Ik vond het wel een leukequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eigenlijk komen ze bij ons dus jagen we er niet op.
Ik werk in dat lelijke kutstadion van FC Twente met veel collega's die voor FC Twente zijn. Als ik maandag er heen moet zit ik tussen al die kneuzen (sowieso omdat ze worden gehuldigd vanwege de beker). Dus ik ga nog een zwaardere maandag tegemoet als ze Ajax verlies.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Monolith het volgende:
Als ze niet winnen ga ik een hele zware maandag tegemoet.
Gelukkig werk ik inmiddels niet meer in Enschede, maar ook buiten Enschede lopen Twente fans rond tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik werk in dat lelijke kutstadion van FC Twente met veel collega's die voor FC Twente zijn. Als ik maandag er heen moet zit ik tussen al die kneuzen (sowieso omdat ze worden gehuldigd vanwege de beker). Dus ik ga nog een zwaardere maandag tegemoet als ze Ajax verlies.
Buiten Twente? Overijssel oke, maar verder niet. OF het moeten importTukkers zijn of gewoon gloryhunters.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik inmiddels niet meer in Enschede, maar ook buiten Enschede lopen Twente fans rond tegenwoordig.
Deventer, dus nog wel in Overijssel. Je merkt echter wel dat het succes van Twente heel veel nieuwe 'supporters' trekt. Laatst nog een familiefeestje met hoofdzakelijk mensen uit Overijssel / Gelderland...was ook al zo'n Twente kliek geworden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Buiten Twente? Overijssel oke, maar verder niet. OF het moeten importTukkers zijn of gewoon gloryhunters.
Kotsmisselijk wordt je er van. Allemaal voeger voor Ajax en nu opeens voor Twente. Rare lui.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deventer, dus nog wel in Overijssel. Je merkt echter wel dat het succes van Twente heel veel nieuwe 'supporters' trekt. Laatst nog een familiefeestje met hoofdzakelijk mensen uit Overijssel / Gelderland...was ook al zo'n Twente kliek geworden.
Wellicht dezelfde mensen die in vroegere jaren als successupporter op de ajax bandwagon zijn gesprongen.. en nu gewoon naar de volgende succesvolle club gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt je er van. Allemaal voeger voor Ajax en nu opeens voor Twente. Rare lui.
Inderdaad ja, ik vind dat toch heel vreemd hoor dat je van de één op de andere dag voor een andere club bent, tenzij 12 of jongerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wellicht dezelfde mensen die in vroegere jaren als successupporter op de ajax bandwagon zijn gesprongen.. en nu gewoon naar de volgende succesvolle club gaan
Jojoortje, let je op? Er is dus misschien nog wat te maken van die groep 6 kindjes van je... indoctrineren die hap!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ik vind dat toch heel vreemd hoor dat je van de één op de andere dag voor een andere club bent, tenzij 12 of jonger
Heb er eentje. kopen??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Santello het volgende:
De fuck, 500 euro per kaartje op Marktplaats. Ongelovelijk.
Net als AZ trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wellicht dezelfde mensen die in vroegere jaren als successupporter op de ajax bandwagon zijn gesprongen.. en nu gewoon naar de volgende succesvolle club gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |