Uh ,dat kun je beter in de ESF SC vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef rubje het volgende:
ff iets heel ander. Is Greys al terug uit Duitsland en het Song Festival?ik heb begrepen dat hij/zij daar in de zaal zat
Ja Oscar lust wel een kangoeroetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan gaan we naar Amersfoort. Daar kunnen ze dichtbij de dieren komen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
We hebben de kaartjes
![]()
Die voor mn collega lukken niet, maar soit
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:21 schreef Nonneke het volgende:
en wat was er mis met een nachtje slapen voor het postkantoor ?
ja dat bedoel ik, wat was daar mis mee dat ze dat niet meer doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoor
ja, was veel leuker !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee , wij lagen vroeger altijd de hele nacht voor de VVV, dat was zo leuk!
Nu kan het alleen nog maar onlain![]()
En dan faalt die site
Pffffffff echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja, was veel leuker !
stomme falende kut saaits
Demonstratief met een laptop met inet daar voor de deur gaan liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoor
Nee, hij kwam uit schoolquote:
Ik probeer nog steeds voor mn collega, maar ik kom dr echt niet doorquote:
Of je nou die film al gezien hebt?quote:
nee, ik wilde em gisteravond gaan kijken maar ze hebben gisteravond m'n rooster gewijzigd en moest ineens vroeg naar schoolquote:
Tssssssssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik wilde em gisteravond gaan kijken maar ze hebben gisteravond m'n rooster gewijzigd en moest ineens vroeg naar school
Oeh, formaatje naakthond?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
wel leuk huiswerk meegekregen, voor de prototyping lessen, leren we draaien lassen e.d.
maar we leren dus ook zichtmodellen te maken voor ontwerpen, dus de opdracht is, maak een model van een bekende designstoel
[ afbeelding ]
dus die ga ik in het klein maken
Spelen ze nu wel samen? Leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules en Diaz zijn zo leuk aan het spelen..lekker wildEn Jazz zit er een beetje chago naar te kijken
Ja Jules is een beetje aan het ontdooien. En als ze te wild doet en Diaz schrikt.. komt ze even kijken of het wel goed met hem gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Spelen ze nu wel samen? Leuk!
Zo, met Christan de stad ingeweest voor een cadeautje voor qltel. Gelukkig hebben we wat gevonden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Kaartverkoop Prince op North Sea Jazz gestaakt
Teleurstelling voor alle Prince-fans die een van de drie concerten op het North Sea Jazz festival willen bezoeken. Concertorganisator Mojo heeft besloten de kaartverkoop via de site van van Ticketservice te staken. De reden is een grote storing in het ticketsysteem.
Duizenden fans van Prince zaten al sinds 10 uur vanochtend vertwijfeld voor hun beeldscherm te staren naar een blauwe 'wachtbalk' die maar niet volliep. Na verloop van tijd werd duidelijk dat het een technische storing betrof.
Vanaf 12.30 beweerde de organisatie de problemen te hebben opgelost, maar het systeem haperde nog steeds en er zijn slechts kleine hoeveelheden tickets aan de man gebracht. Rond 15.00 uur werd besloten de voorverkoop te staken omdat men volgens een woordvoerder 'Kopers niet langer in onzekerheid wilden houden. '
De organisatie laat via de site van North Sea Jazz weten dat kopers niet hoeven te wanhopen: Bijna alle kaarten zijn nog beschikbaar en komen aanstaande dinsdag vanaf 10.00 uur alsnog in de verkoop
Maar dat wisten we alquote:
Welk dialect is dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Gaat lekker joh.
En ik spreek dat dialect niet eens.
Vind het ook lastig om wat te verzinnen maar van de week zei hij iets waardoor ik op een idee kwam. Dus dat heb ik gezocht en gekocht en nu hebben Christan en ik samen nog iets gekocht voor hem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja Jules is een beetje aan het ontdooien. En als ze te wild doet en Diaz schrikt.. komt ze even kijken of het wel goed met hem gaatK heb het spelen opgenomen, straks ff uploaden
Mooi dat je een cadeautje gevonden hebt! ik ben daar altijd zo slecht in
Hahaha vooral die Nacho die door het beeld sjokt, hoe herkenbaarquote:
je printer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
Wat een stress met die kaartjes
I have my personal kaartjes-providerNiet dat ik naar Prince wil, maar stél dat ik dat zou willen
Dank je welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat jullie kaartje hebben oh-oh en baaf
Rewimo alvast gefeliciteerd met je man
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ga ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je wel
Heb je lekker geknuffeld met je dochter?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ga ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelen
Fijn dat ze lekker een tijdje bij je heeft kunnen liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ga ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelen
Fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Idioot is hetquote:
Ah getver!quote:
Fijn dat je haar lekker lang bij je mocht hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel bij mij gelegen ik kreeg visite dus had wat te kletsen en zo kon zij mooi bij mij blijven. om 21:00 ik weer eerst verzorgen en dan nog even knuffelen
O en het staat hem ook nog , die Boor tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Very F&F, Boor is blij met de oranje boa die ik mee terug nam uit Düsseldorf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat niet. Misschien een gaatje in het deksel of zo.quote:
Ja heb nu maar een dropje genomenquote:
Is het gelukt met Princequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Boor![]()
![]()
Ik ben echt zooooo blij dat het gelukt is met die kaarten, als we nog tot dinsdag hadden moeten wachten had ik echt in de rats gezeten.
Hier op Fok ook fans in het topic die het nog steeds niet gelukt is, zo sneu...
Vroegah had ik ook mijn contacten en konden we overal kaarten voor roggelen, maar vroegah is helaas deaud
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok, thnx a million, ik moest zooooo lachen![]()
[ afbeelding ]
Het is echt echt met glans de meest geniale magneet uit mn collectie![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
nee, maar die koelkastmagneet die ik je gegeven heb misschien wel
Ja die was leuk, maar heb de nichtjes van William als de stiefzusjes van assepoester gezien ze leken sprekend, maar ik weet niet meer waar ik die gezien heb.quote:
Lol.. Niet bij deze nee... Volgens mij heb ik die ook ergens voorbij zien komen jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die was leuk, maar heb de nichtjes van William als de stiefzusjes van assepoester gezien ze leken sprekend, maar ik weet niet meer waar ik die gezien heb.
Stonden die ook niet bij deze tekening?
quote:
En dan te bedenken dat de meeste engelsen het allemaal bloedserineus nemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
nee, maar die koelkastmagneet die ik je gegeven heb misschien wel
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
[SC] #1318 Check je bilnaad op teken ik herhaal check je bilnaad !
Oh wow, dat was het hele ESF al waard, die mooie foto's van Boor met boa!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Je klinkt zo gelukkig! Fijn ook dat je lekker afleiding en bezoek hebt!
OMOGquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Top Gear herhalingen bedoel jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
mmmm....moeilijke keus... Animal Planet met een page 3 girl op safari of Top Gear
Die is best wel heel erg gesoeptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
Ik heb de site gevonden![]()
http://tv.popcrunch.com/w(...)are-william-kate.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |