http://www.tvsquad.com/20(...)-two-and-a-half-men/quote:The Hollywood Reporter has just confirmed that Ashton Kutcher will replace Charlie Sheen on 'Two and a Half Men.' The Hollywood trade reported that "two sources close to the deal-making (said) that the actor is putting the final touches on a deal to replace Charlie Sheen ... The exact dollar figure he will be paid is not known but a source says Kutcher is getting a 'huge payday'."
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Pixie. het volgende:
Leuk nu hoef ik het dus niet meer te kijken
Charlie Sheen
Zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef -tape- het volgende:
Dat is best triest. Hij was de drijfveer achter die serie.
Fixedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
En na een maand dalen de kijkcijfers zo snel, dat de serie wordt stopgezet.
Sheen is de drijvende kracht achter deze serie.
Had je trouwens al een keer een foto gemaakt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zeker.
Die huishoudster is ook wel een bazin trouwens
David Duchovny misschienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
Laten we wel zijn.
Wie kan Sheen vervangen zodat deze serie blijft bestaan?
NIEMAND.
Haha!!quote:
Dave Chappellequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:40 schreef Huskybe het volgende:
F*ck Aston Kutcher the public image butcher
dezen liedje is nog goewd ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil Charlie Sheen.
Hier, hij kan nog jaren mee!
Idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
Hij gaat niet de rol van Sheen overnemen, hij wordt een nieuwe character.
Niet dat het uitmaakt.
Klopt, heb de remixes maar gedownload zelfsquote:
Dit. Zonder Sheen geen two and a half men.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
Niet dat het uitmaakt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
Niet dat het uitmaakt.
Geen smaak hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef essentieel het volgende:
Alleen hersendode sukkels vonden die show leuk. En Charlie Sheen is een faggot.
Vertel ons jouw niveau en wat vind je leuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef essentieel het volgende:
Alleen hersendode sukkels vonden die show leuk. En Charlie Sheen is een faggot.
Sukkel met je sheen-avatar. Charlie Sheen is een triest mietje dat een videoband van een Guinea Pig-film aan de FBI doorspeelde omdat ie dacht dat het echt was.quote:
Jij en je mensenbloedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef essentieel het volgende:
[..]
Sukkel met je sheen-avatar. Charlie Sheen is een triest mietje dat een videoband van een Guinea Pig-film aan de FBI doorspeelde omdat ie dacht dat het echt was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha!! ik ben hem ook aan het zoeken maar kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, heb de remixes maar gedownload zelfs
Man, ik vind die achterlijke show met Jim Belushi nog minder triest dan 'two and a half men'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Vertel ons jouw niveau en wat vind je leuk?
Troll Alert!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef essentieel het volgende:
[..]
Sukkel met je sheen-avatar. Charlie Sheen is een triest mietje dat een videoband van een Guinea Pig-film aan de FBI doorspeelde omdat ie dacht dat het echt was.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha garpig!!!! hahahaha!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef essentieel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef me een momentje, dan heb je een PM.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Hahaha!! ik ben hem ook aan het zoeken maar kan hem niet vinden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hahaha garpig!!!! hahahaha!!!!Dat is niet grappig bedoeld, idioot, dat is gewoon zielig. Die hele Sheen is een gigantische sukkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geef me een momentje, dan heb je een PM.
Al dat soort 'familie sitcoms' zijn belachelijk slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef essentieel het volgende:
[..]
Man, ik vind die achterlijke show met Jim Belushi nog minder triest dan 'two and a half men'.
You're with the Trolls!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef essentieel het volgende:
[..]
Dat is niet grappig bedoeld, idioot, dat is gewoon zielig. Die hele Sheen is een gigantische sukkel.
The big bang theory niet snappenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Frith het volgende:
[..]
Al dat soort 'familie sitcoms' zijn belachelijk slecht.![]()
Maar het is wel tolereerbaarder dan The Big Bang Theory. Daarvan grijp ik onbewust naar het scheermes en rap snijden. Meteen op de halsslagader bij een marathon.
Fuck dat, bailing out.
The Big Bang Theoryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Frith het volgende:
[..]
Al dat soort 'familie sitcoms' zijn belachelijk slecht.![]()
Maar het is wel tolereerbaarder dan The Big Bang Theory. Daarvan grijp ik onbewust naar het scheermes en rap snijden. Meteen op de halsslagader bij een marathon.
Fuck dat, bailing out.
Want het is me toch een partij hoogstaande humorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
The Big Bang Theory
Jij snapt de grapjes zeker niet
Wat wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Want het is me toch een partij hoogstaande humor
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
The Big Bang Theory
Jij snapt de grapjes zeker niet
Zie ze stoer doen met simpele popscience grappenquote:
Matt LeBlancquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Tuurlijk is Sheen niet te vervangen. Maar ik snap ook best dat ze het proberen. Maar dan toch niet met Kutcher![]()
Had het dan met Matt LeBlanc geprobeerd.
quote:UPDATE: The Hollywood Reporter has just confirmed that Ashton Kutcher will replace Charlie Sheen on 'Two and a Half Men.' The Hollywood trade reported that "two sources close to the deal-making (said) that the actor is putting the final touches on a deal to replace Charlie Sheen ... The exact dollar figure he will be paid is not known but a source says Kutcher is getting a 'huge payday'."
Nog niet volgens mij, maar het moet er wel aankomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef N.icka het volgende:
Is er al een aflevering van south park over charlie sheen?
quote:
Matt LeBlancquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Tuurlijk is Sheen niet te vervangen. Maar ik snap ook best dat ze het proberen. Maar dan toch niet met Kutcher![]()
Had het dan met Matt LeBlanc geprobeerd.
dan heb je geen smaakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef essentieel het volgende:
[..]
Man, ik vind die achterlijke show met Jim Belushi nog minder triest dan 'two and a half men'.
Wat een gigantische baas is het toch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil Charlie Sheen.
Hier, hij kan nog jaren mee!
quote:'Ik kan Charlie Sheen niet vervangen, maar ik ga wel mijn stinkende best doen', aldus Kutcher in een verklaring. 'Ik kan niet wachten om met dit belachelijk getalenteerde team samen te gaan werken.'
Van ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef -tape- het volgende:
[..]
Had je trouwens al een keer een foto gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |