Jij ook alquote:
Zeg ik geen nee tegenquote:
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan wordt het ineens wel een heel stil topic
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Boe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Schrikquote:
Allemaal lurkersquote:
Sorry dat ik je zo liet schrikken.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar wat Indianenkracht vrolijkt alles op
Geeft niet hoor, ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo liet schrikken.
[..]
Dat dacht ik ook.Zal ik intunen, draait er nog wat leuks op het moment? Indianenmuziek?
Wat valt er onder indianenmuziek ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.Zal ik intunen, draait er nog wat leuks op het moment? Indianenmuziek?
Van Halen - Jump, mijn verzoekjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo liet schrikken.
[..]
Slaap zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar bed en de lurkers komen te voorschijn
oh fuck.. nou jaag ik ze zeker weg...
ik ga gauw slapen
Slaap lekker meisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar bed en de lurkers komen te voorschijn
oh fuck.. nou jaag ik ze zeker weg...
ik ga gauw slapen
* ziet ook de clip voor zichquote:
quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik kan wel wat hebben
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat valt er onder indianenmuziek ?
Wel een vet nummer idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van Halen - Jump, mijn verzoekjeNu net afgelopen
quote:
Heb ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom staat Creeping Death er nog niet tussenIk heb geen 320kbps, anders had ik hem wel geupload
Slaap zequote:
Jij ook strakjesquote:
Gaat lukkenquote:
Slaap zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben ook weg, weltrusten iedereen die nog wakker is
Naakt gaanquote:
Niet alle vrouwen hoor. Alleen de mooiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, alle vrouwen naakt op stap-dag!
Verijdeldquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor. Alleen de mooie
Wat hebben ze dan volgens het nieuws verijdeld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
70 doden
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-voor-dood-osama.xml
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan volgens het nieuws verijdeld?
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor. Alleen de mooie
Dus het is jouw schuld dat ik niks kan aanvragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 wakker word verzoekjes gedaannu eerst koffie
joa sowwyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het is jouw schuld dat ik niks kan aanvragen
En ik heb echt een nummer wat jij ookquote:
JA JA JA JAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:00 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik vanavond eens een comeback maken?
Oh, wat schreeuw je dat toch heerlijk uit....quote:
jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:00 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik vanavond eens een comeback maken?
Uitloop is koelkast niet zo heel blij mee ivm draakstroomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh, wat schreeuw je dat toch heerlijk uit....
Dan gooi me maar eens van 20 tot 22 uur op het rooster. We zien wel of het gaat uitlopen tot middernacht
23 mei maar geen idee of dat nog doorgaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:03 schreef robdriessen het volgende:
Wanneer was gitarendag eigenlijk? Dan wil ik zeker ook nog uurtjes vullen.
Jammer!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren nog geprobeerd een uurtje te draaien maar ik heb niet meer het plezier wat ik eerst wel had dus denk dat dit de laatste keer was. Jammer
Patje, makker, buddy, mattie, wat scheelt er aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren nog geprobeerd een uurtje te draaien maar ik heb niet meer het plezier wat ik eerst wel had dus denk dat dit de laatste keer was. Jammer
Jammer. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap hem wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Patje, makker, buddy, mattie, wat scheelt er aan?
Ik heb iets gemist de afgelopen weken, lees ik. Haters in het forum?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel.
Sowieso zijn alle trance-liefhebbers al weg (gejaagd) uit het topic.
Jammer.
Neuh dat niet zozeer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist de afgelopen weken, lees ik. Haters in het forum?
Ach... degene die commentaar hebben, moeten zelf maar gewoon gaan draaien dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer.
Maar het is gewoon niet leuk als jij best doet een leuke show te maken en er komt echt niks van feedback in het topic.
Of dat er alleen als feedback komt dat ze rock willen horen.
BIJ WIJZE VAN SPREKEN!
Waarom zou je geen commentaar mogen hebben als je zelf niet draait?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach... degene die commentaar hebben, moeten zelf maar gewoon gaan draaien dan.
Dit is eigenlijk precies de reden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer.
Maar het is gewoon niet leuk als jij best doet een leuke show te maken en er komt echt niks van feedback in het topic.
Of dat er alleen als feedback komt dat ze rock willen horen.
BIJ WIJZE VAN SPREKEN!
Jammer dat je daarom stopt.quote:
Ik vind het echt jammer patje, genoot altijd wel van je show!quote:
quote:Drie Hollanders en drie Surinamers gaan samen met de trein op stap.
De drie Hollanders kopen elk een ticket aan het loket.
De drie Surinamers kopen samen maar één ticket.
De Hollanders zijn verwonderd: 'hoe gaan jullie dàt doen'?
'Dat zul je wel zien' zeggen de Surinamers.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Surinamers gaan samen op één toilet.
De conducteur controleert de kaartjes van de Hollanders, alles ok.
Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Surinamers schuiven hun ticket onder de deur.
De conducteur controleert het ticket, zegt 'ok.' en schuift het terug onder de deur.
De volgende dag nemen ze allen terug de trein.
De drie Hollanders kopen samen maar één ticket.
De drie Surinamers kopen er geen.
De Hollanders zijn nog meer verwonderd:
'HOE gaan jullie DAT doen'?
'Dat zul je wel zien' zeggen de Surinamers.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Hollanders gaan samen op één toilet.
De drie Surinamers gaan ook samen op één toilet; maar de laatste Surinamer klopt eerst op de deur van het toilet van de Hollanders.
De Hollanders schuiven hun ticket onder de deur.....
Zonde, echt zonde. Dat die luisteraars dan niet even een andere zender op kunnen zetten in plaats van commentaar te leveren op de muziekkeus van de ONZ-DJ..... Geen respect.quote:
Van de andere kant.... why worry? Ik bedoel... als het ze niet aan staat, zetten ze de radio toch uit?quote:
Hoe foutquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer patje, genoot altijd wel van je show!
hier een grapje voor jou!
[..]
Nou kijk er zijn ook wat mensen waarmee ik het goed kan vinden weg uit het topic, ook dat vind ik jammer. Maar als ik draai (volgens mij andere ook) dan wordt er alleen maar offtopic geluld wat totaal niets met de muziek te maken heeft. Ik krijg dan ook het gevoel of ik voor niemand aan het draaien ben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de andere kant.... why worry? Ik bedoel... als het ze niet aan staat, zetten ze de radio toch uit?
Ga je stopppen met draaien Patje?quote:
Ja maar als je dan in het topic kijkt en alleen maar kusjekroel ziet. NIKS over je show. Dat is gewoon niet leuk. Voor niemand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de andere kant.... why worry? Ik bedoel... als het ze niet aan staat, zetten ze de radio toch uit?
Dat gebeurt bij iedereen wel. Al komt er altijd wel een blijk van waardering naar de DJ toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou kijk er zijn ook wat mensen waarmee ik het goed kan vinden weg uit het topic, ook dat vind ik jammer. Maar als ik draai (volgens mij andere ook) dan wordt er alleen maar offtopic geluld wat totaal niets met de muziek te maken heeft. Ik krijg dan ook het gevoel of ik voor niemand aan het draaien ben.
En je komt er haast niet tussendoor met je ontopic opmerking over de djquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou kijk er zijn ook wat mensen waarmee ik het goed kan vinden weg uit het topic, ook dat vind ik jammer. Maar als ik draai (volgens mij andere ook) dan wordt er alleen maar offtopic geluld wat totaal niets met de muziek te maken heeft. Ik krijg dan ook het gevoel of ik voor niemand aan het draaien ben.
Snap ik wel. Maar als er een dj muziek draait dat ik niet zo goed vind, dan kan ik gaan huichelen in het topic en zeggen wat draai je goed; ik kan zeggen dat het bagger muziek is; of ik houd mijn mond en heb het over andere zaken, snap je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat als er een dj is dat je dan wel even fatsoen kan opbrengen om het over zijn/haar show te hebben.
Of je reageert gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar als er een dj muziek draait dat ik niet zo goed vind, dan kan ik gaan huichelen in het topic en zeggen wat draai je goed; ik kan zeggen dat het bagger muziek is; of ik houd mijn mond en heb het over andere zaken, snap je?
Dat bedoel ik. Ik zeg ook niet dat ik het zo doe, maar ik kan er wel enigszins begrip voor op brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon niet.
Dan zeg je: dit is niet mijn muziek vriend en je zoekt een ander topic.
Voorheen, voor het kusjekroel. Kwamen er mensen speciaal voor een dj naar het topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zeg ook niet dat ik het zo doe, maar ik kan er wel enigszins begrip voor op brengen.
Want als dj heb je er ook geen lol in, als er geen reacties komen, zeg je zelf. (En weet ik uit de weinige ervaring die ik heb).
Als er op dat moment weinig/geen liefhebbers van dat genre online zijn, en iedereen gaat naar een ander topic, dan blijft het ook ijzig stil. Dat wil je als dj ook niet. Toch?
Ik heb wel via de DM wat bedankjes gehad van een aantal mensen die om die reden ook niet meer in dit topic willen zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorheen, voor het kusjekroel. Kwamen er mensen speciaal voor een dj naar het topic.
Als dat de reden is, waarom zeggen die mensen dat dan niet in het topic hier? Ik zal het wel zeggen als een bepaald iets me hier stoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel via de DM wat bedankjes gehad van een aantal mensen die om die reden ook niet meer in dit topic willen zijn.
Ja er zijn echt veel mensen weggejaagd door het kusjekroel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel via de DM wat bedankjes gehad van een aantal mensen die om die reden ook niet meer in dit topic willen zijn.
Het is de laatste 2 maanden flink uit de klauwen gelopen.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn echt veel mensen weggejaagd door het kusjekroel.
[..]
Het is de laatste 2 maanden flink uit de klauwen gelopen.
En op een of andere manier krijgen we dat niet duidelijk
Ik heb het geprobeerd en toen kreeg ik heel veel gebitch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Dan moeten we daar met z'n allen op gaan letten. Geen moeilijke taak, lijkt me.
Het is helemaal niet jouw schuld dat iedereen weg is hier, ben je gek! Van wie kreeg je gebitch dan? Lijkt me niet te veel gevraagd het te beperken en de laatste week valt het toch ook reuze mee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en toen kreeg ik heel veel gebitch.
Het is dan ook mijn schuld dat iedereen weg is hier. Heeft niks te maken met het geslijm de hele fucking dag door!
Nogmaals: kusjekroel an sich is niet zo heel erg. Maar blijf het niet de hele tijd doen!
Ik vraag me af, of kusjekroel dan de enigste reden is dat mensen hier wegblijven. Of zijn er nog andere redenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en toen kreeg ik heel veel gebitch.
Het is dan ook mijn schuld dat iedereen weg is hier. Heeft niks te maken met het geslijm de hele fucking dag door!
Nogmaals: kusjekroel an sich is niet zo heel erg. Maar blijf het niet de hele tijd doen!
Ja, ik verpest de sfeer in het topic. O.a.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af, of kusjekroel dan de enigste reden is dat mensen hier wegblijven. Of zijn er nog andere redenen?
Het is niet wegjagen, maar je gaat toch niet tegen je zin ergens posten of draaien?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef Melting het volgende:
Goed idee Samzz. Maar dan vind ik het nog vreemd dat mensen zich daar door weg laten jagen. Dan ben je toch wel erg snel gepikeerd.
Je kreeg 2 kampen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af, of kusjekroel dan de enigste reden is dat mensen hier wegblijven. Of zijn er nog andere redenen?
Maar uit je DM'etjes bleek wel dat mensen het waarderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet wegjagen, maar je gaat toch niet tegen je zin ergens posten of draaien?
Inderdaad Samzz, het is allemaal jouw schuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik verpest de sfeer in het topic. O.a.
Helemaal mee eens. Doe ik ook niet. Dus ik kan me wel in je inleven voor een deel. Van de andere kant.... misschien zijn de luisteraars niet echt liefhebber van bv trance, klassiek of opera. Dan is het natuurlijk ook niet slim om dat te draaien. Ik weet niet of dat zo is, maar het zou kunnen hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet wegjagen, maar je gaat toch niet tegen je zin ergens posten of draaien?
Nou sla je denk ik de spijker op z'n kop. Er was (zoals ik me herinner) een hoop geruzie hier. Daar heb ik me bewust buitengehouden, omdat ik er geen ruk meer aan vond hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kreeg 2 kampen.
Hoop gebitch over en weer.
Prima.
We hebben alles geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:49 schreef robdriessen het volgende:
Tja, soms kan een forum een echte drama-magneet zijn. Doe je niks, lopen de (onbewuste) trollen de boel omver en jagen ze mensen weg. Zeg je er wel iets van, dan ben je de boeman en klagen anderen dat ONZradio niet meer zo is als vroeger.
Duivels dilemma: iedereen zijn gang laten gaan (het uitgangspunt van ONZ radio) of bepaalde normen en regels instellen voor betere/meer kwaliteit en daardoor het basisprincipe ondermijnen.
Denk niet dat we daar ooit uitkomen.
Lesboseks?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben alles geprobeerd.
Een chat opzetten zodat men daar kan kusjekroelen. Die wordt gewoon niet gebruikt.
Mjah jammer dan.
Radio onzin gaat zo langzaam dood.
En iedereen maakt zich schuldig aan kusjekroel, ook ik. Maar ik ga echt niet hele topics door. Dat is gewoon niet leuk voor de rest. Ga lekker op msn over je lesboseks kletsen ofzo
Ja zonder jou dusquote:
En als we nou gewoon niet boos worden of gaan bitchen op elkaar als je erop wordt gewezen zijn we al op de helft!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lesboseks?
Mja, ik maak me er ook schuldig aan. Ik ga me inhouden
Hè verdomme.quote:
quote:
Ik whatsapp hem als het over lesboseks gaatquote:
Whut?quote:
Trio doen?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Melting het volgende:
Ik vind trouwens deze dj wel goed draaien!![]()
Thnxquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Leuken nummer ja. Ok.
Uhu. goede vriendjes met Gloeimuis, jeweet.quote:
Waar blijft mijn WA dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik whatsapp hem als het over lesboseks gaat
Die is er alleen om feyenoord zwart te makenquote:
Sure. Eens kijken of ik die mic van mijn werk aan de praat kan krijgen met VDJ. En een leuk thema voor mijn show verzinnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Trio doen?
Maar Bart ga jij ooit nog een keer draaien?
Lesboseks?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En een leuk thema voor mijn show verzinnen.
Moet lukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als we nou gewoon niet boos worden of gaan bitchen op elkaar als je erop wordt gewezen zijn we al op de helft!
Zal ik langskomen dan? Doen we duoshowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sure. Eens kijken of ik die mic van mijn werk aan de praat kan krijgen met VDJ. En een leuk thema voor mijn show verzinnen.
Wacht zondag nu eerst maar ff afquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is er alleen om feyenoord zwart te maken
Whehehequote:
Don't jinx itquote:
Die op repeat een uur langquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehehe
Enige nummer wat ik zo snel kan bedenken, en daarbij past is Tatu - All The Things She Said.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
Of een voetbalshow. Lee Towers, Bob Marley, Kees Prins, alles.
NEDERLAND, OH NEDERLAND, JIJ BENT DE KAMPIOOOEEEEEEEN!quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Voor Hups, omdat outsider.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
NEDERLAND, OH NEDERLAND, JIJ BENT DE KAMPIOOOEEEEEEEN!
Dat zijn wel altijd gangmakers
Die hebben dan pech. Ik draai als Ajacied zijnde toch hun nummers?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel.
De pest is alleen dat je dan iedereen tevreden moet zien te houden. Ajacieden willen geen feyenoordnummers horen en omgekeerd, dat is lastig.
Dan gewoon Oranje nummers draaienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat wel.
De pest is alleen dat je dan iedereen tevreden moet zien te houden. Ajacieden willen geen feyenoordnummers horen en omgekeerd, dat is lastig.
Ik ga daar als Ajacied zijnde ook heus wel van genietenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hebben dan pech. Ik draai als Ajacied zijnde toch hun nummers?
Dat had op Koninginnedag dan gekunnen. Of als Oranje moet voetballen.quote:
Dan kom ik zondag dus niet bij jou kijkenquote:
Me and my bigmouthquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik zondag dus niet bij jou kijken
Gekunnen? Echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had op Koninginnedag dan gekunnen. Of als Oranje moet voetballen.
Ik heb nog wel ergens een cd met allemaal feyenoordnummers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gekunnen? Echt?
Nee, serieus. Hoeveel liedjes zijn er specifiek voor 't voetbal? Nee, wacht, stomme vraag, heel veel zeker
Best wel stiekemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gekunnen? Echt?
Nee, serieus. Hoeveel liedjes zijn er specifiek voor 't voetbal? Nee, wacht, stomme vraag, heel veel zeker
Ja, zie je welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Best wel stiekem![]()
En dan tel ik niet eens de clubliederen en de liedjes zoals we are the champions en you never walk alone mee (die tot clublied/kampioenslied zijn gebombardeerd)
Ik ben er vanaf kwart voor 9 pas weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond in ieder geval even twee uur lekkere muziek en onzin voor de hele familie boven de zestien jaar. Vrijdagavond, feestje bouwen, aan mij en de muziek zal het niet liggen.
Dus ik verwacht iedereen aan de boxjes gekluisterd tussen 20 en 22 uur
Wavin flagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:05 schreef robdriessen het volgende:
Voetballiedjes:
You'll never walk alone
Ferry across the Mersey
Carnaval de Paris
Copa de la Vida
Forza
Waka Waka
Wave Your Flag
even uit mijn hoofd
Ik zou wel willen, maar helaas. Misschien dat ik het eerste uurtje nog net mee kan maken. Dat ga ik proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
Vanavond in ieder geval even twee uur lekkere muziek en onzin voor de hele familie boven de zestien jaar. Vrijdagavond, feestje bouwen, aan mij en de muziek zal het niet liggen.
Die moet dan al in bed liggen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn kind mag niet meeluisteren?
Goeden aanvrager ook.quote:
Geloof me. Na 4 uur breakdancen is hij echt zo moe dat ie meteen zn bed in gaatquote:
20:00 zit ik nog in de auto manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
Ontzettend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goeden aanvrager ook.
Al spijt van je grote mond?
Ga zondag mee naar Amsterdamquote:
Op naar een "leuk" weekend?quote:
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga zondag mee naar Amsterdam
[..]
Op naar een "leuk" weekend?
Doe eens gezellig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen ik ga naar de markt en straks naar zwolle.
Ik ben er vandaag dus niet echt voor het rooster. Niet dat er veel aanmeldingen zijn
Terrassen met Annnetquote:
Zwolle is wel tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen ik ga naar de markt en straks naar zwolle.
Ik ben er vandaag dus niet echt voor het rooster. Niet dat er veel aanmeldingen zijn
Ik ken Annnet niet. Anders was ik wel jaloers.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terrassen met Annnet![]()
Menig FOK!ker is jaloers op mij
Fotoboek van Annnetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken Annnet niet. Anders was ik wel jaloers.
Je brengt het zo vrolijk. Schattig naïefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:15 schreef Melting het volgende:
Ik mag vanmiddag meehelpen op het kinderfeestje van mijn nichtje die 7 is geworden.
NIet iedereen heeft zo'n hekel aan kinderen hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je brengt het zo vrolijk. Schattig naïef
Of jaloers op Annetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terrassen met Annnet![]()
Menig FOK!ker is jaloers op mij
Nee, ik heb er echt zin in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je brengt het zo vrolijk. Schattig naïef
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
NIet iedereen heeft zo'n hekel aan kinderen he
Oh nou uhm ze staat in het fobo van Ezechielk. Eerste foto. Volgens mij ook in Monopoly zn foboquote:
Neequote:
Inderdaad.quote:
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:
Nog 6 uur tot aanvang weekend. Twiedeldie, twiedeldee. En een netwerk waar keihard internetradio wordt geblocked. Zullen we toch maar eens een etherfrequentie moeten gaan aanvragen.
Veel plezier Hups, en gedraag jezelf hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja weg, ik ben het![]()
Play nice my sweeties
Have funquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja weg, ik ben het![]()
Play nice my sweeties
Veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef Melting het volgende:
Ik ga even over de markt, daarna eten, en daarna naar het kinderfeestje.... toedels!
Waarom kan je niet luisteren? Als je kan angry birden kan je luisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik baal zo dat ik niet kan luisteren.. gelukkig rammstein in die oude gare bus
Energieke dance, beetje vergelijkbaar met de prodigy misschien, qua stijl. Snoop Dogg heeft volgens mij meegedaan op Extra Ball van Yuksek.quote:
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Energieke dance, beetje vergelijkbaar met de prodigy misschien, qua stijl. Snoop Dogg heeft volgens mij meegedaan op Extra Ball van Yuksek.
Ik leef dan nog jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Samzz, mocht je rond de klok van 12 uur 's nachts nog in het land van de levende zijn en tot 1 uur doorgaan, ik draai hoogstwaarschijnlijk Tonight.
Dit (turn up the bass), één of 2 klassiekertjes die iedereen waardeert, een paar nieuwe liedjes in alternatieve stijl en ik begin sowieso met een redelijk psychedelisch indie dance nummertje. En daarnaast dus liedjes uit eigen doos (niet te vergeten, waar yuksek dus ook onder valt)quote:
Oke. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit (turn up the bass), één of 2 klassiekertjes die iedereen waardeert, een paar nieuwe liedjes in alternatieve stijl en ik begin sowieso met een redelijk psychedelisch indie dance nummertje. En daarnaast dus liedjes uit eigen doos (niet te vergeten, waar yuksek dus ook onder valt)
Samzz, nu moeten we echt daten.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Samzz
naatje_1
Knetterkrankjorum
gewoonfaye
Huppelmuts
Jofunu-kun
sharr
RockNijntje
onlogisch
Viro
Outpost76
129383
Zokunen
Watertornado
Karzai
EggsTC
ToT
Morpheus2002
Oceanview
Redskillz
ValHallen
Bosbeetle
mr-green
Dimens
Ragboer
Patje1987
-tape-
TheSofaKing
Stiffler1988
L-ascorbinezuur
Pixie.
Myraela
TWP
zovty
jijisjij
Stokstaart
porsche1
Carooltje79
jebentzelfeenfiets.
Mark94
smegmanus
gamezz
Snuf.
Crimyclown
Unfabulouss
Ajacied422
Koopsie
Driepink
daruk
Swomp
dat zou betekenen dat ik met knetter moet datenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Samzz, nu moeten we echt daten.
Zelfs op de hele vorige maand sta je op 1
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Knetterkrankjorum
gewoonfaye
Outpost76
Viro
ToT
Samzz
Stiffler1988
Morpheus2002
ValHallen
Huppelmuts
Karzai
humorduck28
SperzieboonToon
n8n
129383
mr-green
Myraela
Jofunu-kun
EggsTC
Zokunen
Stokstaart
quaas
Pino112
Snuf.
3rdRock
heloef
Watertornado
_Fanta
Qunix
djkoelkast
jijisjij
onlogisch
rulerofdeath
Redskillz
MarkM
Timo20
Monopoly
SpaceInvaders
ConscienceNL
Popje-popje
Annnet
hole1988
Carooltje79
Danger.Mouse
Dagoduck
Heroinjunk
Melting
sinterklaaskapoentje
Royco1
sharr
Dat deed je toch al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat ik met knetter moet daten
[..]
Oehquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Samzz, nu moeten we echt daten.
Zelfs op de hele vorige maand sta je op 1
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh
Doe eens een linkje waar je dat kan doen
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2009:
-Hans-
Stoeprand
Trevland
Roel_Jewel
morpheus_at_work
Jotcha
Huppelmuts
3FMaster
PeZu
Marijkezwolle
muisje-eliza
suikertaartje
Ezechielk
Desunoto
justmattie
8108139dpths
DevilsWhore
mstr
Sersjee
themauster
kaatjhuh
Sirolf
Hyman
Marc63
borisz
Noortje.
Myraela
rulerofdeath
Bravebart
PownijN
Timo20
TheZapster
Mozy
Ratelslangetje
Tijgertje.
hello2kitty
Againzender
SuperwormJim
Susi
KingGone
UncleErnie
purplerose
Piles
Ofyles2
cosmick
gerbenp
ajf
Feivel1
nijnja
3nhsCnds
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
DeLuna
Stoeprand
-Hans-
Dagoduck
DevilsWhore
Trevland
Huppelmuts
suikertaartje
Roel_Jewel
alors
Zeroku
3rdRock
Mexicaantje.
Ezechielk
Pino112
Myraela
Flippiee
Qunix
PeZu
Giertje
Geo3kant
8108139dpths
CindieY
Bravebart
timmmmm
iBenny
justmattie
aight1
LovelyLady
Marijkezwolle
Desunoto
Yurithemaster
Panda72
HappyBob
mstr
Bol_Wan
the_legend_killer
SuperwormJim
Swomp
morpheus_at_work
heloef
DaMook
-SG-
Paul
Miam
Sirolf
Penisbaard
themauster
BobbyB
Waalwijker
Even de gegevens voor mij in de jaren 2009, 2010 en 2011 (de jaren dat ik op FOK! zit)quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
Huppelmuts
Knetterkrankjorum
djkoelkast
Snuf.
sharr
SperzieboonToon
Ragboer
dragems
Viro
Goudvis_
PiRANiA
Ajacied422
Zokunen
Qunix
Dagoduck
Rockiejj
Spaghettivreter
gewoonfaye
-Datdus-
Graseter
mc-Piel
Monopoly
heloef
3rdRock
Beach
ValHallen
Pino112
Patje1987
Spouwerranger
92Merel
_Fanta
Dromenvangertje
Samzz
Boterhamzakje
So_Surreal_Baby
ToT
Stokstaart
hole1988
-Hans-
EggsTC
Dalando
Popje-popje
Driepink
JApieman
Ezechielk
Oceanview
CindieY
ViezeFreddiey
mash_
quaas
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Huppelmuts
Royco1
PeuRac
L-E
ToT
Yuki
Barbusse
MissMSX
stbabylon
Knetterkrankjorum
missbehavin
AirwiN
ArTiC
Techno
SperzieboonToon
CherryLips
Jofunu-kun
naatje_1
onlogisch
Watertornado
rival
So_Surreal_Baby
Mystikvm
Zokunen
STING
Outpost76
EggsTC
HeatWave
_Fanta
Melting
Godtje
Rensjebree
Viro
129383
Ang3l
Monopoly
Stokstaart
Morpheus2002
Myraela
Good.vs.Evil
Q.
Stiffler1988
JoeBravo
sinterklaaskapoentje
tijnbrein
SpaceInvaders
Wicked-Game
Nouk84
Kluts
ValHallen
Knetterkrankjorum
Carooltje79
naatje_1
Stokstaart
humorduck28
Whiskers2009
Samzz
Viro
ToT
129383
gewoonfaye
Stiffler1988
Morpheus2002
MrMoon
_Fanta
Myraela
Jofunu-kun
ValHallen
Zokunen
The_Hives
Popje-popje
Huppelmuts
onlogisch
McSteamy
Karzai
RealBizkit666
EggsTC
mr-green
IPeePie
jijisjij
Melting
Gijs_
Redskillz
Royco1
YUR
Watertornado
Drassss
quaas
Snuf.
rulerofdeath
BrandX
SperzieboonToon
DeHovenier
elby1988
ExperimentalFrentalMental
Monopoly
boem-dikkie
PeeJie_
marcel-o
Hurricane2k
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Knetterkrankjorum
Huppelmuts
Morpheus2002
MrMoon
129383
Stokstaart
Stiffler1988
humorduck28
Zokunen
Jofunu-kun
Viro
Popje-popje
Flappekz
Carooltje79
naatje_1
Samzz
BrandX
ToT
Myraela
The_Hives
EggsTC
Royco1
Whiskers2009
onlogisch
Gijs_
gewoonfaye
IPeePie
ValHallen
Drassss
_Fanta
RealBizkit666
So_Surreal_Baby
mr-green
Karzai
DeHovenier
PeeJie_
SiGNe
McSteamy
quaas
Melting
Redskillz
Watertornado
sinterklaaskapoentje
YUR
NelisZ
Monopoly
jijisjij
Proud2beDiepfries
Rensjebree
elby1988
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Drassss
MrMoon
Flappekz
RealBizkit666
IPeePie
Gijs_
Knetterkrankjorum
Huppelmuts
The_Hives
BrandX
Morpheus2002
PeeJie_
FrituurVetPet
Proud2beDiepfries
129383
ScudRaket
Stokstaart
Stiffler1988
humorduck28
DeHovenier
Zokunen
Jofunu-kun
NelisZ
Nixx-
Viro
Popje-popje
Carooltje79
naatje_1
Samzz
vanpers
ToT
elby1988
DutchieBre
Myraela
EggsTC
Whiskers2009
Royco1
TheVulture
onlogisch
kahaarin
Xummon
gewoonfaye
ValHallen
_Fanta
So_Surreal_Baby
GotC
klootzzz
mr-green
Cat22
Karzai
Huppelmuts
missbehavin
Samzz
Barbusse
Knetterkrankjorum
Mystikvm
CherryLips
rival
Jofunu-kun
Outpost76
L-E
Watertornado
Carooltje79
Myraela
Wicked-Game
Yuki
ArTiC
Godtje
STING
ToT
PeuRac
Morpheus2002
Spijker83
MNR
Melting
stbabylon
Nouk84
Annnet
S95Sedan
Karzai
Stiffler1988
Stokstaart
Cue_
naatje_1
Q.
Viro
Ang3l
Zokunen
Rensjebree
Spirit82
tijnbrein
McSteamy
Techno
_Fanta
Grijsmuisje
Popje-popje
humorduck28
129383
clevy
Ezechielk
Nee, mn playert kan niet overweg met draakje, steeds geen verbinding enzo..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom kan je niet luisteren? Als je kan angry birden kan je luisteren
Dat is niet raar, maar eenvoudig te verklarenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Toch erg dat onzin radio bij de mensen die hier nog maar een paar weken zijn nu al domineert in de forumvriendjesstats
Yes, zie eens hoe hiding ik ben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even de gegevens voor mij in de jaren 2009, 2010 en 2011 (de jaren dat ik op FOK! zit)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Toch erg dat onzin radio bij de mensen die hier nog maar een paar weken zijn nu al domineert in de forumvriendjesstats
Ik zeg ook niet dat het raar is, maar wel dat het erg isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet raar, maar eenvoudig te verklaren
Naatje wij moeten even een praatje houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mij best, mijn DM staat altijd open als het private informatie isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naatje wij moeten even een praatje houden.
Oh, op die manier ja. An sich wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het raar is, maar wel dat het erg isonzin radio is destroying your life
DM is gewoon terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en outpost, daar heb ik ook een wederantwoord in gevonden in de vorm van een liedje, 12h31 zou die voorbij komen
Beidequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat zal ik eens gaan leren...?
Biologie of scheikunde?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
BeideIk had voor beide vakken een negen
Lekker handig om hier loze berichten te plaatsen die maar voor één persoon gericht zijn.quote:
Dan Biologiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe even 1 vak per dag, vind ik al genoeg
[..]
Lekker handig om hier loze berichten te plaatsen die maar voor één persoon gericht zijn.
Mee eens, ik zal het niet meer doen papaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik doe even 1 vak per dag, vind ik al genoeg
[..]
Lekker handig om hier loze berichten te plaatsen die maar voor één persoon gericht zijn.
So it is.quote:
Als ik jou papa was had ik je wel beter opgevoed hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mee eens, ik zal het niet meer doen papa
Weet ik maar op de volgorde die t nu voorbij komt zo waren ze toen der tijd ook uit gegeven. Eerdt was ie dood. Toen was ie nog in leven en vervolgens kwam er 1 met de vraag Who the Fuck is James Brown.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
@outpost: Dat was diegene die volgens jou dood was...
Dat maakt de spelling van het woord niet andersquote:
Sorry ik zat even aan de telefoon op dat moment. Maar ik ken James Brown wel t ging meer om het verhaal zoals in mn vorige post.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en outpost, daar heb ik ook een wederantwoord in gevonden in de vorm van een liedje, 12h31 zou die voorbij komen
Wel als ik lesdyctie schrijf ipv dyslectie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt de spelling van het woord niet anders
Dat snap ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ik zat even aan de telefoon op dat moment. Maar ik ken James Brown wel t ging meer om het verhaal zoals in mn vorige post.
Neh. Voor jou misschien, voor mij nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel als ik lesdyctie schrijf ipv dyslectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |