Jij ook alquote:
Zeg ik geen nee tegenquote:
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan wordt het ineens wel een heel stil topic
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Boe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Schrikquote:
Allemaal lurkersquote:
Sorry dat ik je zo liet schrikken.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar wat Indianenkracht vrolijkt alles op
Geeft niet hoor, ik kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo liet schrikken.
[..]
Dat dacht ik ook.Zal ik intunen, draait er nog wat leuks op het moment? Indianenmuziek?
Wat valt er onder indianenmuziek ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.Zal ik intunen, draait er nog wat leuks op het moment? Indianenmuziek?
Van Halen - Jump, mijn verzoekjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo liet schrikken.
[..]
Slaap zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar bed en de lurkers komen te voorschijn
oh fuck.. nou jaag ik ze zeker weg...
ik ga gauw slapen
Slaap lekker meisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar bed en de lurkers komen te voorschijn
oh fuck.. nou jaag ik ze zeker weg...
ik ga gauw slapen
* ziet ook de clip voor zichquote:
quote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik kan wel wat hebben
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat valt er onder indianenmuziek ?
Wel een vet nummer idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van Halen - Jump, mijn verzoekjeNu net afgelopen
quote:
Heb ik welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom staat Creeping Death er nog niet tussenIk heb geen 320kbps, anders had ik hem wel geupload
Slaap zequote:
Jij ook strakjesquote:
Gaat lukkenquote:
Slaap zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben ook weg, weltrusten iedereen die nog wakker is
Naakt gaanquote:
Niet alle vrouwen hoor. Alleen de mooiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, alle vrouwen naakt op stap-dag!
Verijdeldquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor. Alleen de mooie
Wat hebben ze dan volgens het nieuws verijdeld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
70 doden
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-voor-dood-osama.xml
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan volgens het nieuws verijdeld?
Ik dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen hoor. Alleen de mooie
Dus het is jouw schuld dat ik niks kan aanvragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 wakker word verzoekjes gedaannu eerst koffie
joa sowwyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het is jouw schuld dat ik niks kan aanvragen
En ik heb echt een nummer wat jij ookquote:
JA JA JA JAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:00 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik vanavond eens een comeback maken?
Oh, wat schreeuw je dat toch heerlijk uit....quote:
jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:00 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik vanavond eens een comeback maken?
Uitloop is koelkast niet zo heel blij mee ivm draakstroomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh, wat schreeuw je dat toch heerlijk uit....
Dan gooi me maar eens van 20 tot 22 uur op het rooster. We zien wel of het gaat uitlopen tot middernacht
23 mei maar geen idee of dat nog doorgaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:03 schreef robdriessen het volgende:
Wanneer was gitarendag eigenlijk? Dan wil ik zeker ook nog uurtjes vullen.
Jammer!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren nog geprobeerd een uurtje te draaien maar ik heb niet meer het plezier wat ik eerst wel had dus denk dat dit de laatste keer was. Jammer
Patje, makker, buddy, mattie, wat scheelt er aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb gisteren nog geprobeerd een uurtje te draaien maar ik heb niet meer het plezier wat ik eerst wel had dus denk dat dit de laatste keer was. Jammer
Jammer. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap hem wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Patje, makker, buddy, mattie, wat scheelt er aan?
Ik heb iets gemist de afgelopen weken, lees ik. Haters in het forum?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel.
Sowieso zijn alle trance-liefhebbers al weg (gejaagd) uit het topic.
Jammer.
Neuh dat niet zozeer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist de afgelopen weken, lees ik. Haters in het forum?
Ach... degene die commentaar hebben, moeten zelf maar gewoon gaan draaien dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer.
Maar het is gewoon niet leuk als jij best doet een leuke show te maken en er komt echt niks van feedback in het topic.
Of dat er alleen als feedback komt dat ze rock willen horen.
BIJ WIJZE VAN SPREKEN!
Waarom zou je geen commentaar mogen hebben als je zelf niet draait?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach... degene die commentaar hebben, moeten zelf maar gewoon gaan draaien dan.
Dit is eigenlijk precies de reden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet zozeer.
Maar het is gewoon niet leuk als jij best doet een leuke show te maken en er komt echt niks van feedback in het topic.
Of dat er alleen als feedback komt dat ze rock willen horen.
BIJ WIJZE VAN SPREKEN!
Jammer dat je daarom stopt.quote:
Ik vind het echt jammer patje, genoot altijd wel van je show!quote:
quote:Drie Hollanders en drie Surinamers gaan samen met de trein op stap.
De drie Hollanders kopen elk een ticket aan het loket.
De drie Surinamers kopen samen maar één ticket.
De Hollanders zijn verwonderd: 'hoe gaan jullie dàt doen'?
'Dat zul je wel zien' zeggen de Surinamers.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Surinamers gaan samen op één toilet.
De conducteur controleert de kaartjes van de Hollanders, alles ok.
Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Surinamers schuiven hun ticket onder de deur.
De conducteur controleert het ticket, zegt 'ok.' en schuift het terug onder de deur.
De volgende dag nemen ze allen terug de trein.
De drie Hollanders kopen samen maar één ticket.
De drie Surinamers kopen er geen.
De Hollanders zijn nog meer verwonderd:
'HOE gaan jullie DAT doen'?
'Dat zul je wel zien' zeggen de Surinamers.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Hollanders gaan samen op één toilet.
De drie Surinamers gaan ook samen op één toilet; maar de laatste Surinamer klopt eerst op de deur van het toilet van de Hollanders.
De Hollanders schuiven hun ticket onder de deur.....
Zonde, echt zonde. Dat die luisteraars dan niet even een andere zender op kunnen zetten in plaats van commentaar te leveren op de muziekkeus van de ONZ-DJ..... Geen respect.quote:
Van de andere kant.... why worry? Ik bedoel... als het ze niet aan staat, zetten ze de radio toch uit?quote:
Hoe foutquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer patje, genoot altijd wel van je show!
hier een grapje voor jou!
[..]
Nou kijk er zijn ook wat mensen waarmee ik het goed kan vinden weg uit het topic, ook dat vind ik jammer. Maar als ik draai (volgens mij andere ook) dan wordt er alleen maar offtopic geluld wat totaal niets met de muziek te maken heeft. Ik krijg dan ook het gevoel of ik voor niemand aan het draaien ben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de andere kant.... why worry? Ik bedoel... als het ze niet aan staat, zetten ze de radio toch uit?
Ga je stopppen met draaien Patje?quote:
Ja maar als je dan in het topic kijkt en alleen maar kusjekroel ziet. NIKS over je show. Dat is gewoon niet leuk. Voor niemand.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de andere kant.... why worry? Ik bedoel... als het ze niet aan staat, zetten ze de radio toch uit?
Dat gebeurt bij iedereen wel. Al komt er altijd wel een blijk van waardering naar de DJ toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou kijk er zijn ook wat mensen waarmee ik het goed kan vinden weg uit het topic, ook dat vind ik jammer. Maar als ik draai (volgens mij andere ook) dan wordt er alleen maar offtopic geluld wat totaal niets met de muziek te maken heeft. Ik krijg dan ook het gevoel of ik voor niemand aan het draaien ben.
En je komt er haast niet tussendoor met je ontopic opmerking over de djquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou kijk er zijn ook wat mensen waarmee ik het goed kan vinden weg uit het topic, ook dat vind ik jammer. Maar als ik draai (volgens mij andere ook) dan wordt er alleen maar offtopic geluld wat totaal niets met de muziek te maken heeft. Ik krijg dan ook het gevoel of ik voor niemand aan het draaien ben.
Snap ik wel. Maar als er een dj muziek draait dat ik niet zo goed vind, dan kan ik gaan huichelen in het topic en zeggen wat draai je goed; ik kan zeggen dat het bagger muziek is; of ik houd mijn mond en heb het over andere zaken, snap je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat als er een dj is dat je dan wel even fatsoen kan opbrengen om het over zijn/haar show te hebben.
Of je reageert gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar als er een dj muziek draait dat ik niet zo goed vind, dan kan ik gaan huichelen in het topic en zeggen wat draai je goed; ik kan zeggen dat het bagger muziek is; of ik houd mijn mond en heb het over andere zaken, snap je?
Dat bedoel ik. Ik zeg ook niet dat ik het zo doe, maar ik kan er wel enigszins begrip voor op brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon niet.
Dan zeg je: dit is niet mijn muziek vriend en je zoekt een ander topic.
Voorheen, voor het kusjekroel. Kwamen er mensen speciaal voor een dj naar het topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zeg ook niet dat ik het zo doe, maar ik kan er wel enigszins begrip voor op brengen.
Want als dj heb je er ook geen lol in, als er geen reacties komen, zeg je zelf. (En weet ik uit de weinige ervaring die ik heb).
Als er op dat moment weinig/geen liefhebbers van dat genre online zijn, en iedereen gaat naar een ander topic, dan blijft het ook ijzig stil. Dat wil je als dj ook niet. Toch?
Ik heb wel via de DM wat bedankjes gehad van een aantal mensen die om die reden ook niet meer in dit topic willen zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorheen, voor het kusjekroel. Kwamen er mensen speciaal voor een dj naar het topic.
Als dat de reden is, waarom zeggen die mensen dat dan niet in het topic hier? Ik zal het wel zeggen als een bepaald iets me hier stoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel via de DM wat bedankjes gehad van een aantal mensen die om die reden ook niet meer in dit topic willen zijn.
Ja er zijn echt veel mensen weggejaagd door het kusjekroel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel via de DM wat bedankjes gehad van een aantal mensen die om die reden ook niet meer in dit topic willen zijn.
Het is de laatste 2 maanden flink uit de klauwen gelopen.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn echt veel mensen weggejaagd door het kusjekroel.
[..]
Het is de laatste 2 maanden flink uit de klauwen gelopen.
En op een of andere manier krijgen we dat niet duidelijk
Ik heb het geprobeerd en toen kreeg ik heel veel gebitch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Dan moeten we daar met z'n allen op gaan letten. Geen moeilijke taak, lijkt me.
Het is helemaal niet jouw schuld dat iedereen weg is hier, ben je gek! Van wie kreeg je gebitch dan? Lijkt me niet te veel gevraagd het te beperken en de laatste week valt het toch ook reuze mee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en toen kreeg ik heel veel gebitch.
Het is dan ook mijn schuld dat iedereen weg is hier. Heeft niks te maken met het geslijm de hele fucking dag door!
Nogmaals: kusjekroel an sich is niet zo heel erg. Maar blijf het niet de hele tijd doen!
Ik vraag me af, of kusjekroel dan de enigste reden is dat mensen hier wegblijven. Of zijn er nog andere redenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en toen kreeg ik heel veel gebitch.
Het is dan ook mijn schuld dat iedereen weg is hier. Heeft niks te maken met het geslijm de hele fucking dag door!
Nogmaals: kusjekroel an sich is niet zo heel erg. Maar blijf het niet de hele tijd doen!
Ja, ik verpest de sfeer in het topic. O.a.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af, of kusjekroel dan de enigste reden is dat mensen hier wegblijven. Of zijn er nog andere redenen?
Het is niet wegjagen, maar je gaat toch niet tegen je zin ergens posten of draaien?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef Melting het volgende:
Goed idee Samzz. Maar dan vind ik het nog vreemd dat mensen zich daar door weg laten jagen. Dan ben je toch wel erg snel gepikeerd.
Je kreeg 2 kampen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me af, of kusjekroel dan de enigste reden is dat mensen hier wegblijven. Of zijn er nog andere redenen?
Maar uit je DM'etjes bleek wel dat mensen het waarderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet wegjagen, maar je gaat toch niet tegen je zin ergens posten of draaien?
Inderdaad Samzz, het is allemaal jouw schuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik verpest de sfeer in het topic. O.a.
Helemaal mee eens. Doe ik ook niet. Dus ik kan me wel in je inleven voor een deel. Van de andere kant.... misschien zijn de luisteraars niet echt liefhebber van bv trance, klassiek of opera. Dan is het natuurlijk ook niet slim om dat te draaien. Ik weet niet of dat zo is, maar het zou kunnen hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet wegjagen, maar je gaat toch niet tegen je zin ergens posten of draaien?
Nou sla je denk ik de spijker op z'n kop. Er was (zoals ik me herinner) een hoop geruzie hier. Daar heb ik me bewust buitengehouden, omdat ik er geen ruk meer aan vond hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kreeg 2 kampen.
Hoop gebitch over en weer.
Prima.
We hebben alles geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:49 schreef robdriessen het volgende:
Tja, soms kan een forum een echte drama-magneet zijn. Doe je niks, lopen de (onbewuste) trollen de boel omver en jagen ze mensen weg. Zeg je er wel iets van, dan ben je de boeman en klagen anderen dat ONZradio niet meer zo is als vroeger.
Duivels dilemma: iedereen zijn gang laten gaan (het uitgangspunt van ONZ radio) of bepaalde normen en regels instellen voor betere/meer kwaliteit en daardoor het basisprincipe ondermijnen.
Denk niet dat we daar ooit uitkomen.
Lesboseks?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben alles geprobeerd.
Een chat opzetten zodat men daar kan kusjekroelen. Die wordt gewoon niet gebruikt.
Mjah jammer dan.
Radio onzin gaat zo langzaam dood.
En iedereen maakt zich schuldig aan kusjekroel, ook ik. Maar ik ga echt niet hele topics door. Dat is gewoon niet leuk voor de rest. Ga lekker op msn over je lesboseks kletsen ofzo
Ja zonder jou dusquote:
En als we nou gewoon niet boos worden of gaan bitchen op elkaar als je erop wordt gewezen zijn we al op de helft!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lesboseks?
Mja, ik maak me er ook schuldig aan. Ik ga me inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |