Ik heb geen hele grote borsten, misschien scheelt dat wel ja. Als ik liggende voed is het het lekkerst als ik op m'n rechterzij lig en Truus uit m'n linkertet drinkt. Als ik vervolgens zo draai dat ze bij m'n rechter kan heeft mijn lichaam te weinig steun.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:40 schreef Saffier het volgende:
Tico, ben je er al achter of ze nu veel sap krijgt/kreeg op het kdv?
Liggend voeden, het leek me zoooooo relaxt! Hier ook een waterbed en ik heb het eindelijk door. Heb nu ook grotere borsten dan bij Tobias, dat vind ik absoluut schelen. Alleen Ylana vind het veel te lolligHé daar ligt papa *draait om* *draait weer terug* hé nóg een borst! *Neemt daar een slokje van* O, nee, ik was met die ander borst bezig *neemt 2 slokken uit borst 1* Kijkt intussen ó-ver-al naar zonder los te laten, ligt te draaien en te wiebelen.... ik werd er helemaal gek van. Het was eenmalig, ik lag lekker en na een half uur heb ik haar op mijn arm genomen, ben onderuit gaan zitten, zij heeft actief getankt en daarna kon ik 'r in d'r bed leggen.
Ik wil het nog steeds kunnenIk wil het daarom 's nachts nog een kee rproberen, bovenstaande was 's ochtends heel vroeg toen het al licht was. Misschien scheelt dat. Ik moet er alleen zelf wakker genoeg voor worden om te beseffen dat ik het even anders wil/moet doen
rapley en 'voeren' gaan hier door elkaar heen. Mijn ouders vinden het niet fijn om te rapleyen, daar krijgt ze dus sowieso een potje. En als we pizza of patat eten krijgt ze ook een potje. Niets mis mee.
Maar ik geef dan ook eerst de onderste borstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:51 schreef Saffier het volgende:
Op mijn wáterbed he
Maar ik lig wel het lekkerst als ze mijn onderste borst drinkt, dus rechts als ik op rechts lig.
Ik heb het vaak geprobeerd he, maar echt lekker gelukt is het nog nooit. Toen ze mini was kreeg ik Ylana ook niet prettig naar me toe op de goede hoogte enzo. Toen ze iets minder mini was ging ze al schreeuwen nog voordat we bij bed waren omdat madam geen geduld had.
Toen ze nóg een beetje groter was krijste ze het halve blok al bij elkaar nog voordat ik bij mijn slaapkamer was met als gevolg dat ik haar al in haar eigen kamer al lopende al aanlegde. Dan ging ik in bed zitten terwijl ze al dronk. Om dan met een al aangekoppelde drinkende beeb nog te gaan liggen was geen doen.
Afkoppelen werd me door niemand in dank afgenomen
Inmiddels heeft ze door dat ze écht wel drinken krijgt van me en die 15 seconden geduld wel op kan brengen tot ik weer in bed zit.
Melkbed!quote:
Ik verschuif Nathan, ik begin rechts aangezien dat de mindere kant is (lijkt tegenwoordig tegen 0-punt aan te zitten, Nathan lijkt zich soms af te vragen waarom hij aan die kant nog moet drinken) en daarna links, dan ligt Nathan meteen in het midden en kan ik hem naar boven schuiven om vervolgens weer heerlijk in te dommelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Liggend voeden zonder van zij te wisselen is mij ook nooit echt gelukt. Ik mis ook de balans/steun/wat het ook is. Eén van de redenen dat ik tegenwoordig alleen maar met links voed. Voor die tijd hopte ik over Annicka heen om te wisselen.
Ik heb 85C of D, voedingsBH's dus echt geen idee eigenlijk, misschien te klein om op 1 kant te voeden? Ik vind het zo naar voelen, ook omdat Nathan niet goed aanhapt en ik dan zn tandjes kan voelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:59 schreef Orea het volgende:
Hier had ik het na een maand of 5 door, liggend voeden op 1 zijborsten zijn groot genoeg (HH
) maar ik wisselde om een of andere reden altijd van kant.. Nu lig ik op mijn rechterzij, geef eerst de rechterborst (de 'beste' borst) en als toetje krijgt ze dan nog links, dan draai ik door en hou die borst goed vast. Als ze eenmaal goed drinkt kan ik hem loslaten
maar daar komt nooit meer zoveel uit dus daar is ze ook zo klaar mee (met kolven 50/60 cc, op zijn max 80 als er heel lang niet gedronken is (meer dan 6 uur))
haha ja ik dus ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef Orea het volgende:
Heeeeeel herkenbaar! Ze gaat liggen muiten en prutsen en op een gegeven moment als ze echt heel moe is gaat ze liggen jammeren.. Dat blijft ze net zo lang doen tot ik haar in haar eigen bed gooi en dan is ze in 1 keer weg.. Prima dat ze zo fijn in eigen bed slaapt, maar ik vind het wel eens jammer
'Voorlopig' nog niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha ja ik dus ook![]()
Vandaag vond k dan ergens ook wel fijn, hij lag gewoon op schoot te slapen. jammer dat dat kwam doordat ie ziek is mja..
*gauw weer weggaat, wnat heb hier voorlopig niets meer te zoeken*
Tijdens het voeden kreeg ik ineens door dat het weer tijd werd om dr nageltjes te knippen.... *auw*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, ik vind het zo leuk om te lezen hoe dit soort dingen bij jullie gaan.
Lena heeft er trouwens een handje van om in m'n borst te knijpen en haar nageltjes erin te drukken. Soms heeft ze ineens de tepel van de andere borst vast.
Dat geloof ik niet, pessie. Ik heb een klein b-cupje en voed ook op een kant. Ik draai gewoon ver door.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb 85C of D, voedingsBH's dus echt geen idee eigenlijk, misschien te klein om op 1 kant te voeden? Ik vind het zo naar voelen, ook omdat Nathan niet goed aanhapt en ik dan zn tandjes kan voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |