quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bestel je meteen voor mij ook?
Kan iemand een nieuwe openen svp, zit op foon..
Ik faalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, je hoeft niet meer het nummer te verhogen, gaat automatisch...
en ditquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mono, je hoeft niet meer het nummer te verhogen, gaat automatisch...
oh, okquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel, geen open nieuw deel knopje..
fijn, erg fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
Mannen die een wekker zetten zodat ik klaarwakker ben en die vervolgens zelf doorslapen.
En ook niet meer SMS'en enzo. Hoi Bonerpoly!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga overigens nooit meer dronken op internet zetten midden in de nacht!
Nooit een goed idee nee..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
En ook niet 5 minuutjes ofzo, die wekker ging om 11 uur al.quote:
Pijp m wakkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ook niet 5 minuutjes ofzo, die wekker ging om 11 uur al.en hij ligt nog steeds te snurken hier.
jawel man, dat is juist tof. Ik heb een keer toen ik dronken was achter de schermen een verhaal geluld van een a4 tje ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Monopoly het volgende:
Ach je hebt geneukt, niet zeurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
vannacht viel die anders binnen een kwartier al in slaap. Daar ging mijn urenlange knuffele
wat een mietjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
vannacht viel die anders binnen een kwartier al in slaap. Daar ging mijn urenlange knuffele
quote:- "Hey you wanna go smoke weed?" "No." "Why not?" "Because I'm not in 7th grade anymore. Grow the f up and do cocaine like an adult."
Bedoel je nu dat je niet met je vriendin in 1 bed mag slapen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat een mietjeDe vrouw hoort in de armen van de man in slaap te vallen
(alleen mag dat niet dit weekend, ouders
)
ja, niet hier in huis als we nog niet op kamers wonen of getrouwd zijn)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je niet met je vriendin in 1 bed mag slapen?
Niet als je naar Lelystad komt vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
goed punt. Maar nu moet ik weer lang zonder.
Een week?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
goed punt. Maar nu moet ik weer lang zonder.
Zo dat is streng! Ben blij dat mijn ouders niet zo waren. Mn pa zei wel eens van "spreken jullie elkaar ook wel eens?"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, niet hier in huis als we nog niet op kamers wonen of getrouwd zijn)
Het geldt niet alleen voor mij, het geldt voor iedere willekeurige ander die nog niet samenwoont of is getrouwd...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een week?
[..]
Zo dat is streng! Ben blij dat mijn ouders niet zo waren. Mn pa zei wel eens van "spreken jullie elkaar ook wel eens?"
Nouja, ik ga altijd met me rug naar em toe liggen met mn kont naar achterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
wat een mietjeDe vrouw hoort in de armen van de man in slaap te vallen
(alleen mag dat niet dit weekend, ouders
)
Dat is dan dus weer zo hypocriet hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat dus irritant, maar ik heb het te respecteren. Ik mag wel gewoon buiten dit huis op 1 kamer met haar slapen van hun.
Dan kan je nog steeds de armen om haar heenslaan... (eindelijk kan ik mezelf een halve ervaringsdeskundige noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik ga altijd met me rug naar em toe liggen met mn kont naar achteranderskan ik niet slapen
Ik zou echt boos worden denk ik. Maarja zoals ik al zei geen last van gehad. Vind sowieso dat als ouders dit soort dingen verbieden, je er juist voor zorgt dat ze het stiekem gaan doen oid!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat dus irritant, maar ik heb het te respecteren. Ik mag wel gewoon buiten dit huis op 1 kamer met haar slapen van hun.
Ja, en als ik hier met gewoon een normale vriend zou logeren, mag die wel bij mij op de kamer slapen... Als het ineens van relationele proporties wordt, mag het weer niet.quote:
In hun huis gelden hun regels. Dat dient ie gewoon te respecteren, hoe irri ook. Het blijven wel zn ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou echt boos worden denk ik. Maarja zoals ik al zei geen last van gehad. Vind sowieso dat als ouders dit soort dingen verbieden, je er juist voor zorgt dat ze het stiekem gaan doen oid!
dit enquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou echt boos worden denk ik. Maarja zoals ik al zei geen last van gehad. Vind sowieso dat als ouders dit soort dingen verbieden, je er juist voor zorgt dat ze het stiekem gaan doen oid!
ditquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In hun huis gelden hun regels. Dat dient ie gewoon te respecteren, hoe irri ook. Het blijven wel zn ouders.
Mee eens maar toch vind ik dit wel een vergaande regel. Heeft het iets met geloof te maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In hun huis gelden hun regels. Dat dient ie gewoon te respecteren, hoe irri ook. Het blijven wel zn ouders.
Goeie conclusie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar toch vind ik dit wel een vergaande regel. Heeft het iets met geloof te maken?
Dat doet die ookwel en bij het wakkerworden ookquote:[b]Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef naatje_1 het volgende:
Dan kan je nog steeds de armen om haar heenslaan... (eindelijk kan ik mezelf een halve ervaringsdeskundige noemen)
Daarom gewoon respecteren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ook al meermalen een discussie met hun gevoerd, had geen zin, maar als ik nu toch met haar op 1 kamer ga slapen, dan mag ze waarschijnlijk nooit meer hier logeren...
Mijn ouders zijn beiden Christelijk, evenals ik, maar ik ben toch de meest vrijzinnige in dit gezin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mee eens maar toch vind ik dit wel een vergaande regel. Heeft het iets met geloof te maken?
Dat duurt nog wel een tijdje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom gewoon respecteren.Straks in je eigen huis mag je je eigen regels bepalen.
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden Christelijk, evenals ik, maar ik ben toch de meest vrijzinnige in dit gezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |