quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef Enfermera het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vant weekend?
Dat zou betekenen dat ik een leven heb. Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef Enfermera het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vant weekend?
Oeh!quote:
Nee?quote:
Oehhh wat gezellig!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen komen sym, marijke, LL en wok naar hier
en de rest van het weekend is het voor mij werken
XDquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik een leven heb. Nee.
Daar zal het wel weer op neerkomen jaquote:
Priemie!quote:
Problemen met Whatsapp wereldwijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef Agorias het volgende:
hallootjes, ervaren er hier meer mensen een storing bij whatsapp?
Werkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef Agorias het volgende:
eMPéGeetjequote:
Ik heb er geen last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef Agorias het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat was een post waar weinig bijzonders in stond, toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Je was in de vorige 1 post van bashterdam vergeten
Ik PM je ff, is namelijk niet voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was een post waar weinig bijzonders in stond, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
Mijn hotdogs waren ook erg geslaagd... voor het eerst dat ik ze zelf heb gemaakt... en ik deed eigenlijk maar iets dat me het meest logisch leek... en het werkte![]()
.
gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat kan elke 4jarige.
Misschien is DM pas 3!quote:
Uhm, ik had dat nog nooit gedaan... dan is het toch wel handig om te weten of je eigen logica om dat te maken, kloptquote:
Jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op neerkomen ja![]()
Jaaa had ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |