quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
kan je beter het pak in je mik gieten en dan water gaan drinkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan de koffiepot ook wel eens een slinger geven denk ik. Mijn ogen vallen bijna dicht en ik heb nog een lange dag te gaan.
Kun je de rest van de nacht koffieprut tussen je tanden vandaan likken.quote:
Tis post was edited bij SD without lookingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb daarstraks voor het eerst gereden in een Fiat Panda (gereden ja, als bijrijdster heb ik als kleine Anne heel veel in een Fiat Pinda rondgecruisedy6g6nyb hijn m mkjm kn k mn k ji jmbhnjbnj ç,kl,l/.lmmhuvbhvvbjhudtyuiol,.;l']p[]'
/,l;km9inl/.M ko0[í bb
Was het zo'n nieuwe?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:00 schreef Anne het volgende:
Anyway, conclusie van die post was; Wat rijdt een Fiat Panda KUT.
Oh, die ken ik niet. Ik heb alleen een paar keer zo'n nieuwe gehad als leenauto van de garage.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, zo'n oude. Zo'n vierkante kist.m,n johbuoh80y7h
Vind je die nieuwe wel goed dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
panda is idd kut. als ie identiek is aan de marbella dan.
Kut. * Waar val ik onder?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
limburgse meisjes zijn leuker dan brabantse
vandaag BHV cursus gehad, we mochten vak specifieke vragen stellen dus maar eens gevraagd wat je moet doen als je met een motorzaag een stuk been er uit scheurt, antwoord was laat maar bloeden, is geen redden meer aan met de kettingzaag olie die dan in de wond komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
limburgse meisjes zijn leuker maar brabantse leuker
Goede cursus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef densmee het volgende:
[..]
vandaag BHV cursus gehad, we mochten vak specifieke vragen stellen dus maar eens gevraagd wat je moet doen als je met een motorzaag een stuk been er uit scheurt, antwoord was laat maar bloeden, is geen redden meer aan met de kettingzaag olie die dan in de wond komt.
enige optie was het uit laten spoelen op het ziekenhuis maar dat moest dan wel binnen een paar minuten gebeuren
ja echt een groot feest, de dag leek wel 24 uur te durenquote:
Maar, dat duurt ie ook, Hihihihi!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
[..]
ja echt een groot feest, de dag leek wel 24 uur te duren
't Is wel een geinig ding, hij is heel snel, tot 50 km/u, en op de snelweg is het een trage drol. Hij stuurt wel makkelijk, en er is een city-stand zodat de stuurbekrachting idioot hard werkt. Die stand is best kut.quote:
ik ben geen modquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:13 schreef Paladijn het volgende:
In dat geval, fix de leeuwarden OP eens slacker mod
onder je motorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut. * Waar val ik onder?
*Da's te brabants.
moet je zien en dan is het nog niet eens half tienquote:
Je bent toch zeker Sinterklaas niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
moet je zien en dan is het nog niet eens half tien
Kun je die wel optillen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
Ok. Dan pak ik gewoon SD zijn hand en sla jou daarmee. Heb ik het alsnog gedaan..
Wie niet sterk is...
moet lomp zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
Ok. Dan pak ik gewoon SD zijn hand en sla jou daarmee. Heb ik het alsnog gedaan..
Wie niet sterk is...
SD mot dat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
moet lomp zijn
is der nog iemus die koffie moet, de stobberkoei krijg je der gratis bij vandaag
alles wat ik nu wil zeggen kost me mn kleurquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Anne het volgende:
Potverdeurie!
Zelfs in de MC zijn ze liever. Stelletje... *snifsnuif*
DM.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alles wat ik nu wil zeggen kost me mn kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |