Dus je elevator pitch ging goed begrijp ik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Om 1u gesprek bij Noordhoff. Ben nog niet zenuwachtig, heb er zelfs wel zin inben erg benieuwd hoe dat zal gaan
Ik staat in de wachtrij..een vriend van me FB-e er net ook al over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef MadMaster het volgende:
Ticketmaster is onbereikbaar om kaarten voor Prince te bemachtigen...
Die staan best wel los van elkaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je elevator pitch ging goed begrijp ik?
We zitten hier met 12 man te checken, niemand komt er door.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik staat in de wachtrij..een vriend van me FB-e er net ook al over.
quote:Could not connect to given gateway.
URL: http://www.ticketmaster.n(...)90711&source=connect
Oh, ik heb zo'n wachtrijbalkjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zitten hier met 12 man te checken, niemand komt er door.
Foutmeldingen daarentegen bij de vleet...
[..]
NSJ ben ik niet zo van...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ik heb zo'n wachtrijbalkje
Maar dat is voor bij NSJ
Heel veel mensen niet meer. Ook niet zo gek dat als je ziet wat er tegenwoordig komt.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik krijg ook een wachtbalkje...
Probeer het alleen, hoef geen kaartjes..
Ow niksen is ook zo heerlijk soms. Zaterdag en zondag ziet het weer er, op dit moment, niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
@Diaan ik ben lekker aan het niksen. Nog even naar het Legermuseum geweest en, als het weer goed blijft, zaterdag en zondag zeilen.
Mooi toch?quote:
Gezien......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie PS d'r reactie op Twitter en verder kan ik het wel raden...
Ja, zoiets. Maar ik wist niet dat je dat deed. Ben je ze nog "kwijt" geraakt?quote:
Ik wist nu ook niet dat jij eventueel voor mij bezig was...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Maar ik wist niet dat je dat deed. Ben je ze nog "kwijt" geraakt?
Niet? Als er maar wind staat, dan ben ik al blij. Schipperbitter drinken proberen te zeilen tijdens windstilte is toch niet echt wat ik in gedachte heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow niksen is ook zo heerlijk soms. Zaterdag en zondag ziet het weer er, op dit moment, niet zo goed uit.![]()
Nee. Zal wel een vrouwending zijn?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist nu ook niet dat jij eventueel voor mij bezig was...
Gelukkig maarquote:Ja, ik ben ze kwijtgeraakt via Fok! aan iemand uit Limburg...
Het wordt in ieder geval erg regenachtig. Ik hoop voor je dat er genoeg wind is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Als er maar wind staat, dan ben ik al blij. Schipperbitter drinken proberen te zeilen tijdens windstilte is toch niet echt wat ik in gedachte heb.
Dat is mede voortgekomen uit het feit dat ze hier geen antwoord gaf op de vraag van MM denk ik. Toevallig volg ik ze allemaal en kon meelezen.quote:
Happertquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is juist de functie van Twitter...
De boel schijnt gecrashed te zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
hmm ben ik eindelijk de wachtrij door..krijg je een nieuw scherm waarbij je een dag moet kiezen. Loopt 'ie daar weer vast
Ja dat is niet zo gek met dat ontzettende kutsysteem van ze. Wanneer leren ze het nou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De boel schijnt gecrashed te zijn...
Ik wil weer in een slaapzak voor het verkooppunt liggen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo gek met dat ontzettende kutsysteem van ze. Wanneer leren ze het nou?
Er wordt zoveel geld verdiend....
De FRS is gewoon open hoor. Daar had je ze ook gewoon kunnen kopen(alles wat via TicketService verkoopt). Dus dat is niet eens nodig. Alleen hebben die nu ook geen toegang.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil weer in een slaapzak voor het verkooppunt liggen...
Plato en FRS verkopen nu niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De FRS is gewoon open hoor. Daar had je ze ook gewoon kunnen kopen(alles wat via TicketService verkoopt). Dus dat is niet eens nodig. Alleen hebben die nu ook geen toegang.
Nee, zoals ik al zei: het systeem ligt eruit, ook voor hun.quote:
Ik heb dus andere info vanuit Fame Music (= FRS) hier, maar so what...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei: het systeem ligt eruit, ook voor hun.
Wat voor andere info heb je dan? Ik zeg toch dat mijn lokale FRS gewoon ticketmasterkaartjes verkoopt? Dus het kan gewoon nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dus andere info vanuit Fame Music (= FRS) hier, maar so what...
Dat er voor de concerten van Prince niet via die ticketloketten verkocht wordt. Mag niet van Mojo, alleen onlineverkoop voor particulieren schijnt toegestaan te zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor andere info heb je dan? Ik zeg toch dat mijn lokale FRS gewoon ticketmasterkaartjes verkoopt? Dus het kan gewoon nog.
Als je dat bedoelt, waarom zeg je dat dan niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat er voor de concerten van Prince niet via die ticketloketten verkocht wordt. Mag niet van Mojo, alleen onlineverkoop voor particulieren schijnt toegestaan te zijn...
Waarom geloof je me gewoon niet als ik zeg dat FRS en Plato nu niet verkopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat bedoelt, waarom zeg je dat dan niet?
Als je zegt dat ze nu niet verkopen, dan is dat nogal algemeen. Zo van: ze verkopen uberhaupt geen ticket. Van niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom geloof je me gewoon niet als ik zeg dat FRS en Plato nu niet verkopen.
What's the topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |