Uh ,dat kun je beter in de ESF SC vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef rubje het volgende:
ff iets heel ander. Is Greys al terug uit Duitsland en het Song Festival?ik heb begrepen dat hij/zij daar in de zaal zat
Ja Oscar lust wel een kangoeroetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan gaan we naar Amersfoort. Daar kunnen ze dichtbij de dieren komen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
We hebben de kaartjes
![]()
Die voor mn collega lukken niet, maar soit
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:21 schreef Nonneke het volgende:
en wat was er mis met een nachtje slapen voor het postkantoor ?
ja dat bedoel ik, wat was daar mis mee dat ze dat niet meer doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoor
ja, was veel leuker !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee , wij lagen vroeger altijd de hele nacht voor de VVV, dat was zo leuk!
Nu kan het alleen nog maar onlain![]()
En dan faalt die site
Pffffffff echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja, was veel leuker !
stomme falende kut saaits
Demonstratief met een laptop met inet daar voor de deur gaan liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoor
Nee, hij kwam uit schoolquote:
Ik probeer nog steeds voor mn collega, maar ik kom dr echt niet doorquote:
Of je nou die film al gezien hebt?quote:
nee, ik wilde em gisteravond gaan kijken maar ze hebben gisteravond m'n rooster gewijzigd en moest ineens vroeg naar schoolquote:
Tssssssssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik wilde em gisteravond gaan kijken maar ze hebben gisteravond m'n rooster gewijzigd en moest ineens vroeg naar school
Oeh, formaatje naakthond?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
wel leuk huiswerk meegekregen, voor de prototyping lessen, leren we draaien lassen e.d.
maar we leren dus ook zichtmodellen te maken voor ontwerpen, dus de opdracht is, maak een model van een bekende designstoel
[ afbeelding ]
dus die ga ik in het klein maken
Spelen ze nu wel samen? Leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules en Diaz zijn zo leuk aan het spelen..lekker wildEn Jazz zit er een beetje chago naar te kijken
Ja Jules is een beetje aan het ontdooien. En als ze te wild doet en Diaz schrikt.. komt ze even kijken of het wel goed met hem gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spelen ze nu wel samen? Leuk!
Zo, met Christan de stad ingeweest voor een cadeautje voor qltel. Gelukkig hebben we wat gevonden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Kaartverkoop Prince op North Sea Jazz gestaakt
Teleurstelling voor alle Prince-fans die een van de drie concerten op het North Sea Jazz festival willen bezoeken. Concertorganisator Mojo heeft besloten de kaartverkoop via de site van van Ticketservice te staken. De reden is een grote storing in het ticketsysteem.
Duizenden fans van Prince zaten al sinds 10 uur vanochtend vertwijfeld voor hun beeldscherm te staren naar een blauwe 'wachtbalk' die maar niet volliep. Na verloop van tijd werd duidelijk dat het een technische storing betrof.
Vanaf 12.30 beweerde de organisatie de problemen te hebben opgelost, maar het systeem haperde nog steeds en er zijn slechts kleine hoeveelheden tickets aan de man gebracht. Rond 15.00 uur werd besloten de voorverkoop te staken omdat men volgens een woordvoerder 'Kopers niet langer in onzekerheid wilden houden. '
De organisatie laat via de site van North Sea Jazz weten dat kopers niet hoeven te wanhopen: Bijna alle kaarten zijn nog beschikbaar en komen aanstaande dinsdag vanaf 10.00 uur alsnog in de verkoop
Maar dat wisten we alquote:
Welk dialect is dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Gaat lekker joh.
En ik spreek dat dialect niet eens.
Vind het ook lastig om wat te verzinnen maar van de week zei hij iets waardoor ik op een idee kwam. Dus dat heb ik gezocht en gekocht en nu hebben Christan en ik samen nog iets gekocht voor hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja Jules is een beetje aan het ontdooien. En als ze te wild doet en Diaz schrikt.. komt ze even kijken of het wel goed met hem gaatK heb het spelen opgenomen, straks ff uploaden
Mooi dat je een cadeautje gevonden hebt! ik ben daar altijd zo slecht in
Hahaha vooral die Nacho die door het beeld sjokt, hoe herkenbaarquote:
je printer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
Wat een stress met die kaartjes
I have my personal kaartjes-providerNiet dat ik naar Prince wil, maar stél dat ik dat zou willen
Dank je welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat jullie kaartje hebben oh-oh en baaf
Rewimo alvast gefeliciteerd met je man
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ga ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb je lekker geknuffeld met je dochter?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ga ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelen
Fijn dat ze lekker een tijdje bij je heeft kunnen liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ga ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelen
Fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Idioot is hetquote:
Ah getver!quote:
Fijn dat je haar lekker lang bij je mocht hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelen
O en het staat hem ook nog , die Boor tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Very F&F, Boor is blij met de oranje boa die ik mee terug nam uit Düsseldorf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat niet. Misschien een gaatje in het deksel of zo.quote:
Ja heb nu maar een dropje genomenquote:
Is het gelukt met Princequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Boor![]()
![]()
Ik ben echt zooooo blij dat het gelukt is met die kaarten, als we nog tot dinsdag hadden moeten wachten had ik echt in de rats gezeten.
Hier op Fok ook fans in het topic die het nog steeds niet gelukt is, zo sneu...
Vroegah had ik ook mijn contacten en konden we overal kaarten voor roggelen, maar vroegah is helaas deaud
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, thnx a million, ik moest zooooo lachen![]()
[ afbeelding ]
Het is echt echt met glans de meest geniale magneet uit mn collectie![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
nee, maar die koelkastmagneet die ik je gegeven heb misschien wel
Ja die was leuk, maar heb de nichtjes van William als de stiefzusjes van assepoester gezien ze leken sprekend, maar ik weet niet meer waar ik die gezien heb.quote:
Lol.. Niet bij deze nee... Volgens mij heb ik die ook ergens voorbij zien komen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die was leuk, maar heb de nichtjes van William als de stiefzusjes van assepoester gezien ze leken sprekend, maar ik weet niet meer waar ik die gezien heb.
Stonden die ook niet bij deze tekening?
quote:
En dan te bedenken dat de meeste engelsen het allemaal bloedserineus nemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
nee, maar die koelkastmagneet die ik je gegeven heb misschien wel
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[SC] #1318 Check je bilnaad op teken ik herhaal check je bilnaad !
Oh wow, dat was het hele ESF al waard, die mooie foto's van Boor met boa!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je klinkt zo gelukkig! Fijn ook dat je lekker afleiding en bezoek hebt!
OMOGquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Top Gear herhalingen bedoel jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
mmmm....moeilijke keus... Animal Planet met een page 3 girl op safari of Top Gear
Die is best wel heel erg gesoeptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
Ik heb de site gevonden![]()
http://tv.popcrunch.com/w(...)are-william-kate.jpg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Issie alweer safe?
Nou dan weg met Pyke![]()
Ik heb niet eens meer gekeken.
Vermist was cool
Haha dat zag ik ook al jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Sway nu wel beter.
Ik baalde dat dr niemand dat springende kind uit beeld mepte
En terecht dat ie hem haatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
Wat een poepreden gaf ze voor dr keuze.....
Ooooooh Gordon haaaaaaaaaaaaaaaaaat Ed
Nog gekker?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:31 schreef Topspin het volgende:
Dwerg papegaai ondertussen ook overleden. Eergisteren dood in zijn kooi. Ik heb er vrede mee omdat ik vind dat vogels gemaakt zijn om te vliegen. Zelfs bij los laten vliegen in huis zijn ze niet vrij. Nu na 22 jaar leven in een kooi in huis eindelijk vrijheid voor dat beestje. Ook niet geschrokken toen ik hem eergisteren om 0400 in de morgen zag liggen. Had het al verwacht omdat hij op leeftijd was.
Wel binnen 2 weken nogal veel dat gebeurt. Hond dood, vogel dood, oma van 99 jaar met ernstig vochtgebrek en een oom met spoed opgenomen in het ziekenhuis met scheur in zijn wervelkolom.
Is er ellende dan komt alles tegelijk zeggen ze wel eens.
Nou laat dan maar alle apparatuur kapot gaan.
Met Indy het nieuwe hondje gaat overigens alles goedSuper okey is hij. Nog nooit zo'n speels hondje gezien. Indiana Jones
Morgen foto's die ik zal posten hierquote:
Je bent van harte welkom hier!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:45 schreef Topspin het volgende:
[..]
Morgen foto's die ik zal posten hierBen van plan om hier vaker te komen. Vandaag op twitter deze avond schreef ik dat ik wat smiley's aan het missen was.
Waaronder
DeSmiley
This is NOT your roomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Fijn dat je naar huis mag f_r.Rustig aan doen he!
Diaz zat vanochtend bijna in de wc pot
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het idee dat ik de hele wereld aan kan
Misselijkeid is vandaag weer een heel stuk minder
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Wauw gewoon bijna 50 gram aangekomen in een dag! Geweldig!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Wat fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Fijn dat je je goed voelt en idd laat je maar lekker verwennen, zodat je weer alles kunt als de kleine meid thuiskomt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Gewoon geen adem halen, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Oognip het volgende:
Ik zit in de trein en om de minuut komt er een walm van scheetluchtenals ik ergens een hekel aan heb is het om andermans poep- en scheetluchten in te ademen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon geen adem halen, dat zal ze leren
Fiep weegt 1.7 kiloquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ranzig Oognip
[..]
Nog een kilo en hij is Jules voorbij..
Waarom moet ie in een curverboxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
hij past ook bijna niet meer in zn curverbox..moet ik maar een grotere kopen
Ahaquote:
So cutequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ging hij zelf inliggen..en nu is het zn slaapplek..
[ afbeelding ]
Vreetzak! Ik vind versvleespoep wel veel fijner om op te rapen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz vind allebei lekker..die speurt de hele vloer af of er nog ergens een brokje ligt.
Wow, goed, klein, dapper meisje dus!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Oh bahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:23 schreef SpookY22 het volgende:
Ik post hem maar hier, vond het nou niet echt een iets om een heel topic over te maken, maar wil het wel kwijt.
Vanmorgen met spoed met 1 van mijn katten naar de dierenarts gegaan, zwaar en zeg maar roggelend ademen en een groot abces bij zijn wang. Ook gewoon na 2 meter lopen gewoon moe en uitgeput gaan liggen.
Bij de dierenarts is het abces opengemaakt en hebben ze hem een middeltje gegeven om te kalmeren en het vocht uit zijn longen te krijgen.
Om 1 uur telefoon, Lenny is niet meer. Vocht in zijn longen is hem fataal geworden, 8 jaar. We gaan hem missen. Lenny in betere dagen: http://yfrog.com/h2fmqmvj
Tjeetje... Sterkte!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:23 schreef SpookY22 het volgende:
Ik post hem maar hier, vond het nou niet echt een iets om een heel topic over te maken, maar wil het wel kwijt.
Vanmorgen met spoed met 1 van mijn katten naar de dierenarts gegaan, zwaar en zeg maar roggelend ademen en een groot abces bij zijn wang. Ook gewoon na 2 meter lopen gewoon moe en uitgeput gaan liggen.
Bij de dierenarts is het abces opengemaakt en hebben ze hem een middeltje gegeven om te kalmeren en het vocht uit zijn longen te krijgen.
Om 1 uur telefoon, Lenny is niet meer. Vocht in zijn longen is hem fataal geworden, 8 jaar. We gaan hem missen. Lenny in betere dagen: http://yfrog.com/h2fmqmvj
Thnx...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tjeetje... Sterkte!
Deze zocht je wellicht: In Memoriam #3
Het is heerlijk buiten! Hier al, dus bij jou vast helemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Haha Boor, Kees en Karel vinden dat ook zo lekker, viespeuken!
Ik ben de hele dag al zooooo lui. Verder dan de afwas en een lading was ben ik nog niet gekomen.
Ik ga mn schoenen maar es aan doen en de meute een stofbad gunnen in het veld
Geen zenuwen hier, ik heb er ontzettend veel zin inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef indaha het volgende:
En Maes, heb je al bruiloftskriebels of heb je alles geregeld en ben je nu de rust zelve
Och das liefquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ging hij zelf inliggen..en nu is het zn slaapplek..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ennuh 1605gram
gisteren 1562
Al gelezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Maes, ons verslag van donderdag wilde je zien he?
FOK!ers waren bij de 2e halve finale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Heel veel sterktequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:23 schreef SpookY22 het volgende:
Ja , maar nu je meisje er toch al is hoef je niet te lijnen maar moet je lekker gaan eten om aan te sterkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte spooky
Iedereen heel erg bedankt voor de kaartje
ennu ik pas mijn eigen spijkerbroekal had ik liever nog een baby met inhoud gehad
Ja dat dan ze hier ook het liefste en dan vooral daarna naar binnen komen om zich eens lekker uit te schudden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
Sterkte spooky!
@FR, wat geweldig dat je meisje het zo goed doet
Boor vond het net nodig om een stofbad te nemen.
[ afbeelding ]
Heb je het bonnetje nog? Ik zou mn geld terugvragenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:01 schreef Rewimo het volgende:
Het zou vandaag regenen: geen druppel gezien.
Nee, weggegooid, stomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je het bonnetje nog? Ik zou mn geld terugvragen
Ja, het was erg leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet eruit als een geslaagd dagje rewimo
Jaquote:
Hoop ik ook voor je, lezen is heerlijk, en natuurlijk ook goed voor kinderen. Christan leest gelukkig ook graag. Ik ben trouwens al vroeg begonnen met voorlezen, dat kan sowieso geen kwaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat die van ons mijn lees gen geërfd heeft
En vanaf nu gaat het erg snel hoor. Hij is geen kleine jongen meer. Ik hoop dat ie altijd lekker breed geïnteresseerd zal blijven. Maar hij staat echt voor zijn puberteit, ook al ziet ie er nog uit als een puppyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaDat moet je altijd maar afwachten natuurlijk, wat ze leuk gaan vinden. En voor hetzelfde geld vindt hij er over een paar jaar niks meer aan
Nu geniet ik er lekker van
Kun je zelfs nu al mee beginnen. lekker op schoot en gewoon gaan lezen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Paps heeft dyslexie ik hoop voor haar dat ze dat niet krijgt.
En voorlezen ga ik wel doen. Vanuit mijn werk weet ik hoe belangrijk dat is.
Is niet erfelijk, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Paps heeft dyslexie ik hoop voor haar dat ze dat niet krijgt.
En voorlezen ga ik wel doen. Vanuit mijn werk weet ik hoe belangrijk dat is.
Ik wacht ermee tot ze thuis is. Momenteel slaapt ze het merendeel en gaat al haar energie uit naar groeien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je zelfs nu al mee beginnen. lekker op schoot en gewoon gaan lezen.
Goed, nog 2 weekjes.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wacht ermee tot ze thuis is. Momenteel slaapt ze het merendeel en gaat al haar energie uit naar groeien.
LL hie staat het met het huis? En volgens mij is dyslexie wel erfelijk
Geen idee hoe groot die kans is. We zien het wel heeft ze het wel weet ik tenminste wel hoe ik haar kan begeleiden. En grote kans dat ze dan op wiskundig vlak goed is. We zien het wel. Eerst moet ze maar eens gezond en wel hier bij ons thuis zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, nog 2 weekjes.
Oh okee, vervelend dan... grote kans of niet?
Gewoon het beste er van hopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot die kans is. We zien het wel heeft ze het wel weet ik tenminste wel hoe ik haar kan begeleiden. En grote kans dat ze dan op wiskundig vlak goed is. We zien het wel. Eerst moet ze maar eens gezond en wel hier bij ons thuis zijn
Alle voorbereidingen klaar voor het huis?
Ja, vrolijk me effe opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef nokwanda het volgende:
En vanaf nu gaat het erg snel hoor. Hij is geen kleine jongen meer. Ik hoop dat ie altijd lekker breed geïnteresseerd zal blijven. Maar hij staat echt voor zijn puberteit, ook al ziet ie er nog uit als een puppy
Dank je welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind Christan zon leuk jochie. Normaal vind ik kinderen van die leeftijd echt lelijkMaar hij heeft een mooi koppie.
Motorcycle Emptinessquote:
Ja nou ja, ze komen uit Hoorn, ze houden van vechtsport, en d'r is nu toch een massale vecht- en schietpartij op een vechtsportgala daar met minstens 1 dode. Waar volgens de geruchten de Saundersjes bij aanwezig warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Dood?
Ze worden steeds unieker he.
En ja ik zag een pm maar ik snapte dr niet veel van , had ik per ongeluk reply all gedaan of zo?
Als dat geen vrijspraak wordt dan weet ik t ook nie meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
Zodra Dean begon te zingen vielen er schoten
voorspelbaar +1quote:
Moet je hier komen zeggen!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
waarom heb ik altid een probleem met die klerestekkers
Ik verhuis naar dichterbij gelukkigquote:
Ik ook denk ik?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verhuis naar dichterbij gelukkig
denk ik ookquote:
Ik verhuis een minuutje of 25/30 noordelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
denk ik ook
Maar ik verhuis misschien 2 minuten dichterbij, jij vast meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |