vrijdag de 13de. Alien in je buik enzoquote:
Dankjequote:
Nee, ik moet leren voor mn natuurkunde examenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen dank. Beetje jaloers wel, lekker de hele dag relaxen (Niet dat ik andere dingen ga doen [ afbeelding ])
Hoop het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag de 13de. Alien in je buik enzo
Beterschap Mereltje
Lekkere TS niet te vergeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef FreezePop het volgende:
Mooie TT, fijne OP. Puik werk geleverd weer.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij was het juist andersom. mijn wekker ging altijd voordat mijn ouders moesten opstaan
Jezus man, wat ben ik veel gequote. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.quote:
Je bent mijn post vergeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jezus man, wat ben ik veel gequote. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.
TT om het goed te maken. Jouw dag kan niet meer 'stuk'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jezus man, wat ben ik veel gequote. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.
Ook wel grappig hoe je ma moet janken omdat dr wekker kapot is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Echt waar, ik had zoveel woede in me vanochtend. Ik ben blij dat ik het heb kunnen afreageren zeg. Anders was het echt fout gegaan. Nu heb ik een leuke dag.
Hallo klinkertje!quote:
Is haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ook wel grappig hoe je ma moet janken omdat dr wekker kapot is.
Koop oordopjes en ga je niet zo agressief gedragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is haar eigen schuld.Ik heb haar meerdere malen gewaarschuwd dat ik een keer door het lint ga als ze zo doorgaat. Maar ja, alleen maar aan haarzelf denken hé...
Ik ken t.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is haar eigen schuld.Ik heb haar meerdere malen gewaarschuwd dat ik een keer door het lint ga als ze zo doorgaat. Maar ja, alleen maar aan haarzelf denken hé...
Ik denk dat het meer had te maken met de schrik dat er opeens iemand naast haar staat en met een hamer tekeer gaat enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ook wel grappig hoe je ma moet janken omdat dr wekker kapot is.
NIET MIJN WEKKER!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer had te maken met de schrik dat er opeens iemand naast haar staat en met een hamer tekeer gaat enzo
Sst.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer had te maken met de schrik dat er opeens iemand naast haar staat en met een hamer tekeer gaat enzo
volgende keer belt ze een busje met sterke mannen en een dwangbuisjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pik jij het maar jarenlang, altijd dat egocentrische gedrag van haar. Altijd aan haarzelf denken, nooit iets een ander gunnen. Ik ga er kapot aan, mijn vader gaat er kapot aan. Alleen is mijn vader er te laf voor om er wat van te zeggen en naar mij wordt niet geluisterd. Dus dan zo maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koop oordopjes en ga je niet zo agressief gedragen.
Ga op jezelf wonen dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pik jij het maar jarenlang, altijd dat egocentrische gedrag van haar. Altijd aan haarzelf denken, nooit iets een ander gunnen. Ik ga er kapot aan, mijn vader gaat er kapot aan. Alleen is mijn vader er te laf voor om er wat van te zeggen en naar mij wordt niet geluisterd. Dus dan zo maar.
Ben ik al mee bezig, in die tussentijd moet ik het hier ook nog kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op jezelf wonen dan.
Je klinkt echt als een pubertje zo.
Ik ben er ook mee bezig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op jezelf wonen dan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig.Moet alleen eerst een leuk baantje vinden voor centjes.
1994quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oke succes danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig, in die tussentijd moet ik het hier ook nog kunnen volhouden.
In november kan je mijn baantjes overnemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt wel erg simplistisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op jezelf wonen dan.
Ja maar dat zijn een schoenenwinkel en callcentre dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke succes dan![]()
En die actie van vandaag klonk niet helemaal alsof dat volhouden werkte.
[..]
In november kan je mijn baantjes overnemen
Ik heb trouwens al drie jaar op mijzelf gewoond maar wegens omstandigheden sinds januari weer bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke succes dan![]()
En die actie van vandaag klonk niet helemaal alsof dat volhouden werkte.
Klopt jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn een schoenenwinkel en callcentre dingen.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al drie jaar op mijzelf gewoond maar wegens omstandigheden sinds januari weer bij mijn ouders.
Misschien dat werken bij een helpdesk voor computerproblemen wel iets voor mij is though. :3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Schoenenwinkel -> leuke collega's, biertje doen na werk en alles
Callcenter -> redelijk goed betaald en niet commercieel
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Moet je wel gediplomeerd zijn. Anders nemen ze weinig mensen aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dat werken bij een helpdesk voor computerproblemen wel iets voor mij is though. :3
Heb je al wel eens een baantje gehad eigenlijk ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dat werken bij een helpdesk voor computerproblemen wel iets voor mij is though. :3
Een diploma in de IT?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet je wel gediplomeerd zijn. Anders nemen ze weinig mensen aan.
Ligt eraan wat je een baantje noemt. :3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je al wel eens een baantje gehad eigenlijk ?
Iets waar je werkt en geld verdient.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je een baantje noemt. :3
Noem je t ook werken als ik van 7 tot 4 op m'n krent zit en wat dingen moet overtypen en uitprinten? :3quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Michhas het volgende:
Michhas komt weer eens buurten
Lang geleden
Wat scheelt er jochie?quote:
Ik moet nog zoveel doen maar ik zit doodleuk achter mijn pcquote:
de dood is niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel doen maar ik zit doodleuk achter mijn pc
Ik ben aan t bedenken wat ik kan gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Broeder
[..]
Nothing much man, 'sup with u?
Werken jij vlegel!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel doen maar ik zit doodleuk achter mijn pc
Vrij vandaag?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben aan t bedenken wat ik kan gaan doen.
Vermoord mijquote:
Dankjewel, ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik maak het uitstekend
en succes met de dingen doen zometeen als je achter de pc vandaan gaat
Ai ai kapitein.quote:
Welke tante?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef Furdinand het volgende:
wij zijn sexy beesten kijk ons sexy wezen. het is te veel voor joouuu. sexy beesten.
Niks lui.quote:
Lastige zaak...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niks lui.Ongeluk alles.
Kan niet.Kan geen gitaar spelen want staand kan ik t nog niet goed en zittend is oncomfortabel.
tante lieeen. hengel at a bitch hengel at a bitch hengel hengel hengel hengel Slibtong in je slip een beetjequote:
Ongeluk met de brommer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lastige zaak...
Je kan ook muziek maken achter je pc
Wat is er gebeurd dan
Sure.quote:
Posten gærne.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef FreezePop het volgende:
Bah ik ging net plaatjes opzoeken van de grootste insecten omdat ik wilde weten hoe en wat, ik haat insecten
Ik krijg gelijk weer zin om mijn baardje weer eens goed te laten groeienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
De liefde stroomt gelijk weer door mijn hete lichaam
Heb je haar nou al gehosseld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ongeluk met de brommer.Grind op de weg, slippen, omgeflikkerd, 10 meter geschoven over de weg met een ding van 100 kilo op mn linkerbeen. Knie naar de tering (bijna de pees die ervoor zorgt dat je je been kunt strekken gescheurd). Aardig wat schaafwonden.
On the bright side, had wel een leuke stagiaire op de spoedeisende hulp.
Ik maak geen elektronische shizzle, vind ik niks aan.![]()
[..]
Sure.
wat een leven..quote:
WIL JE AANDACHT VAN JAN? JAN, HIERKOMEN! KLINKER HEEFT JE PIEMEL NODIG, ALLEEN DURFT ZE DAT NIET TE ZEGGEN, DAAROM SMILIES ENZO! DUS JAN, RICHTUNG DE BINNENLANDEN EN GEEF HAAR EEN BEURT. OK GR GRquote:
Dankjewelquote:
Ik was liever aan het leren geweest hoor..quote:
Dat stinktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Furdinand het volgende:
[..]
doe een uienring onder je kussen daar word je beter van het jaagt de kwade geesten weg enzo.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WIL JE AANDACHT VAN JAN? JAN, HIERKOMEN! KLINKER HEEFT JE PIEMEL NODIG, ALLEEN DURFT ZE DAT NIET TE ZEGGEN, DAAROM SMILIES ENZO! DUS JAN, RICHTUNG DE BINNENLANDEN EN GEEF HAAR EEN BEURT. OK GR GR
Roetmopquote:
Ja dat, kom je op MSN Jan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WIL JE AANDACHT VAN JAN? JAN, HIERKOMEN! KLINKER HEEFT JE PIEMEL NODIG, ALLEEN DURFT ZE DAT NIET TE ZEGGEN, DAAROM SMILIES ENZO! DUS JAN, RICHTUNG DE BINNENLANDEN EN GEEF HAAR EEN BEURT. OK GR GR
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
oewww ik ben onderwegquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
oewww ik ben onderweg
een zin die nog nooit in mijn hoofd is opgekomen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef 92Merel het volgende:
[
Ik was liever aan het leren geweest hoor..
Eten.quote:
Hamer op je tostiapparaat.quote:
How comequote:
Mijne is nu wel epic lang manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk weer zin om mijn baardje weer eens goed te laten groeien
Picsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
How come
[..]
Mijne is nu wel epic lang man
Net uit bed ofwat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je het hierop zien:
[ afbeelding ]
Van gisteren
wow michas jij bent sexy daten??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je het hierop zien:
[ afbeelding ]
Van gisteren
Jaquote:
Bel 0900-Sexyboymichhas en maak een afspraakje met mequote:
Ik heb het er met oud en nieuw afgehaald manquote:
Je vleit mequote:
Je bent wel een beetje emo hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
[..]
Bel 0900-Sexyboymichhas en maak een afspraakje met me
[..]
Ik heb het er met oud en nieuw afgehaald manIk heb nu eindelijk een echt kapsel
[..]
Je vleit me
Tering laatste keer dat ik je zag op tc is ook al weer lang geleden ja, was vorig jaar iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
[..]
Bel 0900-Sexyboymichhas en maak een afspraakje met me
[..]
Ik heb het er met oud en nieuw afgehaald manIk heb nu eindelijk een echt kapsel
[..]
Je vleit me
quote:
Jezus mens, je trekt het je wel erg aan zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lees maar even terug. Terwijl hij zelf net zo klef deed met appel
Heul nietquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tering laatste keer dat ik je zag op tc is ook al weer lang geleden ja, was vorig jaar idd
Ik kom er ook heel weinig meer hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heul niet
[..]
Klopt
Kom amper meer in NBMaar vanaf half 5 vanmiddag ben ik werkloos, genoeg tijd om te nachtbaggeren dus
![]()
sryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heul niet
[..]
Klopt
Kom amper meer in NBMaar vanaf half 5 vanmiddag ben ik werkloos, genoeg tijd om te nachtbaggeren dus
![]()
Okquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef sharr het volgende:
Ik heb geen zin in mijn gala verdomme, wie gaat er in mijn plek?
Mag ik wel je jurk aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef sharr het volgende:
Ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef sharr het volgende:
Ik, welke jurk mag ik aan dan ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef sharr het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
Verslaafd aan een liedje van het ESF, hoe erg is dat.
Tevens hoi SV! (Snel wel)
Drugs?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef Ragboer het volgende:
Gala's zijn supertof. Lekker in je pak helemaal tekeer gaan op bier, champagne, sigaren en goede muziek. Wat wil je nog meer?
Een schoolgala, in een jurk op hakken, festival bier, als enige uit vwo 6 een vegetarische maaltijd krijgen, slechte muziek en een rookverbod.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef Ragboer het volgende:
Gala's zijn supertof. Lekker in je pak helemaal tekeer gaan op bier, champagne, sigaren en goede muziek. Wat wil je nog meer?
sharr op hakkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Een schoolgala, in een jurk op hakken, festival bier, als enige uit vwo 6 een vegetarische maaltijd krijgen, slechte muziek en een rookverbod.
Laat maar. Vegetarisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Een schoolgala, in een jurk op hakken, festival bier, als enige uit vwo 6 een vegetarische maaltijd krijgen, slechte muziek en een rookverbod.
Nee, dat niet.quote:
Wat een pauperschool zeg. Heb je niet zoiets van een stuntnacht ofzo? Dat je je helemaal kapot kan zuipen enzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef sharr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef sharr het volgende:
Drugs op een feestje doen
Daar moet je gewoon mee ontbijten.ok ok umadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Sharrquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef sharr het volgende:
Verslaafd aan een liedje van het ESF, hoe erg is dat.
Tevens hoi SV! (Snel wel)
Soms wel, maar niet op een gala.quote:
Niet. Gaan. Haten. Ragboertje.quote:
Sorry. Sharr. Maar. Ik. Vind. Vegetarisme. Onzin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet. Gaan. Haten. Ragboertje.
En nee geen stuntnacht. Meestal zijn op het gala de docenten wel bezopen, hihi.
Oke. Ik. Nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry. Sharr. Maar. Ik. Vind. Vegetarisme. Onzin.
True.quote:
Moet je vragen of ze willen neuken. Als ze ja zeggen kun je ze chanteren als ze weer nuchter zijn. Moet je t wel opnemen enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet. Gaan. Haten. Ragboertje.
En nee geen stuntnacht. Meestal zijn op het gala de docenten wel bezopen, hihi.
Wij haten niet op elkaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij haten niet op elkaar?Sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zie jij er ook wel een beetje uit als Michhas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef HappyBob het volgende:
Michhas geile boy..ziet eruit als een prima lengteIk zou de kruimels wel uit je baardje willen likken
Oeh Bob, vertel me meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef HappyBob het volgende:
Michhas geile boy..ziet eruit als een prima lengteIk zou de kruimels wel uit je baardje willen likken
Bob is een hottie met het lichaam van een Griekse godquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij er ook wel een beetje uit als Michhas.
Mijn haar is een stukje korterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij er ook wel een beetje uit als Michhas.
Pics van zijn lichaam.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oeh Bob, vertel me meer
[..]
Bob is een hottie met het lichaam van een Griekse god
Ik wil alle plekje van je lichaam ontdekken op zoek naar meer harige plekken waar ik doorheen kan kroelenquote:
Wow dude... You just gave me a bronerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil alle plekje van je lichaam ontdekken op zoek naar meer harige plekken waar ik doorheen kan kroelenVervolgens scheer ik al je harige plekken in hartjes vorm en spuit er mijn liefdessappen op
Flippieeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Flippieeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Walgelijke emoticonscombinaties zoals altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met du?
Bronerquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]_!
Walgelijke emoticonscombinaties zoals altijd
Ik mis jou manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met du?
I'm okayVandaag laatste dag op werl, om half 5 ben ik werkloos
En met jou?True bromance man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Broner![]()
Jij weet mijn leven altijd weer kleur te geven met één woord
Hooiii, goed hoor en met jou?quote:
Ik jou ook, spreek je veel te weinigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mis jou man
I'm okayVandaag laatste dag op werl, om half 5 ben ik werkloos
En met jou?
[..]
True bromance man.
Ik weet het, ben net verhuisd en krijg maandag pas internet, dus weinig op Fok! de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hooiii, goed hoor en met jou?
[..]
Ik jou ook, spreek je veel te weinig
Watwatwtatwtatwat hoezo werkloos? Geen zin meer of?
Jaaah gaat goedDikke stress voor tentamens, wilde eigenlijk leren maar moest even kijken of ik PMs had en toen zag ik jou posten hier en nu ben ik aan de s.o.g.
arme jij. en nu?quote:
Ik heb op Google opgezocht wat PMS is...quote:
Oehhhh dus ik kan nooit meer die ene bus nemen en je dan per ongeluk expres toevallig tegenkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het, ben net verhuisd en krijg maandag pas internet, dus weinig op Fok! de laatste tijd
Nee mijn contract wordt niet verlengdMaar ik vind het niet erg, vond het al niet meer leuk hier...
Wanneer heb je tentamens?
Haha dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oehhhh dus ik kan nooit meer die ene bus nemen en je dan per ongeluk expres toevallig tegenkomenNu moet ik weer nieuwe stalkpogingen doen.
Hmm balen wel.. Dus nu op zoek naar ander werk of tijdje relaxen van het niet werken?
Niet komende week maar die daarna![]()
Bepaalt zo een beetje alles die toetsweek
![]()
Of ik overga, of ik mijn propedeuse haal, of ik wel of niet naar Australië kan
Natuurlijk weet ik dat nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha dat je dat nog weetDat vertelde ik toen ik jou net kende
Even een weekje rustig aan doen volgende week, rustig aan op zoek naar wat anders
Je gaat het wel redden toch?Anders kom ik je straffen
ruk zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga maar eens even eten, daarna boodschappen doen (lees: bier halen enzovoort) en daarna nog wat andere dingetjes doen
Tot later
Ik kan heel goed straffen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat nogHallo ik vergeet veel dingen maar zulke dingen
Geef je gelijk wel
Redden doe ik het wel, hoef in principe maar 6 tentamens te halen van de 14![]()
Jij en straffen_~Nee echt nu ben ik bang
quote:
hee, als ik nu thuis was zou ik het zelf ook doen..quote:
Gian heb je nog feestjes op de planning staan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, als ik nu thuis was zou ik het zelf ook doen..
Hehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, als ik nu thuis was zou ik het zelf ook doen..
Geeft nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik die stuurde, het moest er gewoon even uit
Negerquote:
Hoe staat die leventje?quote:
Ja man, weekend voor die leventje. Ga je naar de Zenith morgen?quote:
Nah, is een baggertentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja man, weekend voor die leventje. Ga je naar de Zenith morgen?
Hehe, ben er een keer geweest. Waren fucking veel Utrechters, echt wtf.quote:
veel te veel vechtpartijen daar, steekpartijen ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, ben er een keer geweest. Waren fucking veel Utrechters, echt wtf.
Mijden dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:52 schreef K-Cash het volgende:
[..]
veel te veel vechtpartijen daar, steekpartijen ook
elk weekend feest he, of bedoel je grote feesten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gian heb je nog feestjes op de planning staan?
Ja datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elk weekend feest he, of bedoel je grote feesten?
nog nergens kaarten voor. maar in in ieder geval dominatorquote:
Ja ik moet ook op me geld lettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nergens kaarten voor. maar in in ieder geval dominator
dan misschien 1 dag pinkpop.
als geld het toelaat decibel.
dan nog wat kleinere denk ik
gelukkig komen hier in de buurt steeds meer hardstyle feestjes waardoor we goedkoper ook los kunnen gaanquote:
hij heeft een slechte dag smste ie net, hij was zuur en chagrijnigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met een meneer hier op school. Ik ben bang.
[..]
Nee, zie hierboven.
ja godver vrijdag de dertiende ook nog, fml.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
hij heeft een slechte dag smste ie net, hij was zuur en chagrijnig
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja godver vrijdag de dertiende ook nog, fml.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
Zo ik ga even douchen, was in slaap gevallen en moest om kwart voor twee al douchen, kut.
nu moet je samen met een van je 13 broertjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
Zo ik ga even douchen, was in slaap gevallen en moest om kwart voor twee al douchen, kut.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef n8n het volgende:
Weer een TT om te beamen, goed bezig piraatjes
Awh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef sharr het volgende:
Allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef n8n het volgende:
[..]
nu moet je samen met een van je 13 broertjes?
Verre van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij valt Sharr ook in slaap als Pizza haar paalt.
doe niets wat ik ook niet zou doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk
Maar ik ga dus, heb wel drie uur nodig me aan te kleden voor het gala
Fijne avond bro's en ho's.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg hahaha wie heet er nou jwan srsly
veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk
Maar ik ga dus, heb wel drie uur nodig me aan te kleden voor het gala
Fijne avond bro's en ho's.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET STAAT OP FOK, DIE NAAM WATWAT HAAL HET WEGGGG![]()
![]()
Wat? Dat is mijn naam nietquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:21 schreef K-Cash het volgende:
oeiii die man is boos klinker oeiiiiii friday the 13th
Avondquote:
Freddy Kruegerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Dat is mijn naam niet
Ik heb straks een gesprek met een belangrijke meneer, denk daardoor buikpijn.
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Freddy KruegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van nelle zwaar is te veel voor mijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom, waarom drum met mascotte? En van nelle zwaar met rode rizla?
oeiii ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik mn ondertitel ook veranderen?
Ga het zelf roken en kom er achter wat je nou precies verkoopt. Net zoiets als autoverkoper zijn en zelf niet in een auto rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom, waarom drum met mascotte? En van nelle zwaar met rode rizla?
idd er zijn ook mensen die op basis van ervaring een weloverwogen beslissing makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga het zelf roken en kom er achter wat je nou precies verkoopt. Net zoiets als autoverkoper zijn en zelf niet in een auto rijden.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:27 schreef n8n het volgende:
rizzla draait niet nice te grof, van nelle droogt te snel uit en te veel takken
Lekker doodschieten, onthoofden en dan villen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |