Ik vond het wel een leukequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eigenlijk komen ze bij ons dus jagen we er niet op.
Ik werk in dat lelijke kutstadion van FC Twente met veel collega's die voor FC Twente zijn. Als ik maandag er heen moet zit ik tussen al die kneuzen (sowieso omdat ze worden gehuldigd vanwege de beker). Dus ik ga nog een zwaardere maandag tegemoet als ze Ajax verlies.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Monolith het volgende:
Als ze niet winnen ga ik een hele zware maandag tegemoet.
Gelukkig werk ik inmiddels niet meer in Enschede, maar ook buiten Enschede lopen Twente fans rond tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik werk in dat lelijke kutstadion van FC Twente met veel collega's die voor FC Twente zijn. Als ik maandag er heen moet zit ik tussen al die kneuzen (sowieso omdat ze worden gehuldigd vanwege de beker). Dus ik ga nog een zwaardere maandag tegemoet als ze Ajax verlies.
Buiten Twente? Overijssel oke, maar verder niet. OF het moeten importTukkers zijn of gewoon gloryhunters.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik inmiddels niet meer in Enschede, maar ook buiten Enschede lopen Twente fans rond tegenwoordig.
Deventer, dus nog wel in Overijssel. Je merkt echter wel dat het succes van Twente heel veel nieuwe 'supporters' trekt. Laatst nog een familiefeestje met hoofdzakelijk mensen uit Overijssel / Gelderland...was ook al zo'n Twente kliek geworden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Buiten Twente? Overijssel oke, maar verder niet. OF het moeten importTukkers zijn of gewoon gloryhunters.
Kotsmisselijk wordt je er van. Allemaal voeger voor Ajax en nu opeens voor Twente. Rare lui.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deventer, dus nog wel in Overijssel. Je merkt echter wel dat het succes van Twente heel veel nieuwe 'supporters' trekt. Laatst nog een familiefeestje met hoofdzakelijk mensen uit Overijssel / Gelderland...was ook al zo'n Twente kliek geworden.
Wellicht dezelfde mensen die in vroegere jaren als successupporter op de ajax bandwagon zijn gesprongen.. en nu gewoon naar de volgende succesvolle club gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt je er van. Allemaal voeger voor Ajax en nu opeens voor Twente. Rare lui.
Inderdaad ja, ik vind dat toch heel vreemd hoor dat je van de één op de andere dag voor een andere club bent, tenzij 12 of jongerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wellicht dezelfde mensen die in vroegere jaren als successupporter op de ajax bandwagon zijn gesprongen.. en nu gewoon naar de volgende succesvolle club gaan
Jojoortje, let je op? Er is dus misschien nog wat te maken van die groep 6 kindjes van je... indoctrineren die hap!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik vind dat toch heel vreemd hoor dat je van de één op de andere dag voor een andere club bent, tenzij 12 of jonger
Heb er eentje. kopen??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Santello het volgende:
De fuck, 500 euro per kaartje op Marktplaats. Ongelovelijk.
Net als AZ trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wellicht dezelfde mensen die in vroegere jaren als successupporter op de ajax bandwagon zijn gesprongen.. en nu gewoon naar de volgende succesvolle club gaan
Ik zit (sta) er als Stewardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik vind dat toch heel vreemd hoor dat je van de één op de andere dag voor een andere club bent, tenzij 12 of jonger
We hebben hier ook nog nooit van jou gehoord .. en nu opeens..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Schermetje het volgende:
Stelletje TELETEKST supporters die tukkers, eerst hoorde je ze nooit en nu opeens wordt er van de daken geschreeuwd dat ze de trouwste twente supporters zijn bla blabla
Zo te zien is het een kloonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
We hebben hier ook nog nooit van jou gehoord .. en nu opeens..
Het zit diep he na de nederlaag van afgelopen zondag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Schermetje het volgende:
Stelletje TELETEKST supporters die tukkers, eerst hoorde je ze nooit en nu opeens wordt er van de daken geschreeuwd dat ze de trouwste twente supporters zijn bla blabla
Ik was op ontoerekeningsvatbare leeftijd inderdaad ook nog voor PSV.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hehe Boschker in dat filmpjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Thijsssss het volgende:
Het kippenvelfilmpje van het vorige kampioenschap
Die goal van Rafaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Thijsssss het volgende:
Generaliseren is een kunstquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Schermetje het volgende:
Ha.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Schermetje het volgende:
Als je het verschil niet begrijpt ben je zelfs je veterdiploma niet waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mooie TT. Zoiets is dan weer geen probleem...
Ik heb geen zin om die discussie opnieuw te voeren, maar laat ik er dit over zeggen:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je het verschil niet begrijpt ben je zelfs je veterdiploma niet waard.
Die heb ik inderdaad nooit gehaald, maar ik heb wel multiple zwarte pieten diploma's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je het verschil niet begrijpt ben je zelfs je veterdiploma niet waard.
De club wordt beschermd?! Op welke manier....... dat ze lekker kunnen voetballen zonder last te hebben van negatieve spreekkoren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Club AAA wordt dus "beschermd" door het feit dat ze een beladen geuzennaam hebben gekozen. Dat lijkt me niet helemaal eerlijk.
Veel duidelijker dan bovenstaand voorbeeld kan ik het niet uitleggen. Ik ga er ook niet meer woorden aan vuilmaken. Op naar zondag! Laten we hopen zonder spreekkoren of rookbommen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
De club wordt beschermd?! Op welke manier....... dat ze lekker kunnen voetballen zonder last te hebben van negatieve spreekkoren?
Ik ben niet zo "fannerig", ik had bijvoorbeeld ook nooit een poster van de Backstreek Boys boven m'n bed. Maar de kandidaten voor "ik vind leuk" van komend seizoen:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
Huff, van welke club jij volgend jaar eigenlijk een fan? Heb je dat al beslist?
Hij heeft wel gelijk, met jou als grootste voorbeeld overigensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ha.
Haha.
Hahaha, grappig.![]()
Er binnen mensen zenuwlappig te worden geloof ik...
Top oss gaat toch niet meer promoveren naar de JL?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben niet zo "fannerig", ik had bijvoorbeeld ook nooit een poster van de Backstreek Boys boven m'n bed. Maar de kandidaten voor "ik vind leuk" van komend seizoen:
1. RKC
2. Top Oss
3. Olé Brasil http://en.wikipedia.org/wiki/Ol%C3%A9_Brasil_Futebol_Clube
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Top oss gaat toch niet meer promoveren naar de JL?
Oh oké. Zoiets hoorde ik omdat ze laatst weer hadden verloren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef msnk het volgende:
[..]Ze hebben alles nog gewoon in eigen hand hoor
Maar ik hoop zelf wel dat Achilles twee keer van ze wint
Ze staan gewoon eerste in hun topklasse (zondag is dat volgens mij). Maar als Achilles zondag wint en de daaropvolgende beslissende wedstrijd ook wint dan is Oss inderdaad kansloos.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh oké. Zoiets hoorde ik omdat ze laatst weer hadden verloren.
Ach, altijd nog minder erg dan het gevoel van een 10-0 verliesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef voice-over het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Feyenoord-supporter ben zeg. Je zal maar Ajax-supporter zijn en de hele week onder een ondraaglijke spanning gebukt zijn om zondag om ca.16:30 wanhopig te constateren dat het weer niet gelukt is na 7 jaar.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, altijd nog minder erg dan het gevoel van een 10-0 verlies
Bij Ajax valt er tenminste nog iets te hopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef voice-over het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Feyenoord-supporter ben zeg. Je zal maar Ajax-supporter zijn en de hele week onder een ondraaglijke spanning gebukt zijn om zondag om ca.16:30 wanhopig te constateren dat het weer niet gelukt is na 7 jaar.
Daar zou ik ook voor tekenen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik zou zo'n wedstrijd als zondag liever spelen tegen Feyenoord als tegen Twente. Wat heb ik een verschrikkelijke teringhekel aan Twente zeg..
Ik bedoel een Feyenoord wat in dezelfde situatie zou zitten als Twente nu zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Daar zou ik ook voor tekenen!
Tegen 010 zou het een walkover worden, maar eerlijk gezegd geef ik Ajax geen kans tegen Twente.
Het scorend vermogen bij Ajax gaat ze zondag opbreken.
quote:
kneus, je woont in Twente en bent voor 020. Faalhaas gtfoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik werk in dat lelijke kutstadion van FC Twente met veel collega's die voor FC Twente zijn. Als ik maandag er heen moet zit ik tussen al die kneuzen (sowieso omdat ze worden gehuldigd vanwege de beker). Dus ik ga nog een zwaardere maandag tegemoet als ze Ajax verlies.
Haha, De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. bijna geen enkele ajax-supporter komt uit A'dam en met al die prijzen in verleden... hoezo successupporter.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 14 mei 2011 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben een beetje 'Ik haat Twente want ze zijn arrogant met hun successupporters' moe en heb gewoon zin in de wedstrijd zonder randzaken
Ik kom uit Amsterdam, en genoeg Amsterdammers zijn voor Ajax dus, Faalhaas, tits or GTFO. Er is atm maar één club met successupporters en dat is FCT.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Haha, De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. bijna geen enkele ajax-supporter komt uit A'dam en met al die prijzen in verleden... hoezo successupporter.
Jij bent zeker zo'n succes supporter van FCTquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Haha, De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. bijna geen enkele ajax-supporter komt uit A'dam en met al die prijzen in verleden... hoezo successupporter.
Ik woon ook in Twente en ben mijn hele leven al voor Ajax. Donder nu maar weer op.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kneus, je woont in Twente en bent voor 020. Faalhaas gtfo
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik woon ook in Twente en ben mijn hele leven al voor Ajax. Donder nu maar weer op.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Voor alle troll FCT supporters. [ afbeelding ]
Kans is niet erg groot.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:08 schreef Schanulleke het volgende:
Morgen is de grote dag alweer. Hopen op een mooie uitkomst, Ajax verdient het! Ik heb deze week nog niks gelezen over de blessure van El Ham, die zit dus niet bij de selectie?
quote:El Hamdaoui baalt als een stekker: 'Het wordt lastig'
Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 12-05-11 | 09:14 1 reacties
Ajax-aanvaller Mounir El Hamdaoui is enorm teleurgesteld over het feit dat hij hoogstwaarschijnlijk de belangrijke kampioenswedstrijd tegen FC Twente aan zich voorbij moet laten gaan.
"Ik hoop uiteraard dat ik erbij kan zijn, maar het wordt heel lastig", zegt de Marokkaan in gesprek met het Algemeen Dagblad. El Hamdaoui heeft een blessure aan zijn hamstring en knie.
"Ik kan er nu moeilijk iets over zeggen", vervolgt de aanvaller, die de bekerfinale ook al moest missen. "Blessures komen natuurlijk nooit goed uit, maar nu helemaal niet. Hier wil je als voetballers altijd bij zijn."
en voor jou 12 jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef voice-over het volgende:
quote:"Frank de Boer natuurtalent"
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - „Frank de Boer heeft het prima gedaan bij Ajax en mij daarmee niet verrast.” Bondscoach Bert van Marwijk klinkt bijna trots als hij over zijn voormalige assistent bij Oranje praat.
Bert van Marwijk. Foto: TLG „Dat Frank het trainersvak beheerst, wist ik al. De vraag was: hoe gaat hij met allerlei randverschijnselen om? Zaken waarmee je pas wordt geconfronteerd als je de eindverantwoordelijkheid draagt. In zes maanden heeft Frank alles voor zijn kiezen gekregen. Zelfs meer meegemaakt dan anderen in tien jaar tijd. Die onrust bij Ajax heeft hij goed gebruikt om zijn team overal van af te sluiten.”
Volgens Van Marwijk is de debuterende De Boer kaarsrecht overeind gebleven. „Omdat hij zich op een natuurlijke manier gedraagt. Spelers voelen dat direct.” De bondscoach vond ook dat De Boer na de verloren bekerfinale tegen FC Twente de juiste toon aansloeg. „Een houding van vertrouwen hebben in de goede afloop. Zonder door te slaan, want je moet geloofwaardig blijven. Zonder moeite en op een natuurlijke manier balanceerde Frank op dat lijntje. Van nature heeft hij het gewoon.”
Een ding is zeker als het gebeurt ga ik huilen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]![]()
![]()
. Ik kan echt niet wachten, zo zenuwachtig
![]()
. Match van het jaar, dat is zeker, als we hem winnen kan er een revival van Ajax plaatsvinden (CL geld , Cruyff etc)
Aansteller.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Een ding is zeker als het gebeurt ga ik huilen.
Ik ook en het gaat ook nergens meer omquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:25 schreef franklop het volgende:
nog 28 uur en 5 minuten ... gelukkig moet ik eerst zelf nog voetballen vandaag (gaat echt nergens meer om)
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef Geo3kant het volgende:
Gvd kut fok! die passen al hun links automatisch aan, ik wilde berichtje doen van vertonghen geblesseerd en dan doorsturen naar Rick Roll Asthley.. maar helaas..
Misschien z'n marokkaanse matties ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik denk dat hij de enige is die teleurgesteld is.
Ach, ze winnen toch wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben oprecht zenuwachtig zelfs mijn 'Ach ze winnen toch wel mentaliteit' werkt niet meer
Het is dat zijn plek op de bank ten koste zou gaan van Cvitanich, anders had ik hem best erbij willen hebben voor de laatste 10 minuutjes bij een gelijke stand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Misschien z'n marokkaanse matties ook.
Heb je niks aan, dan wil hij zich nog erger laten gelden en speelt hij echt niks meer af. En met zijn snelheid zie ik een solo niet als mogelijkheidquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is dat zijn plek op de bank ten koste zou gaan van Cvitanich, anders had ik hem best erbij willen hebben voor de laatste 10 minuutjes bij een gelijke stand.
Dus dan maar cvit, in de basis ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je niks aan, dan wil hij zich nog erger laten gelden en speelt hij echt niks meer af. En met zijn snelheid zie ik een solo niet als mogelijkheid
Kijk het filmpje opnieuw en blijft mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef Thijsssss het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
Voor alle troll FCT supporters. [ afbeelding ]
gelukkig heb je je klompen nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ik geen kaartjes kon krijgen voor morgen, beetje geen kaartjes over laten voor de CC houders, aso's!
Sowieso een Ajacied die tussen Ado en Feyenoord inwoont kan je geen echte supporter noemenquote:
Let op het vetgedrukte, en dan vinden ze het gek als je ze successupporters noemtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:45 schreef Undergod het volgende:
Ik las op nu.nl, dat wij op dit moment alle nationale prijzen hebben.
Huidig (en toekomstig) landskampioen
De knvb beker
Johan cruijff schaal
Dat gaf me toch een trots gevoel!
Sommige Ajacieden concentreren zich veelte veel op anderen en te weinig op het mogelijke kampioenschap. Zolang hij niks zegt in de trant 'Dat kan Ajax niet zeggen' maakt het geen flikker uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Let op het vetgedrukte, en dan vinden ze het gek als je ze successupporters noemt
Ik heb even niets te doen dus scroll ik door diverse topics heen, vind je het erg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige Ajacieden concentreren zich veelte veel op anderen en te weinig op het mogelijke kampioenschap. Zolang hij niks zegt in de trant 'Dat kan Ajax niet zeggen' maakt het geen flikker uit
En waar ga je het nou kijken ?!?!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb even niets te doen dus scroll ik door diverse topics heen, vind je het erg?
En waar valt nog op te concentreren dan? Psssssst, newflash: Ajax wint morgen
Daar heb je je antwoord best belangrijk om te weten hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja oké dat is nog steeds iets dat niet helemaal duidelijk is
Vanaf het leidse ben je ook zo bij museumquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef msnk het volgende:
Ik dacht misschien aan de Kinkerstraat, veel rustiger dan op het Leidseplein en met de tram 3 ben je binnen 10 minuten (drukte meegerekend) op het Museumplein
Bron: Ajax.nlquote:Frank de Boer heeft zaterdagmiddag de wedstrijdselectie voor de kampioenswedstrijd tegen FC Twente bekendgemaakt. Zoals verwacht behoort Mounir El Hamdaoui (hamstring) niet tot de achttien namen. Verder is Ajax volledig op sterkte voor de allesbeslissende wedstrijd tegen koploper Twente.
Wedstrijdselectie voor duel met FC Twente:
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
André Ooijer
Daley Blind
Demy de Zeeuw
Oleguer
Dario Cvitanich
Lorenzo Ebecilio
Aras Özbiliz
Nicolai Boilesen
Niet echt, ik hoop natuurlijk op plek 2 .. maar ik denk dat we niet eens van Groningen winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef msnk het volgende:
Nogal ja, maar jullie zullen toch ook wel heel zenuwachtig zijn om plek twee?
De toekomst van je club hangt er vanaf vriend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet echt, ik hoop natuurlijk op plek 2 .. maar ik denk dat we niet eens van Groningen winnen
I know, maar ik ben realistisch, Groningen uit.. ze willen volle 3 punten halen omdat ze nog 4e kunnen worden en dus geen playoffs hoeven te spelen. AZ zal denk ik uiteindelijk winnen tegen een aangeslagen (en vermoeid) Utrecht, maar ik zie Groningen niet slap erin gaan, die gaan er alles aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef msnk het volgende:
[..]
De toekomst van je club hangt er vanaf vriend.
Ajax wint morgen hands down. Mochten we alleen 0 - 1 achter komen te staan gaat de tv uit en is het een aantal dagen niet op voetbalsites kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef Geo3kant het volgende:
En jongens allemaal al aan de dunne van de zenuwen? hahaha
0-1 achter zegt niks dat is nog net geen standaard routine voor Ajax de laatste tijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ajax wint morgen hands down. Mochten we alleen 0 - 1 achter komen te staan gaat de tv uit en is het een aantal dagen niet op voetbalsites kijken![]()
Jij geeft snel op.. bij de 2-0 in de beker zat je ook al op het terras zeker? Denkend dat hebben we al gewonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ajax wint morgen hands down. Mochten we alleen 0 - 1 achter komen te staan gaat de tv uit en is het een aantal dagen niet op voetbalsites kijken![]()
Daarom dus. We geven 2-0 weg. Waarom zouden we dan 0-1 nog goedmaken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij geeft snel op.. bij de 2-0 in de beker zat je ook al op het terras zeker? Denkend dat hebben we al gewonnen.
Hoewel ik wel denk mochten ze morgen inderdaad achter komen, dan zie ik het niet meer goed komen.
11:00 moest je er zijn volgens mij toch? Toen stond ik nog net op uit bedquote:
quote:
Ik ben zelf voor Twente en heb een houding van "de beste wint".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Noax het volgende:
Ik lees veel bluf van de Ajacieden, dagelijks valt er wel iets in de media te lezen.
Na het verlies van de beker, zou je dat toch niet verwachten, de afgang bij een verlies morgen is behoorlijk.
Ik voorspel dat de jonkies van Ajax geen kans maken tegen de mannen van Twente.
Uitslag:
1-2
Jullie vatten het op als bluf vanwege te lange tenen. Janssen, die heeft blufferig vooruitgeblikt op de wedstrijden, van Ajax-kant niemand, dat ik me zo kan herinneren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor Twente en heb een houding van "de beste wint".
Maar gezien de arrogantie van Ajax de laatste tijd en hun neerbuigende houding richting FC Twente zou ik het heel zuur vinden als ze de mazzel hebben toch te winnen morgen.
Ik voel me geen "jullie". Je denkt te veel ik hun vs. wij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jullie vatten het op als bluf vanwege te lange tenen.
Klopt. Theo is een baldadig ventje. Hij had zijn grote bek moeten houden.quote:Janssen, die heeft blufferig vooruitgeblikt op de wedstrijden
Lol. Meerdere zelfs. Met name de Boer en Verthonghen. Maar dat je dat niet ziet kan ik me wel voorstellen. Beetje te dik Ajax bloed waarschijnlijk.quote:van Ajax-kant niemand, dat ik me zo kan herinneren.
Ik heb ook diverse Twente spelers op arrogantie kunnen betrappen de afgelopen weken, dus wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar gezien de arrogantie van Ajax de laatste tijd en hun neerbuigende houding richting FC Twente zou ik het heel zuur vinden als ze de mazzel hebben toch te winnen morgen.
Aangezien Ajax niet kan spelen heb je morgen een objectieve kijk op de wedtrijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:40 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse Twente spelers op arrogantie kunnen betrappen de afgelopen weken, dus wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd.
Maar in de Arena wil ik geen andere club dan Ajax kampioen zien worden!
'De beste wint mentaliteit' ken ik alleen wanneer Ajax niet hoeft te spelen.
Jouw 'sarcasme' ontgaat me helemaal, dus je excuus is wat dat betreft totaal overbodig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aangezien Ajax niet kan spelen heb je morgen een objectieve kijk op de wedtrijd![]()
Vergeef me, kon het niet laten.
Ahzo. Ik wist je niveau dan ook niet op voorhand. Ik kan aan een paar posts niet ruiken of iemand een ontwikkelde 20'ger, of rebellerende tiener is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:47 schreef Noax het volgende:
[..]
Jouw 'sarcasme' ontgaat me helemaal, dus je excuus is wat dat betreft totaal overbodig.
Nou vooruit, de zin was misschien niet al te jofel geformuleerd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ahzo. Ik wist je niveau dan ook niet op voorhand.
Een hint: "spelen" als in "goed voetballen/wedstrijd spelen".
Zo beter?
Bij humor moet je dan ook wat meer meeveren op de zinsnede.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Nou vooruit, de zin was misschien niet al te jofel geformuleerd...
Nee, je faalt imo nog altijd hard.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ahzo. Ik wist je niveau dan ook niet op voorhand. Ik kan aan een paar posts niet ruiken of iemand een ontwikkelde 20'ger, of rebellerende tiener is.
Een hint: "spelen" als in "goed voetballen/wedstrijd spelen".
Zo beter?
Achja, jij Ajax ik Twente. De grondslag voor deze reactie is dan wel duidelijk.quote:
Ik PSV, jij twente, jij faalt 2x.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achja, jij Ajax ik Twente. De grondslag voor deze reactie is dan wel duidelijk.
Uhu.
Zegt niets. Je hekel aan Twente supporters kan net zo groot zijn.quote:
Persoonlijk vind ik Twente nog arroganter dan PSV en moeten ze het mijn inziens niet te hoog in hun bol krijgen na 2 goede seizoenen. Qua team vind ik het eigenlijk niks en mocht Ruiz en Janssen weggaan blijft er weinig over. Qua voetbal is het vaak ook niks, weinig grote overwinningen met veel goals.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij speelt echt al het hele seizoen ruk. Meneer kan zich niet meer motiveren voor Ajax, aangezien hij in het Nederlands elftal wel goed speelde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de manier van spelen van v/d Wiel..
Slecht seizoen en de beker leek hem weinig te interesse (althans hij speelde weer slecht).
Vraag me af of hij zich wel kan opladen voor deze wedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |