Dus je elevator pitch ging goed begrijp ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Om 1u gesprek bij Noordhoff. Ben nog niet zenuwachtig, heb er zelfs wel zin inben erg benieuwd hoe dat zal gaan
Ik staat in de wachtrij..een vriend van me FB-e er net ook al over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef MadMaster het volgende:
Ticketmaster is onbereikbaar om kaarten voor Prince te bemachtigen...
Die staan best wel los van elkaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je elevator pitch ging goed begrijp ik?
We zitten hier met 12 man te checken, niemand komt er door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik staat in de wachtrij..een vriend van me FB-e er net ook al over.
quote:Could not connect to given gateway.
URL: http://www.ticketmaster.n(...)90711&source=connect
Oh, ik heb zo'n wachtrijbalkjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zitten hier met 12 man te checken, niemand komt er door.
Foutmeldingen daarentegen bij de vleet...
[..]
NSJ ben ik niet zo van...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik heb zo'n wachtrijbalkje
Maar dat is voor bij NSJ
Heel veel mensen niet meer. Ook niet zo gek dat als je ziet wat er tegenwoordig komt.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg ook een wachtbalkje...
Probeer het alleen, hoef geen kaartjes..
Ow niksen is ook zo heerlijk soms. Zaterdag en zondag ziet het weer er, op dit moment, niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
@Diaan ik ben lekker aan het niksen. Nog even naar het Legermuseum geweest en, als het weer goed blijft, zaterdag en zondag zeilen.
Mooi toch?quote:
Gezien......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie PS d'r reactie op Twitter en verder kan ik het wel raden...
Ja, zoiets. Maar ik wist niet dat je dat deed. Ben je ze nog "kwijt" geraakt?quote:
Ik wist nu ook niet dat jij eventueel voor mij bezig was...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Maar ik wist niet dat je dat deed. Ben je ze nog "kwijt" geraakt?
Niet? Als er maar wind staat, dan ben ik al blij. Schipperbitter drinken proberen te zeilen tijdens windstilte is toch niet echt wat ik in gedachte heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow niksen is ook zo heerlijk soms. Zaterdag en zondag ziet het weer er, op dit moment, niet zo goed uit.![]()
Nee. Zal wel een vrouwending zijn?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist nu ook niet dat jij eventueel voor mij bezig was...
Gelukkig maarquote:Ja, ik ben ze kwijtgeraakt via Fok! aan iemand uit Limburg...
Het wordt in ieder geval erg regenachtig. Ik hoop voor je dat er genoeg wind is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Als er maar wind staat, dan ben ik al blij. Schipperbitter drinken proberen te zeilen tijdens windstilte is toch niet echt wat ik in gedachte heb.
Dat is mede voortgekomen uit het feit dat ze hier geen antwoord gaf op de vraag van MM denk ik. Toevallig volg ik ze allemaal en kon meelezen.quote:
Happertquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is juist de functie van Twitter...
De boel schijnt gecrashed te zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
hmm ben ik eindelijk de wachtrij door..krijg je een nieuw scherm waarbij je een dag moet kiezen. Loopt 'ie daar weer vast
Ja dat is niet zo gek met dat ontzettende kutsysteem van ze. Wanneer leren ze het nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boel schijnt gecrashed te zijn...
Ik wil weer in een slaapzak voor het verkooppunt liggen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo gek met dat ontzettende kutsysteem van ze. Wanneer leren ze het nou?
Er wordt zoveel geld verdiend....
De FRS is gewoon open hoor. Daar had je ze ook gewoon kunnen kopen(alles wat via TicketService verkoopt). Dus dat is niet eens nodig. Alleen hebben die nu ook geen toegang.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil weer in een slaapzak voor het verkooppunt liggen...
Plato en FRS verkopen nu niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De FRS is gewoon open hoor. Daar had je ze ook gewoon kunnen kopen(alles wat via TicketService verkoopt). Dus dat is niet eens nodig. Alleen hebben die nu ook geen toegang.
Nee, zoals ik al zei: het systeem ligt eruit, ook voor hun.quote:
Ik heb dus andere info vanuit Fame Music (= FRS) hier, maar so what...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei: het systeem ligt eruit, ook voor hun.
Wat voor andere info heb je dan? Ik zeg toch dat mijn lokale FRS gewoon ticketmasterkaartjes verkoopt? Dus het kan gewoon nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dus andere info vanuit Fame Music (= FRS) hier, maar so what...
Dat er voor de concerten van Prince niet via die ticketloketten verkocht wordt. Mag niet van Mojo, alleen onlineverkoop voor particulieren schijnt toegestaan te zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor andere info heb je dan? Ik zeg toch dat mijn lokale FRS gewoon ticketmasterkaartjes verkoopt? Dus het kan gewoon nog.
Als je dat bedoelt, waarom zeg je dat dan niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat er voor de concerten van Prince niet via die ticketloketten verkocht wordt. Mag niet van Mojo, alleen onlineverkoop voor particulieren schijnt toegestaan te zijn...
Waarom geloof je me gewoon niet als ik zeg dat FRS en Plato nu niet verkopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat bedoelt, waarom zeg je dat dan niet?
Als je zegt dat ze nu niet verkopen, dan is dat nogal algemeen. Zo van: ze verkopen uberhaupt geen ticket. Van niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom geloof je me gewoon niet als ik zeg dat FRS en Plato nu niet verkopen.
What's the topic?
Ah, eenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je zegt dat ze nu niet verkopen, dan is dat nogal algemeen. Zo van: ze verkopen uberhaupt geen ticket. Van niks.
quote:Ik lees net een bericht van iemand anders die het probeert. Ze hebben nog geen kaart verkocht! Ik lees ook dat een medewerker van ticketmaster heeft gezegd dat de wachrijbalk nergens naar leidt: "Lees net op Twitter dat iemand een medew van Ticketservice had gesproken en er is kennelijk nog geen kaart verkocht. waarom niet gewoon stopzetten en iets nieuws (beters) verzinnen?"
Voor 18 juniquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef CaLeX het volgende:
Nem, wanneer had je die GB spellen ook alweer nodig?
FAAAAAAIIIIILLLLLquote:pdate van NSJ: "De technische problemen zijn nog steeds niet verholpen, maar wees gerust, er is nog geen kaart verkocht. Houd de website en deze site goed in de gaten. Er volgt bericht zodra de verkoop hervat wordt. Nogmaals excuses!"
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
Update van NSJ zelf:
[..]
FAAAAAAIIIIILLLLL
Wat wil je daar nou weer mee zeggen?quote:
there are no bugs, we only have featuresquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ze noemen een 503-tje een feature
http://www.ticketmaster.nl/feature/503.html
Dat ik al eerder gezegd had dat de boel gecrashed was...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou weer mee zeggen?
Ja, daar was geen profeet voor nodigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ik al eerder gezegd had dat de boel gecrashed was...
Het is goed, ik meld hier niks meer zonder mitsen, maren, indienen, edochen, etc....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar was geen profeet voor nodig
Maar dat betekent niet dat het vanaf minuut 0 niet gewerkt heeft.
Nou ja, moet je niet opeens gepikeerd gaan zitten doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is goed, ik meld hier niks meer zonder mitsen, maren, indienen, edochen, etc....
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
heerlijk om te lezen hier. Het lijkt wel Twitter soms.
Etc. dat is toch niet typisch iets vrouwelijks. Ik vind het ook lastig met dit weer. Ook kleren. Vooral ook voor de kinderen.
Ga je nu je werkelijke identiteit onthullen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. dat is toch niet typisch iets vrouwelijks. Ik vind het ook lastig met dit weer.
Wie loopt hier nou te mieren en te kommaneuken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, moet je niet opeens gepikeerd gaan zitten doen
de keuze was bij mij altijd heel makkelijk: nette schoenen of sportschoenen. Nu kon ik kiezen uit 3 paar nette schoenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
En mannen kunnen vaak niet eens twijfelen over de keuze welke schoenen ze aandoen, hooguit of ze hun schoenen wel of niet aantrekken.
En het werden dus de sportschoenen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de keuze was bij mij altijd heel makkelijk: nette schoenen of sportschoenen. Nu kon ik kiezen uit 3 paar nette schoenen![]()
mr. Etcie vond het ontzettend grappig
Ik ken iemand met 45 paar schoenenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de keuze was bij mij altijd heel makkelijk: nette schoenen of sportschoenen. Nu kon ik kiezen uit 3 paar nette schoenen![]()
mr. Etcie vond het ontzettend grappig
Oud-Collegaatje van mij heeft iets meer als 80 paarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken iemand met 45 paar schoenenmaar toch vind ik haar best lief
Ga proberen volgende week te versturenquote:
hakkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het werden dus de sportschoenen...
En hoe ging het?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
Etcie, succes zo met je gesprek.
Rest moet ik nog lezen.
Goed.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed.![]()
Had spoedinstructie van Sven gekregen en vandaag ging het denk ik daarom helemaal prima. Alleen die man is nog steeds een hork. I.p.v. te zeggen dat het best goed gaat zegt hij: 'nou, dat valt me niet tegen' (niet eens op vrolijke toon ofzo). En al die mensen daar komt alleen maar: 'huw' uit als je vriendelijk gedag zegt.
Maargoed, niemand doodgereden dit keer.
Mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feli!
Nu loopt de boel hier ook door...
Heb een kaart voor vrijdag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi
En die vriend van me voor wie ze zijn is ook erg blij geloof ik
Ook mijn sterkste punt nietquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een kaart voor vrijdag.![]()
Nu de andere dagen proberen...
Je weet wel dat het in de Ahoy is he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een kaart voor vrijdag.![]()
Nu de andere dagen proberen...
Fijn dat het goed ging!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed.![]()
Had spoedinstructie van Sven gekregen en vandaag ging het denk ik daarom helemaal prima. Alleen die man is nog steeds een hork. I.p.v. te zeggen dat het best goed gaat zegt hij: 'nou, dat valt me niet tegen' (niet eens op vrolijke toon ofzo). En al die mensen daar komt alleen maar: 'huw' uit als je vriendelijk gedag zegt.
Maargoed, niemand doodgereden dit keer.
Ja, maar 's nachts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet wel dat het in de Ahoy is he?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Zaterdag is nu ook binnen en zondag is in progress...
Het pistool ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zojuist de NES getest en die werkt ook
quote:
Kan te maken hebben met een te hoge refresh-rate op "nieuwe" tv'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Die werkt niet helemaal op deze TV maar als ik schiet dan registreert 'ie wel dat er geschoten is
Ik kan alleen niets raken.
Ga je ook zelf alle dagen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Prince-verkoop schijnt nu weer gecrashed te zijn...
Wat een droeftoeters bij dat TicketMaster...
wij zoeken nog een:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
het team van twan gaat lootjes trekken voor wie op welke positie staat. Leuk!
Alle dagen nu!!!quote:Evenement Datum & Tijd Locatie Prijssoort Niveau Vak Rij Stoel Notitie
PRINCE za, juli 9, 2011
01:15 Ahoy Normaal Ingang Arena Arena Vloer • Staanplaats
za, juli 9, 2011
za, juli 9, 2011
za, juli 9, 2011
Nicequote:
Dat klopt, je kunt ze niet gebruiken op nieuwe TV's.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kan te maken hebben met een te hoge refresh-rate op "nieuwe" tv'shad dat ook toen ik mijn NES aansloot op de pc bij m'n neef - pistool deed het toen ineens niet. En thuis weer wel
Super Mario Bros / Duck Huntquote:Welke spellen heb je nu voor de NES?
doe Jolly Jumper de groetenquote:
Met 3 collega's samen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
En is het ook allemaal voor jou?
En dan ook alle dagen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met 3 collega's samen.
Gezamenlijke actie...
Ah, dan werkt het dus vast wel op zo'n ouderwetse TV.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die werkt niet helemaal op deze TV maar als ik schiet dan registreert 'ie wel dat er geschoten is
Ik kan alleen niets raken.
Nog behoefte om wat andere spelletjes te kunnen aanbieden? Heb er een stuk of 7/8 liggen... moet ze dan wel uit de verhuisdoos vissenquote:
Enig idee welke je hebt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog behoefte om wat andere spelletjes te kunnen aanbieden? Heb er een stuk of 7/8 liggen... moet ze dan wel uit de verhuisdoos vissen
Ja zieke shit toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:35 schreef MadMaster het volgende:
UPDATE van Ticket Master:
Tot onze grote spijt kan Ticket Master de technische problemen niet op korte termijn oplossen. Daarom hebben we besloten de ticketverkoop stop te zetten. Op dinsdag 17 mei om 10:00 uur wordt de kaartverkoop hervat. Reeds gekochte kaarten blijven uiteraard geldig. We betreuren de gang van zaken ten zeerste en bieden onze welgemeende excuses aan.
De laatste kaarten die we bestelden leken ook mislukt te zijn.quote:
Gek genoeg heb ik dus geen orderbevestiging van Ticketmasterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste kaarten die we bestelden leken ook mislut te zijn.
Todtdat ik in mijn mail keek en er stond dat ik voor 418 Euro 1 ticket had gekocht!!
1 ticket!!???!!
Orderbevestiging bij Ticketmaster gecheckt en toen waren het er toch 4...
Waardeloos!
a 45ct per minuut!!!quote:
Ik nu ook en gelukkig staan de kaarten erin...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom nu wel weer bij mijn accountgegevens...
Inmiddels heb ik 4 keer een bevestigingsmail ontvangen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik nu ook en gelukkig staan de kaarten erin...
Welk meisje en welke fail hebben we het overquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef Soempie het volgende:
Sirda leest hier soms mee en ik had hem zojuist aan de telefoon. Zegt hij: 'wat was dat nu met dat meisje en die Fail? Ik zie het echt niet?'.![]()
Sirda
Super Mario 2 en 3, Simon's Quest, Terminator 2, ik meen ook een vechtspelletje van het een of ander... zal van het weekend even kijken en je een PM sturenquote:
Nou, ik denk dat ik het bij Super Mario en Duckhunt houquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Super Mario 2 en 3, Simon's Quest, Terminator 2, ik meen ook een vechtspelletje van het een of ander... zal van het weekend even kijken en je een PM sturen
Nope, volgende week begint een training van 4 weken, waarin elke week een examen wordt gehouden, en daar kun je op zakken. Maar ook herkansen gelukkig, dus ik ga er vanuit dat ik er wel door komquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Tof LB! Ben je nu ook al echt aangenomen of dat nog niet?
Dat is dan meteen weer veel geld iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nope, volgende week begint een training van 4 weken, waarin elke week een examen wordt gehouden, en daar kun je op zakken. Maar ook herkansen gelukkig, dus ik ga er vanuit dat ik er wel door kom![]()
Oef, we zijn net even naar Ikea geweest en ik heb echt toffe bankbekleding gezienmaar de bank waar ie op zit is in combinatie met die bekleding direct 600 euro
Whaa, echt goed en dapper!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zo wat een dag, van 9 tot 5 communicatietraining! Was leuker dan ik had gedacht, en ook heel leerzaam! En ik heb mezelf overtroffen: ik ben namelijk een rollenspel gaan doen met een acteur ten overstaan van de hele groep!
Weet niet hoeveel kringlopen er bij jou in de buurt zitten, maar loop daar vooral steeds even naar binnen! Zitten sóms echt mooie spullen bij. De bank waar ik nu op zit, heb ik 7 jaar geleden voor 60 euro gekocht en die is nog steeds in prima staat (ook de bekleding enzo). Zal best een heel dure bank zijn geweest denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ook al eetkamerstoelen en denk dat ik nog wel een eettafel en salontafel 2e hands kan/ga kopen, want de financien laten nieuw ook niet echt toe.
Oh en ook nog een bank en een luie stoel natuurlijk
Hier gaat het goed. We hadden vanmiddag/ vanavond een feestje van het zusje (22 jaar) van Sven. En na 10 minuten zei Sven tegen me: 'Dit is voor het eerst dat ik me een ouwe lul voel'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe gaat het daar eigenlijk Soemp, nog druk bezig met het huis? En voel jij je nog goed? Blij? Al gewend aan het idee dat jullie er met zn drietjes gaan wonen?
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef Soempie het volgende:
'ja, wij zitten echt in een flow met elkaar'. Euh?![]()
Oh, ik begrijp goed wat je bedoelt. Maar dat heb ik al met jullie. Jij bent al helemaal huisje-boompje-beestje-proof en ik ben nog aan het stuntelen met mijn studie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Soempie het volgende:
Maar tegelijkertijd voelde ik me ook jonger/ lomper, omdat zij het allemaal zo goed voor elkaar leken te hebben. Terwijl ik zo'n beetje blunderend door m'n studie heen ga en maar wat doe.
Die leipkezen zouden zomaar uit Oh Oh Cherso komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Soempie het volgende:
Allemaal heel jonge, knappe, hippe, gespierde mensen en we voelden ons echt OUD. Ik hoorde mezelf vragen aan een meisje wat voor opleiding ze doet en ik leek net m'n oma: 'hoe gaat het op school?'.We hebben het ook niet laat gemaakt, zoals ja al merkt.
Nee!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
LB, ik heb zo'n gevoel dat jij een Expedit-kast hebt, klopt dat?
Met dat laatste heb ik zo goed als niets meer te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp goed wat je bedoelt. Maar dat heb ik al met jullie. Jij bent al helemaal huisje-boompje-beestje-proof en ik ben nog aan het stuntelen met mijn studie.
Ik ben heel blij dat ik niet op mn 22e al klaar was met studeren, en toen een huisje heb gekocht, helemaal nieuw ingericht zonder persoonlijke geschiedenis.... etc etc. Dat zag ik bij middelbare-schoolvriendinnen welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:06 schreef Soempie het volgende:
Maar tegelijkertijd voelde ik me ook jonger/ lomper, omdat zij het allemaal zo goed voor elkaar leken te hebben. Terwijl ik zo'n beetje blunderend door m'n studie heen ga en maar wat doe.
Die wilden snel op de canapé van hun bazen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik niet op mn 22e al klaar was met studeren, en toen een huisje heb gekocht, helemaal nieuw ingericht zonder persoonlijke geschiedenis.... etc etc. Dat zag ik bij middelbare-schoolvriendinnen wel
Door één zo'n redelijk nietszeggende opmerking heb jij al gelijk een veroordelend beeld van die mensen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Die leipkezen zouden zomaar uit Oh Oh Cherso komen.
Ik voel me het liefst thuis in een kleine omgeving en met mensen die het over andere onderwerpen kunnen hebben dan auto's en chicks. Gewoon onalledaagse onderwerpen...
Nah, ik ben op zoek naar boekenkasten en vroeg me af of zo'n open ding handig is. Je hebt wel eens foto's van je inrichting gepost. Dacht dat jij wel zoiets had.quote:
typischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Over ouwe lullen gesproken...bedtijd hier
Morgenochtend worden we om half 10 verwacht in een bejaardenhuis, waar we met een kleine delegatie van het koor een uurtje gaan zingen. Wel spannend (want soms in mn eentje een partij zingen), maar supermooi
Trusten!
Eh, dat is toch wel een heel andere categorie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die leipkezen zouden zomaar uit Oh Oh Cherso komen.
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door één zo'n redelijk nietszeggende opmerking heb jij al gelijk een veroordelend beeld van die mensen?
Wat is er mis met vrolijkheid?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee.
De gedachte dat je alleen maar vrolijke mensen en dingen ziet geeft me al hoofdpijn. Alsof er niets aan de hand is...
Gemaakte vrolijkheid bedoel ik.quote:
Dat slaat helemaal nergens op. Jij weet niet of zij vrolijk zijn en doen alsof er niets aan de hand is. Misschien is dat wel zo en hebben zij een perfect leventje, maar misschien hebben zij onder hun vrolijkheid wel problemen. Niet iedereen draagt dat zo uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee.
De gedachte dat je alleen maar vrolijke mensen en dingen ziet geeft me al hoofdpijn. Alsof er niets aan de hand is...
De perfecte tandpastasmile word ik ook niet vrolijk van, maar in dit geval waren het gewoon leuke mensen die het prima voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gemaakte vrolijkheid bedoel ik.
TV-programma's, sites en liedjes die te vrolijk of te perfect zijn roepen bij mij vaak een negatieve associatie op.
Uiteindelijk is dat mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:27 schreef wyccie het volgende:
En dan nog, dat jij voelt alsof de hele wereld tegen je is, hoeft niet altijd op anderen betrokken te worden.
Ik weet dat het tegen dovemansoren is gericht, maar als het iets is wat jij zo voelt, moet je proberen er eens met een helder hoofd naar kijken. Ligt dat aan de grote, boze wereld of aan jou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kom op voor mezelf, mijn omgeving en anderen die zich door de huidige samenleving benadeeld voelen.
quote:Mensen en instanties die me hebben gepakt, pak ik terug...
Balansen opstellen...
Klinkt gezellig, maar we slaan dit keer overquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als mensen vanmiddag zin hebben om te stoepkrijten in Amsterdam? Mijn zus organiseert een stoepkrijterij en nem en ik zijn er ook bij
Okiedokiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik denk dat ik het bij Super Mario en Duckhunt hou
Dan hoeven ze de cartridge ook niet te vervangen
Jammerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, maar we slaan dit keer over
Ik hoor niet bij de club hoor... het is vooral erg afhankelijk van hoe je kind slaapt. Ik ga eigenlijk nooit voor 22:00 uur naar bed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welkom bij de club![]()
Over een paar weekjes ga je alleen nog maar voor 22:00 naar bed
Ja, daarom.quote:
Hoor ik nu pas, terwijl Diaan en Peaceman op pad zijn naar Amsterdam vanwege de Manic Street Preachers vanavond in de Melkweg...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:48 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als mensen vanmiddag zin hebben om te stoepkrijten in Amsterdam? Mijn zus organiseert een stoepkrijterij en nem en ik zijn er ook bij
Ja maar niet iedereen zingt dan hetzelfde tempoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom.
En een drummer zit vaak achter de rest van de band en die zien de meeste bandleden dus niet, m.u.v. de bassist soms. En het tempo kan je als koorzanger toch ook wel zelf bepalen?
Ik op school, toen ik nog in groepsverband zong, wel tenminste...
Mijn opa is ook altijd dirigent geweest (van een orkest dan) en ik begreep vaak niet wat hij deed.
Was 'ie druk bezig, niemand van het orkest leek naar hem te kijken...
OK, dank voor je uitleg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Jahoor, al was het alleen maar omdat de dirigent soms ineens iets anders wil met een stuk, en dus aangeeft dat je bepaalde stukken even wat zachter moet zingen, of harder, of langzamer....
De dirigent is een artistiek ego, en wij zijn de uitvoerenden. Heel zwart-wit gezegd.
En bedenk dat sommige koren uit wel 60 mensen bestaan, die kunnen gewoon niet allemaal hetzelfde tempo aanhouden. Orkesten ook niet trouwens. Dat is denk ik nog wel het grootste verschil met een band; het aantal mensen.
Laat de machinist wel op tijd remmen in de haven van Stavoren!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
vanuit een zonnig Medemblik. Even een biertje doen en dan op naar Stavoren.
We zijn aan het zeilen. Nu weg uit medemblik naar stavoren. Na aankomst een biertje doen en dan op naar de volge de kroeg in een andere haven. Een beetje het elfkroegentocht idee.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat de machinist wel op tijd remmen in de haven van Stavoren!!
Heb je en feestje of zo?
Vanavond eten in restaurant de Koebrug in Stavoren? Als je tijd hebt, doen!!!
Heel veel mooie whiskies daar en Schots voedsel...
http://dekoebrug.nl/
Lekker!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We zijn aan het zeilen. Nu weg uit medemblik naar stavoren. Na aankomst een biertje doen en dan op naar de volge de kroeg in een andere haven. Een beetje het elfkroegentocht idee.
Je had ook wel even een blik op m'n huisje kunnen werpenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
vanuit een zonnig Medemblik. Even een biertje doen en dan op naar Stavoren.
Waarschijnlijk ga je mn ouders nog tegenkomen als je zo doorgaatquote:
Doen die ook een elfkroegentocht dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je mn ouders nog tegenkomen als je zo doorgaat
nee ze zeilen door frieslandquote:
Ah.quote:
Weet ik niet. Ik hoorde het van een vriend die in de buurt woont. En het stond op P2000-Online.net.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef MaJo het volgende:
Wat is er gebeurd dan? In de buurt van Paradiso dus!
Bij mn oude schoolquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
Schietpartij op de Weteringschans in Amsterdam. Ben benieuwd.
Peaceman werd aggresief, omdat de Manic Street Preachers een nummer niet gespeeld hebben...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef MaJo het volgende:
Wat is er gebeurd dan? In de buurt van Paradiso dus!
mogguhquote:Op zondag 15 mei 2011 04:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Peaceman werd aggresief, omdat de Manic Street Preachers een nummer niet gespeeld hebben...
Nu na 3 uur slaap een soort van wakker om mw. MM naar Schiphol te brengen voor haar one-day-trip op en neer naar Malaga. Jesus Christ...
En? Heb je nog geslapen?quote:Op zondag 15 mei 2011 06:04 schreef MadMaster het volgende:
En weer terug van Schiphol, waar het allejezus druk was...
Gisteren een leuke avond met Diaan en Peaceman gehad. Eerst een hapje eten (special menu voor Diaan) en daarna naar de Manic Street Preachers geweest in de Melkweg. Top concert, hoewel het meer mw. MM d'r bandje is.
Nu in dubio of ik nog ga tukken, over 3 uur moet ik in het Ajax supportershome zijn. Iets met een schaal of zo...
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Soempie het volgende:
Zijn er ook foto's van het resultaat na het stoepkrijten?
En super dat jullie het leuk hebben gehad Diaan en MM. Waar de SC al niet goed voor is geweest.
Ik mag zo schilderen van Sven.Plafonds en muren zijn op waterbasis en dat kan geen kwaad.
Wij kennen MM eigenlijk eerst vanuit MUZ..quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Soempie het volgende:
Zijn er ook foto's van het resultaat na het stoepkrijten?
En super dat jullie het leuk hebben gehad Diaan en MM. Waar de SC al niet goed voor is geweest.
Ik mag zo schilderen van Sven.Plafonds en muren zijn op waterbasis en dat kan geen kwaad.
Goh, die drukte kon niemand aan zien komen natuurlijkquote:Ziggo.nl ligt plat, daardoor kunnen duizenden voetbalfans de wedstrijd Ajax - FC Twente niet volgen. Zij wilden het beslissingsduel voor zes euro op internet bekijken.
Volgens woordvoerder Gradus Vos ligt de site eruit vanwege de enorme drukte. De kabelexploitant hoopt snel met een oplossing te komen.
quote:
The fuck ?quote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef iamredleader het volgende:
Welke wedstrijd? Ik zit de planning voor de verbouwing te schrijven
Precies volgens mijn voorspelling: tweemaal 053.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Voetbaln00b spreekt:
Twente heeft vorig weekend de bekerfinale gewonnen en gaat nu ook nog even landskampioen worden![]()
Daar zit ik niet mee...quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, alleen gaat het dan nu wel een beetje mis
* hap *quote:Op zondag 15 mei 2011 14:29 schreef Whiteguy het volgende:
The fuck ?
Zelfs de grootste voetbalhaters moeten hier toch wel iets van meegekregen hebben ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjah, een aantal dingen doen we nu niet, een aantal dingen doen we thans met een veel beperkter budget. Als je echt alles helemaal 100% perfect laat doen, en je doet alles in 1 keer, dan is een ton niet eens zo gek voor een hele woning. Maar dat is dus niet wat wij thans willen en kunnen betalenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, toch wel echt een groot verschil met die schatting die je had gekregen he!
Dit moet beter te overzien zijn?
Ja, geen wonder dat het aantal benodigde manuren steeds hoger aan het worden is. Alle denkuren staan nu ook in die lijst.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig hoe gedegen jij dat soort dingen aanpaktje steekt er echt heel veel tijd in he?
Het is niet altijd even leuk, maar wel heel nuttig.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig hoe gedegen jij dat soort dingen aanpaktje steekt er echt heel veel tijd in he?
Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat!
Nope, ik bedenk steeds "klusjes" die nog niet op de lijst stonden. De grote sprong van vandaag was het verwarmingswerk, wat behoorlijk is uitgebreidquote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, geen wonder dat het aantal benodigde manuren steeds hoger aan het worden is. Alle denkuren staan nu ook in die lijst.
Twente toch kampioen!?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
4-5 verloren na 4-2 voorsprong, meer is er niet over te zeggen...
Dat is erg jammerquote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
4-5 verloren na 4-2 voorsprong, meer is er niet over te zeggen...
Nee, Hauwert, maar dat zijn echt zielige gastenquote:
In ieder geval blijft Twente tweede, PSV speelde gelijk (en dat is goed ook)...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
Nou dan hoop ik dat jullie Ajax "fans" jullie zin hebben. Een jankende Twan. Ga jullie schamen!
Want?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PSV speelde gelijk (en dat is goed ook)...
Bij winst zouden ze tweede worden.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef iamredleader het volgende:
Kunnen we het voetbalgeneuzel nu parkeren en weer over andere dingen praten?
Twan zat niet te janken hoor. Hij baalde wel, maar vond wel dat Ajax deze wedstrijd terecht gewonnen heeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
Nou dan hoop ik dat jullie Ajax "fans" jullie zin hebben. Een jankende Twan. Ga jullie schamen!
Mooi. Dan kunnen we nu het voetbal seizoen afsluiten en het er een paar maanden niet meer over hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan zat niet te janken hoor. Hij baalde wel, maar vond wel dat Ajax deze wedstrijd terecht gewonnen heeft.
Ik heb nu dus ook een blije man in huis (Peace).
QFTquote:Op zondag 15 mei 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen we nu het voetbal seizoen afsluiten en het er een paar maanden niet meer over hebben.
Daar zie je erg weinig van als ze in de auto zit hequote:Op zondag 15 mei 2011 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat ik NASCAR maar eens ga volgen.
[ afbeelding ]
Wat dat betreft is Schaatsen beter.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar zie je erg weinig van als ze in de auto zit he
Huh, wat zeg jij nou?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen we nu het voetbal seizoen afsluiten en het er een paar maanden niet meer over hebben.
Een kleintje danquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties, waardeer ik zeer van jullie...
bij dezequote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef MadMaster het volgende:
De felicitaties voor jullie 12,5 jarig jubileum hebben jullie toch al gehad?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb je nog niet gefeliciteerd, ik doe het nu én met deze video:quote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Verklap jij het weer even.....quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef Etcetera het volgende:
In de US is er iets gaande bij PS en haar zwangere vriendinbevalling is nog niet begonnen geloof ik maar zal vast niet lang meer duren als ik PS d'r tweet lees
Als PS nu niet pislink gaat worden weten we het zeker..... Dan heeft ze alleen een hekel aan mannen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is de interesse hier goed genoeg aanwezig. En het stond op twitter. Dus. Puh
Dank!!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
MMleuke wedstrijd gezien?
![]()
Veel plezier weer met mw MM (leuk trouwens dat ze dat tripje heeft gemaakt! attent) en gefeliciteerd he
We horen het vast wel als de vliezen van PS breken...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef Etcetera het volgende:
In de US is er iets gaande bij PS en haar zwangere vriendinbevalling is nog niet begonnen geloof ik maar zal vast niet lang meer duren als ik PS d'r tweet lees
Ben je nog naar museumplein geweest?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Zo mw. MM weer van Schiphol oppikken en dan z.s.m. horizontaal. Ben kapot na vandaag.
Vanmiddag bijna 7000 liter bier weggetapt in het supportershome gedurende 5 uur. Heb geen benen/ voeten meer over, maar ik klaag niet...
Ik heb je denk ik als eerste gefeliciteerd..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, je was de enige die me gefeliciteerd had...
Het was ook wel heel erg druk... ook best gevaarlijk geweest zo te horen.quote:Ben niet naar Museumplein gegaan, daar heb je niets te zoeken. Geen kroegen, wel een mensenmassa en iedere keer hetzelfde feestritueel met B-artiesten. Boring...
Is dat tegenwoordig normaal dat je gehuldigd wordt als je 2e wordt? Zie ook Oranje afgelopen zomer...
Het kan nog altijd erger:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |