Uh ,dat kun je beter in de ESF SC vragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef rubje het volgende:
ff iets heel ander. Is Greys al terug uit Duitsland en het Song Festival?ik heb begrepen dat hij/zij daar in de zaal zat
Ja Oscar lust wel een kangoeroetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan gaan we naar Amersfoort. Daar kunnen ze dichtbij de dieren komen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
We hebben de kaartjes
![]()
Die voor mn collega lukken niet, maar soit
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:21 schreef Nonneke het volgende:
en wat was er mis met een nachtje slapen voor het postkantoor ?
ja dat bedoel ik, wat was daar mis mee dat ze dat niet meer doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoor
ja, was veel leuker !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee , wij lagen vroeger altijd de hele nacht voor de VVV, dat was zo leuk!
Nu kan het alleen nog maar onlain![]()
En dan faalt die site
Pffffffff echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja, was veel leuker !
stomme falende kut saaits
Demonstratief met een laptop met inet daar voor de deur gaan liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat kun je doen maar daar verkopen ze ze niet meer hoor
Nee, hij kwam uit schoolquote:
Ik probeer nog steeds voor mn collega, maar ik kom dr echt niet doorquote:
Of je nou die film al gezien hebt?quote:
nee, ik wilde em gisteravond gaan kijken maar ze hebben gisteravond m'n rooster gewijzigd en moest ineens vroeg naar schoolquote:
Tssssssssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik wilde em gisteravond gaan kijken maar ze hebben gisteravond m'n rooster gewijzigd en moest ineens vroeg naar school
Oeh, formaatje naakthond?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
wel leuk huiswerk meegekregen, voor de prototyping lessen, leren we draaien lassen e.d.
maar we leren dus ook zichtmodellen te maken voor ontwerpen, dus de opdracht is, maak een model van een bekende designstoel
[ afbeelding ]
dus die ga ik in het klein maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |