quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zoals Martijn zegt:
je kunt het verneuken of verkrachten!
Dat schijnt wel zo te zijn.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik snap niet dat die DJ zo bekend is, ik vind het maar slecht.
Ik moest lachenquote:
Ik ook, toen ik de auditie een tweede keer zag was ik er al klaar mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Gordon heeft genoeg van Ed, ik al bijna vanaf het begin.
Ach, remixers zijn vaak niet zo bekend.. zonder dat ik t doorhad heb ik stiekem toch 53 mixen van 'mquote:
Dan valt Ed in de tuba.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar die thema's zijn gewoon ruk! Wat is er mis met big band?
Ik ben nu pas aan het kijken, is er een excuusneger langsgeweest?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, na excuusnegers hebben we nu excuusgehandicapten. Ben er klaar mee.
quote:
Te duur. Al het geld ging naar deze DJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Starlie het volgende:
Dat wordt dan waarschijnlijk Big Blue Band ofzo, moeten ze allemaal in boter rollen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Starlie het volgende:
Ademen, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Wat kan mij het schelen wat die lul gaat doen.
Ik wou net zeggen, dat is gewoon kleinerend wat ze doetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
En Wendy doet weer net alsof Ed een kindje is.
echt he, dit is 1 grote reclame show voor deze sjoefoe kerelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Wat kan mij het schelen wat die lul gaat doen.
Ja weetjewel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef miieejj het volgende:
kan die malloot gewoon niet in amerika blijven ?
Laat ze Tjoefoe aan zijn kuif hengenquote:
Soort spastische trekken lijkt ie te hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef Starlie het volgende:
Heeft Ed naast blind zijn nog meer "mankementen" ofzo? Hij zit erbij alsof hij een beroerte heeft gekregen!
Dat doet Wendy altijd. Ze komt niet uit haar rollenspel uit de slaapkamer met die baas van haar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat is gewoon kleinerend wat ze doet
Wrat DJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
Kan je lullen wat je wil, DJ STFU, maar je hebt een wrat in je wenkbrauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gigantische!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef Cee het volgende:
Kan je lullen wat je wil, DJ STFU, maar je hebt een wrat in je wenkbrauw.
Genitale wratten van het kontenkruipenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Die gozer heeft overal wratten op zijn gezicht. Viespeuk.
Nou laat hem maar ff hier want ik ga bijna naar NYquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef miieejj het volgende:
kan die malloot gewoon niet in amerika blijven ?
je kunt beter zeggen dat zijn wrat een wenkbrauw heeft!quote:
Nu ben ik jaloers!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou laat hem maar ff hier want ik ga bijna naar NY
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Kolere, zelfs "Sway" spreekt Wendy weer als een typetje uit"Sweejiee"
Nice! Weet je wel, lekker hengen daar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou laat hem maar ff hier want ik ga bijna naar NY
En stemmen te schel.quote:
Door elkaar.quote:
Maakt niet uit, het gaat dit keer niet om de kandidaten.quote:
Ik vind het ook schatjes, alle 3, maar ik vind het toch wel steeds een beetje een schooloptreden van een paar meisjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |