Ah, okay dan is het idd lastig, maar het zou mooi zijn als doorschuiven de oplossing zou zijn.quote:
Ik vind dat echt zo fijn voedenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:56 schreef huuphuup het volgende:
ik draai gewoon door, klein stukje naar achter gaan liggen en iets meer voorover gaan hangen. Werkt als n tiet
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:39 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of het de bv-hormonen zijn die verantwoordelijk zijn voor uitspraken als "zullen we straks de eendjes even water gaan geven" "waarom zou hij dat op zijn achterrug hebben staan" en "mag ik een beker ontdrinkbijt" maar ik hoop wel dat dat straks ook afgelopen is, want ik word er wel heel verdrietig van.
Ik dacht dat een tuit afgeraden wordt? Of is dat alleen vanwege eventuele suikers in de drank?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:45 schreef Orea het volgende:
Hier geef ik muppet bij het eten vaak wat drinken.. Dat krijgt ze al vanaf een maand of 8..heb niet het idee dat ze daardoor minder bv drinkt eigenlijk (ik heb gewoon een zuipschuit denk ik
)
Meestal vul ik 's morgens haar tuitbeker, das zo'n 150 cc en die is vaak aan het einde van de dag wel leeg
Ik probeerde als ze wilde drinken niet eerst mijn borst aan te bieden maar eerst (bijv.) een bekertje water. En dat op de momenten dat ik liever wilde dat ze uit een bekertje dronk dan bij mij. En bij het brood-eten een bekertje water of thee aanbieden.quote:Vraagje: Ik geef nu 11 maanden vrijwel exclusief bv. Soms als we oppas hebben of als we op stap zijn krijgt Truus wat water of rooibosthee, verder niet.
Hoe doen jullie dat met de overgang van exclusief bv naar ook andere dranken? Vervangen van 1 bv met iets anders? Of tussendoor wat slokjes laten nemen? of iets anders?
Ik wil niet per se minderen met bv, maar het lijkt me ook belangrijk dat ze uit een beker leert drinken.
Ik kan inderdaad ook bij de lunch wel proberen om zonder tuit met mijn hulp water aan te bieden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik probeerde als ze wilde drinken niet eerst mijn borst aan te bieden maar eerst (bijv.) een bekertje water. En dat op de momenten dat ik liever wilde dat ze uit een bekertje dronk dan bij mij. En bij het brood-eten een bekertje water of thee aanbieden.
In eerste instantie gewoon aanwennen om uit een bekertje te drinken (en dus niet om een borstvoeding te vervangen). En toen ze meer ging drinken uit een beker, vroeg ze vanzelf minder om de borst.
Zo maak je wel wat mee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:15 schreef DaviniaHR het volgende:
@vanyel, mijn verhaal is simpel. 5x borstontsteking, 1x abces, 3x spruw, zeer heftige Raynauds (), gevecht met psychiater om bv met meds te combineren.
En nu ging het tot gister geweldig!
(wet van fok en zo)
Oh maar Leia drinkt ook echt nog niet zelf uit een beker/glas hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik probeer af en toe wat water uit een tuitbeker zonder tuit, maar ze maakt geen aanstalten om de beker zelf vast te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |