet eten wat je bestelt.
Alleen ik ga naar Haarlem en die gaan vandaag voor het eerst open. OPeningactie is 15e pp
misschien moet je er zelf tijdens de freaknacht bij blijven?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Sirolf het volgende:
Blijft toch opvallend wat voor chaos ze altijd achterlaten qua video-settings na de Freaknacht...
Ik ben donderdagmiddag rond 17u zelfs al voor het laatst voor het weekend altijd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien moet je er zelf tijdens de freaknacht bij blijven?
en die belller....die nieuwe Elbow lijkt op BZN![]()
je moet er wat voor over hebben hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben donderdagmiddag rond 17u zelfs al voor het laatst voor het weekend altijd.
En om nou een uur heen en terug te gaan rijden om even 3 knopjes in te drukken...
Dit idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
Mr Saxobeat...wat een paupernummer eigenlijk...maar wel verdraaid lekker!
Happinessssssssssssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Terug van 538 gekomen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:31 schreef alors het volgende:
ja filters van sigaretten vergaan heel slecht...
Coen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
`He, geen Bartje A....Rabbering twittert net: "tijd voor 50hits."
wie dit gisterenavond eigenlijk weekend request? Paul iig niet want die was onderweg naar Leeuwarden.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
Voor Timur en Ramon maak ik een uitzondering ja.
Oke, nu 538 weer opzettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
Voor Timur en Ramon maak ik een uitzondering ja.
Songfestival!quote:
quote:
quote:
vanavond niet, heb er eerder op de avond wel 1 gezien: Hancockquote:
Dadelijk boottocht over de Maas. Met kutweerquote:
Met Mama Dikeb?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
oh, en Eric Dikeb heeft mij via Twitter laten weten dat hij geïnteresseerd is mee te doen aan het songfestival!
mmm, dat is een ideetje....ik ga het hem voorstellen!quote:
De ESF-telefoonnummers iddquote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef alors het volgende:
dat was een behoorlijke faal van teletekst ja
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef alors het volgende:
Ik kan van tevoren al zeggen dat dit niks wordt, tenzij zij ook geestelijk beperkt is. Wat een figuur
ik geloof dat Timur het ook geen vervelende plaat vindt en ik vermoed dat Veenstra deze plaat ook meer dan prima vindt....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgende week is hij MH als het aan Ekdom Stender en Beelen ligt
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:14 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af wat voor mensen dat zijn, die plaatjes aanvragen die al 3x per uur gedraaid worden.
Idd, dat weet ik ook nietquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat betekent trouwens haikeal wat Bert van Lent steeds op Twitter zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |