Ik kijk liever naar Sporza maar de vrt zendt liever een stelletje jolige Vlaamse boeren uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:33 schreef Bombvis het volgende:
Voor de mensen die ook via sports-livez keken, ze waren gister down vanwege een cyber-attack (zal wel ddos zijn vermoedelijk), maar site is weer terug
Via die site kijk ik naar Sporza, maar de uitzending begint pas over 5 minuten volgens mij, dus dat programma stopt zo welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Sporza maar de vrt zendt liever een stelletje jolige Vlaamse boeren uit
Uitzending is nu net begonnen bij Sporza, dus gids had het fout jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:44 schreef Thomas B. het volgende:
Ja dacht ik al. Dan heeft de televisiegids het gewoon weer eens bij het verkeerde eind.
zal wel de reclamekaravaan zijn die langs de finish komt of de gewone muziek bij de finish om de mensen een beetje bezig te houdenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:19 schreef Eenskijken het volgende:
Horen jullie soms ook die jaren 50 maffia muziek bij sporza?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Drebbelman het volgende:
Ik hoorde de Belgen gisteren zeggen dat de etappe van morgen vervroegd is om de uitbarsting van de etna voor te zijn. :S
Sinds wanneer gaat zo'n uitbarsting op schema? lol
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Drebbelman het volgende:
Ik hoorde de Belgen gisteren zeggen dat de etappe van morgen vervroegd is om de uitbarsting van de etna voor te zijn. :S
Belgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Drebbelman het volgende:
Nou ze zeiden anders net ook dat de Giro van de " Eyjafjallajökull " vorig jaar op het laatste moment toch nog door mocht gaan, dus blijkbaar hebben ze een lijntje met vulkanen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Drebbelman het volgende:
Veel meer eer kun je toch niet krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Hahaa, nu weet ik het bijna zeker dat Renaat mijn stukjes leest. Zit bijna letterlijk mijn verhaal na te praten!
Hij heeft oog voor kwaliteit kennelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Hahaa, nu weet ik het bijna zeker dat Renaat mijn stukjes leest. Zit bijna letterlijk mijn verhaal na te praten!
Met een bidon die hij niet meer mocht pakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef Atreidez het volgende:
Garzelli lekker aan t autostreamen om terug in t peleton te komen. Het is m nog gelukt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |