Dat krijg je na verloopt van tijd. Neem een abonnement en je kunt langer editten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan mijn post niet meer editten in mijn topic
Na 48 uur niet meer nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan mijn post niet meer editten in mijn topic
Grrr...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je na verloopt van tijd. Neem een abonnement en je kunt langer editten.
Nee, dat is een andere user.quote:
Teruglezenquote:
JAwelquote:
Het werktequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem via WA even gevraagd zich hier te melden!
quote:
Dan is het alweer te laatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 4 euro per maand kun je 10 dagen editten.
Lekkerquote:
quote:
Dan moet je even een mod van het betreffende forum lief aankijken. Volgens mij kun jij dat welquote:
Ga je maar goed voorbereiden op je doodquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Eet smakelijk![]()
![]()
Ik moet er zo ook vandoor
Ik zal eens lief naar de mods daar kijken, bedanktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even een mod van het betreffende forum lief aankijken. Volgens mij kun jij dat wel.
quote:
Het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho!
Als jij MPG doodvermoordt, dan pak ik al je nagellak af!
O, dus MPG blijft leven? Dan kan hij zelf je nagellak afpakken als je hem doodmaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje
Vorige keer was ik maar 101x dood
In dat geval bied ik mij vrijwillig aan als slachtofferquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho!
Als jij MPG doodvermoordt, dan pak ik al je nagellak af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |