quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bestel je meteen voor mij ook?
Kan iemand een nieuwe openen svp, zit op foon..
Ik faalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, je hoeft niet meer het nummer te verhogen, gaat automatisch...
en ditquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, je hoeft niet meer het nummer te verhogen, gaat automatisch...
oh, okquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel, geen open nieuw deel knopje..
fijn, erg fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
Mannen die een wekker zetten zodat ik klaarwakker ben en die vervolgens zelf doorslapen.
En ook niet meer SMS'en enzo. Hoi Bonerpoly!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga overigens nooit meer dronken op internet zetten midden in de nacht!
Nooit een goed idee nee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
En ook niet 5 minuutjes ofzo, die wekker ging om 11 uur al.quote:
Pijp m wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ook niet 5 minuutjes ofzo, die wekker ging om 11 uur al.en hij ligt nog steeds te snurken hier.
jawel man, dat is juist tof. Ik heb een keer toen ik dronken was achter de schermen een verhaal geluld van een a4 tje ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Ach je hebt geneukt, niet zeurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
vannacht viel die anders binnen een kwartier al in slaap. Daar ging mijn urenlange knuffele
wat een mietjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
vannacht viel die anders binnen een kwartier al in slaap. Daar ging mijn urenlange knuffele
quote:- "Hey you wanna go smoke weed?" "No." "Why not?" "Because I'm not in 7th grade anymore. Grow the f up and do cocaine like an adult."
Bedoel je nu dat je niet met je vriendin in 1 bed mag slapen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat een mietjeDe vrouw hoort in de armen van de man in slaap te vallen
(alleen mag dat niet dit weekend, ouders
)
ja, niet hier in huis als we nog niet op kamers wonen of getrouwd zijn)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je niet met je vriendin in 1 bed mag slapen?
Niet als je naar Lelystad komt vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
goed punt. Maar nu moet ik weer lang zonder.
Een week?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
goed punt. Maar nu moet ik weer lang zonder.
Zo dat is streng! Ben blij dat mijn ouders niet zo waren. Mn pa zei wel eens van "spreken jullie elkaar ook wel eens?"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, niet hier in huis als we nog niet op kamers wonen of getrouwd zijn)
Het geldt niet alleen voor mij, het geldt voor iedere willekeurige ander die nog niet samenwoont of is getrouwd...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een week?
[..]
Zo dat is streng! Ben blij dat mijn ouders niet zo waren. Mn pa zei wel eens van "spreken jullie elkaar ook wel eens?"
Nouja, ik ga altijd met me rug naar em toe liggen met mn kont naar achterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
wat een mietjeDe vrouw hoort in de armen van de man in slaap te vallen
(alleen mag dat niet dit weekend, ouders
)
Dat is dan dus weer zo hypocriet hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat dus irritant, maar ik heb het te respecteren. Ik mag wel gewoon buiten dit huis op 1 kamer met haar slapen van hun.
Dan kan je nog steeds de armen om haar heenslaan... (eindelijk kan ik mezelf een halve ervaringsdeskundige noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik ga altijd met me rug naar em toe liggen met mn kont naar achteranderskan ik niet slapen
Ik zou echt boos worden denk ik. Maarja zoals ik al zei geen last van gehad. Vind sowieso dat als ouders dit soort dingen verbieden, je er juist voor zorgt dat ze het stiekem gaan doen oid!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat dus irritant, maar ik heb het te respecteren. Ik mag wel gewoon buiten dit huis op 1 kamer met haar slapen van hun.
Ja, en als ik hier met gewoon een normale vriend zou logeren, mag die wel bij mij op de kamer slapen... Als het ineens van relationele proporties wordt, mag het weer niet.quote:
In hun huis gelden hun regels. Dat dient ie gewoon te respecteren, hoe irri ook. Het blijven wel zn ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou echt boos worden denk ik. Maarja zoals ik al zei geen last van gehad. Vind sowieso dat als ouders dit soort dingen verbieden, je er juist voor zorgt dat ze het stiekem gaan doen oid!
dit enquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou echt boos worden denk ik. Maarja zoals ik al zei geen last van gehad. Vind sowieso dat als ouders dit soort dingen verbieden, je er juist voor zorgt dat ze het stiekem gaan doen oid!
ditquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In hun huis gelden hun regels. Dat dient ie gewoon te respecteren, hoe irri ook. Het blijven wel zn ouders.
Mee eens maar toch vind ik dit wel een vergaande regel. Heeft het iets met geloof te maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In hun huis gelden hun regels. Dat dient ie gewoon te respecteren, hoe irri ook. Het blijven wel zn ouders.
Goeie conclusie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar toch vind ik dit wel een vergaande regel. Heeft het iets met geloof te maken?
Dat doet die ookwel en bij het wakkerworden ookquote:[b]Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
Dan kan je nog steeds de armen om haar heenslaan... (eindelijk kan ik mezelf een halve ervaringsdeskundige noemen)
Daarom gewoon respecteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ook al meermalen een discussie met hun gevoerd, had geen zin, maar als ik nu toch met haar op 1 kamer ga slapen, dan mag ze waarschijnlijk nooit meer hier logeren...
Mijn ouders zijn beiden Christelijk, evenals ik, maar ik ben toch de meest vrijzinnige in dit gezin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar toch vind ik dit wel een vergaande regel. Heeft het iets met geloof te maken?
Dat duurt nog wel een tijdje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom gewoon respecteren.Straks in je eigen huis mag je je eigen regels bepalen.
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden Christelijk, evenals ik, maar ik ben toch de meest vrijzinnige in dit gezin.
Laters!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
maar, ik ben weg, tot vannacht(12-01 en misschien zien jullie me ergens daarvoor ook al hier)
Mijn ouders hebben me tot niets verplicht op het gebied van religiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
OkeIk vraag het omdat ik dat bij een maatje van me gezien heb. Die moest elke zondagochtend verplicht om 10 uur mee naar de kerk, hoe dan ook. Die zat dus regelmatig nog half dronken in de kerk. Dit heeft er nu voor gezorgd dat hij nooit meer naar de kerk gaat en atheïst is. Daarom vind ik dat je best regels mag hebben maar wel tot een bepaalde hoogte.
Ik snap best dat je je zoon niet direct met z'n vrienden laten samen slapen maar na tijdje moet prima kunnen. Ze doen het toch wel
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me tot niets verplicht op het gebied van religie
Ook niet naar all1 christelijke scholen gestuurd enzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me tot niets verplicht op het gebied van religie
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef Viro het volgende:
Wie heeft er zin in weekend? Ik zeker, oh wacht ik heb al weekend sinds gisteten
Ik moet elke zaterdag werken.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef Viro het volgende:
Wie heeft er zin in weekend? Ik zeker, oh wacht ik heb al weekend sinds gisteten
In that case: neuqen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
Ik mag ook pas ongeveer een jaar bij mannen slapen en andersoms. Nouja, ik ging bij iemand aan de andere kant van het land eten, laatste trein gemist, bleef ik slapen en vanaf dat moment mag ik alles.
Wat zwakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doet ie goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
vandaag even niet meer.
Ik heb zojuist aardbeitjes gekregen en verse smoothie
Hier ben ikquote:
Voor vandaag? Ik kan tot half 5.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
Hoe gaat het hier? Zijn er al dj's?
Van 2 tot 4? (halve uurtjes doen we niet aan die zijn te moeilijk te vullenquote:
lekker, ik heb nu ook trek in een smoothie. Even een smoothie maken, brb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
vandaag even niet meer.
Ik heb zojuist aardbeitjes gekregen en verse smoothie
Is goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 2 tot 4? (halve uurtjes doen we niet aan die zijn te moeilijk te vullen)
Ik ga het hosselen!quote:
ik wil de half uurtje wel opvullen. Van 5 tot half zes ben ik aan het eten want om 6uur suriweekend show.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 2 tot 4? (halve uurtjes doen we niet aan die zijn te moeilijk te vullen)
Nee is al opgelost nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil de half uurtje wel opvullen. Van 5 tot half zes ben ik aan het eten want om 6uur suriweekend show.
ah ok, wou namelijk OTS dj pro testen. De programma die koelkast gebruikt om te draaien. Testen doe ik wel op de testserver strakjes.quote:
Beetje welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als je in 3 maanden 250 fotos van jezelf hebt gemaakt?
gemiddeld 3 per dag, ik vind van niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik maak er wekelijks 1 tot 3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:
Is niet ergquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Het gaat gewoon vanzelf. Even snel een fotootje. Helemaal de ochtend nadat ik uit ben geweest want dan zie ik er verlept maar toch beter uit dan normaal
Zuur! Hoelang móet je nog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goffer, geen lunch voor mij, portomonee niet bij me
Doh!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goffer, geen lunch voor mij, portomonee niet bij me
Oh, ja dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanaf 14:00 uur ga ik naar ToT luisteren
Weekend?quote:
Child in Timequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm moet kunnen, dan flikker ik wat anders wel er uit.
Komt goed!quote:
Perfect hequote:
Dit vraagt om picsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Perfect heEn ik heb m'n nieuwe schoenen aan. Ik zie er gewoon fantastisch uit
Is wel lekker intunen ditquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes er is nu een dj en dus geen draak. Lijkt mij een goed moment om een beetje ons (dus ik ook) best te doen om het over zijn show te hebben en het kusjekroel gedrag op een laag pitje te zetten![]()
Dit is geen bitch of sneer!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes er is nu een dj en dus geen draak. Lijkt mij een goed moment om een beetje ons (dus ik ook) best te doen om het over zijn show te hebben en het kusjekroel gedrag op een laag pitje te zetten![]()
Dit is geen bitch of sneer!
Die van Kimquote:
Ik weet nog dat jaaaaaaaren geleden, toen ik nog een klein ToTje was, er een stel boeren dit nummer in de Soundmixshow deden. Die waren echt geniaal!quote:
Ditquote:
Soundmixshowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jaaaaaaaren geleden, toen ik nog een klein ToTje was, er een stel boeren dit nummer in de Soundmixshow deden. Die waren echt geniaal!
De soundmixshowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jaaaaaaaren geleden, toen ik nog een klein ToTje was, er een stel boeren dit nummer in de Soundmixshow deden. Die waren echt geniaal!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
De soundmixshowToen ze nog wisten wat goede tv is
Jij bent een broekiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, ik weet dat ook nog goed.
En zo oud ben ik niet, toch!
Geen idee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een broekie![]()
Tevens dj, als ik zeg "What it is" dan zeg jij...?
Mark Knopflerquote:
Hehehe daar ben je verslaafd aan he!quote:
Dat wilde ik even horen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een broekie![]()
Tevens dj, als ik zeg "What it is" dan zeg jij...?
Doe maarquote:
Verslaafd valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe daar ben je verslaafd aan he!
Hmmm die heb ik helaas niet. Ik kan het wel downloaden, maar ik weet niet wat voor effect dat heeft op de stream.
Daar heb ik nog geen bewijs van gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik even horen.
Alleen jammer dat je me dan weer broekie moet noemen en niet jonge god
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar
[..]
Verslaafd valt ook wel mee hoor![]()
Uploaden heeft invloed op de stream, download als het goed is zo goed als niet!
[..]
Daar heb ik nog geen bewijs van gezien
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Jolene heb ik wel van haar. Ff kijken of ik 9 to 5 kan vinden.
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/testserverquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:41 schreef Viro het volgende:
Heeft iemand de gegevens van de test server(s)?
PM/DM
Ik ga net zo lang door tot ik een nummer vind wat je wel hebt hequote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang door tot ik een nummer vind wat je wel hebt he![]()
Uhm billie Meyers - Kiss the rain?
Doe je toch gewoon Jolenequote:
Iemand anders die hem ook kentquote:
Nopequote:
En hij is zo liefdevolquote:
DRAAI HEM AUB!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Why don't you
why don't you
go outside
go outside
Kiss the rain!
Gewoon lekker draaienquote:
Naisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat er al in hoor!Meteen toegevoegd!
Uhuhquote:
Regen blijft nog even uit volgens buienradarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais![]()
* Huppelmuts gaat spontaan hopen op regen
Ik zie het wel in de pm/dm dan hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef Viro het volgende:
OTS DJ pro werkt perfectik ga vaker draaien nu ik een prog heb die voldoet aan mijn eisen.
Doe naat de groetjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zit dus lekker te chillen op utrecht centraal.. je weet toggg. Muziekjes komen hard... Zie ik ineens die trein aan het andere eind van et perron. Dus ik boek em tantoe hard. Bijna in gouda bitches![]()
dns cache resetten. Kan zijn dat ie vol isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef Zokunen het volgende:
Jezus wat is er met mn internet aan het handje, constant buffers op de radio, browsen gaat pokke traag...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:01 schreef Viro het volgende:
Ben zo blij, geen edcast en andere progs om te draaien. Nu heb ik OTS
Wie zei dat vrijdag de 13de alleen maar ongeluk en pech metzich mee brengt?
Dat kreeg ik alleen verholpen met een format, al hoorde ik van iemand als je hem voor de tijd verlopen is opnieuw installeerd dat het dan geen probleem geeft, of dat echt zo is weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef ToT het volgende:
SAM kapt er binnenkort bij mij mee!Proeftijd is dan afgelopen...
quote:
Ikke ikkequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik doen! Nog meer mensen die de groetjes willen doen aan naat?
Hij is goed hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, Ik kende hem niet, maar is iid een fijn nummer
Ja ik, geef 'm een klap namens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik doen! Nog meer mensen die de groetjes willen doen aan naat?
Heeft u uhm denk denk denk ik kom er zo even op terugquote:
He's backquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:08 schreef Viro het volgende:
Ik zie dat robdriessen na de suriweekend show op het rooster staat![]()
Hoorde niks iigquote:
Doodse stiltequote:
ZEGT HET VOORT!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:11 schreef Viro het volgende:
[..]
begon hem echt te missen, zijn shows zijn
quote:
Mic wel aanstaanquote:
Ik heb niks veranderd vergeleken met net, toen het nog wel werkte!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mic wel aanstaan
Goede aansluiting ?
Ik ben nog niet zo heel lang aan het luisteren, maar heb je volgens mij nog niet gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niks veranderd vergeleken met net, toen het nog wel werkte!
JA!!quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA!!
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN!!
Ik heb niks gehoord...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:21 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie me überhaupt wel horen praten vandaag?
Tijd dat ik luister iig nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:21 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie me überhaupt wel horen praten vandaag?
Staat je mic op mute of zo ?quote:
Ja ik zeg net, ik hoor alleen een irritante piep tussen de nummers doorquote:
Die mix met Herman van Veen is toch leukerquote:
die is epischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die mix met Herman van Veen is toch leuker![]()
hij doet me heel veel, nekharen staan overeind.. zo afgrijselijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kan die kleine danny je niks doen![]()
Danny de Munk als Ciske de Rat met ik voel me zo verdomd alleen.. ofzoietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
danny de munk met het nummer ciske de rat
Is toch net als de kleine jantje smit. Toen ie "volwassen" werd , was de muziek ook meteen bal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kan die kleine danny je niks doen![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij doet me heel veel, nekharen staan overeind.. zo afgrijselijk
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De eerste keer dat ik dit hoorde was ik 14 en heel stoned, en ik kreeg een lachkick
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:32 schreef robdriessen het volgende:
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEENNNNDDDDDD!!!!!!
Snel naar huis. Tot vanavond 8 uur, schatjes. Wees daar of wees vierkant!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:32 schreef robdriessen het volgende:
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEENNNNDDDDDD!!!!!!
Snel naar huis. Tot vanavond 8 uur, schatjes. Wees daar of wees vierkant!
Geniaal nummer dit. Vooral als je stoned bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De eerste keer dat ik dit hoorde was ik 14 en heel stoned, en ik kreeg een lachkick
Ditquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal nummer dit. Vooral als je stoned bent
ik blow al iets van 4 jaar niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal nummer dit. Vooral als je stoned bent
Nee, da's Myraela.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de jingle als je intuned is dat knetterkrankjorum?
13 jaar niet meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik blow al iets van 4 jaar niet meer
je weet toch hoe mijn stem klinktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de jingle als je intuned is dat knetterkrankjorum?
ooh wie heeft deze nou weer aangevraag, oke door naar de volgendequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je weet toch hoe mijn stem klinkt![]()
die klinkt lange niet zo lief als die van myr
Ik kan er inmiddels zo slecht tegen dat ik het maar hoef te ruiken en me al stoned voelquote:
nopequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ooh wie heeft deze nou weer aangevraag, oke door naar de volgende
dat ben jij toch!!!!!!
Ach kut, deze is al geweest he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
I alone weer?
Dan mag kiss the rain ook nog een keer
ja ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er inmiddels zo slecht tegen dat ik het maar hoef te ruiken en me al stoned voel
Wel goedkoop stoned worden danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er inmiddels zo slecht tegen dat ik het maar hoef te ruiken en me al stoned voel
En dat woont dan in een ghetto.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Dunnow, nog niet gesignaleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |