vrijdag de 13de. Alien in je buik enzoquote:
Dankjequote:
Nee, ik moet leren voor mn natuurkunde examenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen dank. Beetje jaloers wel, lekker de hele dag relaxen (Niet dat ik andere dingen ga doen [ afbeelding ])
Hoop het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdag de 13de. Alien in je buik enzo
Beterschap Mereltje
Lekkere TS niet te vergeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef FreezePop het volgende:
Mooie TT, fijne OP. Puik werk geleverd weer.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij was het juist andersom. mijn wekker ging altijd voordat mijn ouders moesten opstaan
Jezus man, wat ben ik veel gequote. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.quote:
Je bent mijn post vergeten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jezus man, wat ben ik veel gequote. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.
TT om het goed te maken. Jouw dag kan niet meer 'stuk'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jezus man, wat ben ik veel gequote. Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties.
Ook wel grappig hoe je ma moet janken omdat dr wekker kapot is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Echt waar, ik had zoveel woede in me vanochtend. Ik ben blij dat ik het heb kunnen afreageren zeg. Anders was het echt fout gegaan. Nu heb ik een leuke dag.
Hallo klinkertje!quote:
Is haar eigen schuld.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ook wel grappig hoe je ma moet janken omdat dr wekker kapot is.
Koop oordopjes en ga je niet zo agressief gedragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is haar eigen schuld.Ik heb haar meerdere malen gewaarschuwd dat ik een keer door het lint ga als ze zo doorgaat. Maar ja, alleen maar aan haarzelf denken hé...
Ik ken t.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is haar eigen schuld.Ik heb haar meerdere malen gewaarschuwd dat ik een keer door het lint ga als ze zo doorgaat. Maar ja, alleen maar aan haarzelf denken hé...
Ik denk dat het meer had te maken met de schrik dat er opeens iemand naast haar staat en met een hamer tekeer gaat enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ook wel grappig hoe je ma moet janken omdat dr wekker kapot is.
NIET MIJN WEKKER!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer had te maken met de schrik dat er opeens iemand naast haar staat en met een hamer tekeer gaat enzo
Sst.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer had te maken met de schrik dat er opeens iemand naast haar staat en met een hamer tekeer gaat enzo
volgende keer belt ze een busje met sterke mannen en een dwangbuisjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pik jij het maar jarenlang, altijd dat egocentrische gedrag van haar. Altijd aan haarzelf denken, nooit iets een ander gunnen. Ik ga er kapot aan, mijn vader gaat er kapot aan. Alleen is mijn vader er te laf voor om er wat van te zeggen en naar mij wordt niet geluisterd. Dus dan zo maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Koop oordopjes en ga je niet zo agressief gedragen.
Ga op jezelf wonen dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pik jij het maar jarenlang, altijd dat egocentrische gedrag van haar. Altijd aan haarzelf denken, nooit iets een ander gunnen. Ik ga er kapot aan, mijn vader gaat er kapot aan. Alleen is mijn vader er te laf voor om er wat van te zeggen en naar mij wordt niet geluisterd. Dus dan zo maar.
Ben ik al mee bezig, in die tussentijd moet ik het hier ook nog kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op jezelf wonen dan.
Je klinkt echt als een pubertje zo.
Ik ben er ook mee bezig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op jezelf wonen dan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig.Moet alleen eerst een leuk baantje vinden voor centjes.
1994quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oke succes danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig, in die tussentijd moet ik het hier ook nog kunnen volhouden.
In november kan je mijn baantjes overnemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt wel erg simplistisch.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga op jezelf wonen dan.
Ja maar dat zijn een schoenenwinkel en callcentre dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke succes dan![]()
En die actie van vandaag klonk niet helemaal alsof dat volhouden werkte.
[..]
In november kan je mijn baantjes overnemen
Ik heb trouwens al drie jaar op mijzelf gewoond maar wegens omstandigheden sinds januari weer bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke succes dan![]()
En die actie van vandaag klonk niet helemaal alsof dat volhouden werkte.
Klopt jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn een schoenenwinkel en callcentre dingen.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al drie jaar op mijzelf gewoond maar wegens omstandigheden sinds januari weer bij mijn ouders.
Misschien dat werken bij een helpdesk voor computerproblemen wel iets voor mij is though. :3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Schoenenwinkel -> leuke collega's, biertje doen na werk en alles
Callcenter -> redelijk goed betaald en niet commercieel
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Moet je wel gediplomeerd zijn. Anders nemen ze weinig mensen aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dat werken bij een helpdesk voor computerproblemen wel iets voor mij is though. :3
Heb je al wel eens een baantje gehad eigenlijk ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien dat werken bij een helpdesk voor computerproblemen wel iets voor mij is though. :3
Een diploma in de IT?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Moet je wel gediplomeerd zijn. Anders nemen ze weinig mensen aan.
Ligt eraan wat je een baantje noemt. :3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je al wel eens een baantje gehad eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |