abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96792003
Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! :o Ga ik eens mee oefenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:31:34 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96793244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
Omdat ik er te wakker van word.
Ah, okay dan is het idd lastig, maar het zou mooi zijn als doorschuiven de oplossing zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:38:01 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96793494
Ze bijt! En ik heb buikpijn. Zou het??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96793534
Jawoor, je bent zwanger! *O*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:40:55 #180
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96793585
Nou... Die kans is echt 0%. En ik zou zo hard gaan janken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96794144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef huuphuup het volgende:
ik draai gewoon door, klein stukje naar achter gaan liggen en iets meer voorover gaan hangen. Werkt als n tiet :+
Ik vind dat echt zo fijn voeden :D
pi_96794567
Ik heb het net geprobeerd. Ging goed! Echt heel stom dat ik hier niet eerder op ben gekomen.
pi_96794666
*O* *O* Wat super! ^O^
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:11:20 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96794684
Super dat het werkt!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:27:21 #185
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96795182
Doorschuiven vind ik helemaal niet zo relaxed.

Huup, ik ben er zelf nog niet helemaal aan gewend. Daarnaast, ik gaf om 1.15 vannacht een fles en kreeg ik een flinke toeschietrefles (auw! zonder melk btw). Ook niet leuk, zelf 's nachts opstaan voor een fles :')
pi_96795720
Welkom yvl :)

Fijn om te lezen dat je weer mens bent in plaats van zombie Claudia :*
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:39 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of het de bv-hormonen zijn die verantwoordelijk zijn voor uitspraken als "zullen we straks de eendjes even water gaan geven" "waarom zou hij dat op zijn achterrug hebben staan" en "mag ik een beker ontdrinkbijt" maar ik hoop wel dat dat straks ook afgelopen is, want ik word er wel heel verdrietig van.
:D

Ik heb meer last van 'Uuuuuuuuuuuuuuuuh, hoe heet dat ook alweer?'-momenten :(

En wat betreft liggend voeden: Op een waterbed is dat echt niet fijn. Doordraaien al helemaal niet. Ik doe het wel, maar echt relaxed ligt het niet.

Vraagje: Ik geef nu 11 maanden vrijwel exclusief bv. Soms als we oppas hebben of als we op stap zijn krijgt Truus wat water of rooibosthee, verder niet.
Hoe doen jullie dat met de overgang van exclusief bv naar ook andere dranken? Vervangen van 1 bv met iets anders? Of tussendoor wat slokjes laten nemen? of iets anders?
Ik wil niet per se minderen met bv, maar het lijkt me ook belangrijk dat ze uit een beker leert drinken.
pi_96795821
Hier geef ik muppet bij het eten vaak wat drinken.. Dat krijgt ze al vanaf een maand of 8.. :) heb niet het idee dat ze daardoor minder bv drinkt eigenlijk (ik heb gewoon een zuipschuit denk ik :D)

Meestal vul ik 's morgens haar tuitbeker, das zo'n 150 cc en die is vaak aan het einde van de dag wel leeg :)
pi_96795992
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:45 schreef Orea het volgende:
Hier geef ik muppet bij het eten vaak wat drinken.. Dat krijgt ze al vanaf een maand of 8.. :) heb niet het idee dat ze daardoor minder bv drinkt eigenlijk (ik heb gewoon een zuipschuit denk ik :D)

Meestal vul ik 's morgens haar tuitbeker, das zo'n 150 cc en die is vaak aan het einde van de dag wel leeg :)
Ik dacht dat een tuit afgeraden wordt? Of is dat alleen vanwege eventuele suikers in de drank?
Maar de motoriek van Truus is nog niet zo dat ze zelf kan drinken uit een gewone beker. Misschien toch de tuit maar op het bekertje zetten dan :D
pi_96796950
Heb je een gewone beker al eens geprobeerd, CP? Ivan kon er met wat hulp al vanaf 6 maanden uit drinken. Er ging niet veel naar binnen. Het heeft een tijdje geduurd voor hij fatsoenlijke hoeveelheden uit een beker ging drinken.

Ik denk dat ik t.z.t. ga beginnen om zo nu en dan afgekolfde melk uit een beker aan te bieden.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:25:09 #190
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_96797121
quote:
Vraagje: Ik geef nu 11 maanden vrijwel exclusief bv. Soms als we oppas hebben of als we op stap zijn krijgt Truus wat water of rooibosthee, verder niet.
Hoe doen jullie dat met de overgang van exclusief bv naar ook andere dranken? Vervangen van 1 bv met iets anders? Of tussendoor wat slokjes laten nemen? of iets anders?
Ik wil niet per se minderen met bv, maar het lijkt me ook belangrijk dat ze uit een beker leert drinken.
Ik probeerde als ze wilde drinken niet eerst mijn borst aan te bieden maar eerst (bijv.) een bekertje water. En dat op de momenten dat ik liever wilde dat ze uit een bekertje dronk dan bij mij. En bij het brood-eten een bekertje water of thee aanbieden.
In eerste instantie gewoon aanwennen om uit een bekertje te drinken (en dus niet om een borstvoeding te vervangen). En toen ze meer ging drinken uit een beker, vroeg ze vanzelf minder om de borst.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_96797280
Oh echt CP? Geen idee, ze drinkt hier hoofdzakelijk uit haar rietjesbeker, regelmatig uit een gewoon glas/beker en vaak uit de tuitbeker van de Hema. Gewoon de goedkoopste (niet eens anti lek :)) afwisseling genoeg denk ik.

Claudia, dat heb ik geprobeerd, met afgekolfte melk, maar na geregeld knoeien en de geur die er daarna afkwam :X ben ik het maar met water gaan doen :D dat gaat niet stinken als ze er wat van knoeit :+
pi_96797375
Haha, true, Orea. En omdat ze in het begin toch bijna niks uit een beker drinken zal het vast niet rampzalig zijn voor je productie.
pi_96798610
Ik probeer af en toe wat water uit een tuitbeker zonder tuit, maar ze maakt geen aanstalten om de beker zelf vast te houden :D

Misschien als ik de tuit erop doe dat ze er zelf mee kan gaan experimenteren :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik probeerde als ze wilde drinken niet eerst mijn borst aan te bieden maar eerst (bijv.) een bekertje water. En dat op de momenten dat ik liever wilde dat ze uit een bekertje dronk dan bij mij. En bij het brood-eten een bekertje water of thee aanbieden.
In eerste instantie gewoon aanwennen om uit een bekertje te drinken (en dus niet om een borstvoeding te vervangen). En toen ze meer ging drinken uit een beker, vroeg ze vanzelf minder om de borst.
Ik kan inderdaad ook bij de lunch wel proberen om zonder tuit met mijn hulp water aan te bieden.

Met twee manieren twee keer zoveel kans denk ik dan maar :Y)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:15:07 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96798834
We geven Aviva alleen drinken uit een open beker. Wij houden de beker dan zelf vast, uiteraard. Gaat prima.

Op het kdv heeft ze wel een uitbeker.

@yvl, mijn dochter is 16mnd.

@vanyel, mijn verhaal is simpel. 5x borstontsteking, 1x abces, 3x spruw, zeer heftige Raynauds ( :X ), gevecht met psychiater om bv met meds te combineren.
En nu ging het tot gister geweldig! *O*
(wet van fok en zo ;) )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:17:15 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96798904
Ik heb niet alles gelezen tot nu toe CP maar ik deed gewoon wat afgekolfde melk in een bekertje om te oefenen of water. Gewoon een open beker.
pi_96800016
Ik geef haar bij de broodmaaltijd water in een open bekertje. Het drinken gaat nu goed, dat duurde wel even. (Verslikken, uit je mond laten lopen, etc) En dan straks over op zelf doen denk ik :P Ga haar gewoon steeds meer water aanbieden denk ik.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96800094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
@vanyel, mijn verhaal is simpel. 5x borstontsteking, 1x abces, 3x spruw, zeer heftige Raynauds ( :X ), gevecht met psychiater om bv met meds te combineren.
En nu ging het tot gister geweldig! *O*
(wet van fok en zo ;) )
Zo maak je wel wat mee!
Nee bah, klinkt heel erg onfijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_96803561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik probeer af en toe wat water uit een tuitbeker zonder tuit, maar ze maakt geen aanstalten om de beker zelf vast te houden :D

Oh maar Leia drinkt ook echt nog niet zelf uit een beker/glas hoor :D die hou ik vast :P anders gaat het de hele kamer door :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:53:20 #199
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96804572
Nathan heeft een rietjesbeker en drinkt daar zelf uit, hij houdt em ook zelf vast. Hij drinkt er niet veel uit, maar ik heb het idee dat hij na zn fruit of na zn boterham even een slokje wil om weg te spoelen.
pi_96804705
Emma heeft ook een rietjesbeker. Vanaf 12 maanden zette ik die 's ochtends vers gevuld op tafel en ze drinkt er zoveel uit als ze nodig heeft. Grappig is dat ik precies kan zien wanneer mijn productie minder is :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')