SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
Mijn hotdogs waren ook erg geslaagd... voor het eerst dat ik ze zelf heb gemaakt... en ik deed eigenlijk maar iets dat me het meest logisch leek... en het werkte![]()
.
gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan elke 4jarige.
Misschien is DM pas 3!quote:
Uhm, ik had dat nog nooit gedaan... dan is het toch wel handig om te weten of je eigen logica om dat te maken, kloptquote:
Jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op neerkomen ja![]()
Jaaa had ik ookquote:
Dan moet het wel lukken hoorquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
Ik snap mensen die niet kunnen koken echt niet.dat zijn gewoon basisvaardigheden.
Meestal onwil. Of gemakzucht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
Ik snap mensen die niet kunnen koken echt niet.dat zijn gewoon basisvaardigheden.
Ik kan wel koken hoor! Dat ik het niet graag doe, is een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
Quesadilla van makenquote:
oh oh. straks krijgen we weer bitterballen-in-de-microgolfoven-toestanden.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh oh. straks krijgen we weer bitterballen-in-de-microgolfoven-toestanden.
* sararaats kruipt al weg
Ja, de eerste zei poefquote:
Scheelt toch een minuut!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, of je nou een bitterbal 2 minuten in de magnetron legt, of 3 minuten in de vetpan.
Hoera voor teruglezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou haar een grotere inbox geven. Makkelijker dan steeds pushen
Je krijgt zo'n slappe korst dan, volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt toch een minuut!
en de smaak van een bitterbal die triestig slecht wordt in d emagnetron
De bitterbal wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n slappe korst dan, volgens mij.
douche ze!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een warme douche![]()
![]()
* RockNijntje snapt niet.quote:
Gabbermuziek?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef summer2bird het volgende:
klein rotzusje moet per se met die debiele muziek keihard aan in bad
Nu is het Adele gelukkig,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje snapt niet.
[..]
Gabbermuziek?
Bahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nu is het Adele gelukkig,
maar net was het 50cent
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n slappe korst dan, volgens mij.
... ... .., GAMMA!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk eens aan de slogan van dat bedrijf.
Wie niet? Gewoon abo nemen!quote:
Ja, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk eens aan de slogan van dat bedrijf.
Wat?quote:
Dan issie te oudquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan mijn post niet meer editten in mijn topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |