Ja en je krijgt ook niet een boete om hoe hard je op dat moment rijd maar hoe hard je scooter kan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef PizzaMizza het volgende:
Dus mag de politie mij zomaar staande houden? Ook als ik gewoon normaal rijd, niet in overtreding ben etc?
mvg,
Dan word je dus niet zonder reden aan de kant gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja maarja, de scooter is niet ''eerlijk'' als ik het zo moet zeggenEn ook geen rijbewijs...
Dan mag het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Ja maarja, de scooter is niet ''eerlijk'' als ik het zo moet zeggenEn ook geen rijbewijs...
nee snap he wel, maar stel voor ze weten het niet maar ze denken we houden eventjes hem aan omdat we niks te doen hebben...Mogen ze me dus zo willekeurig aanhouden?quote:
QFTquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan iemand betrouwbare bewijs leveren, want 1 zegt nee en de rest ja...maar ik geloof diegene die nee zegt toch meer
r_one heeft wel gelijk én hij zegt niet alleen 'nee'quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan iemand betrouwbare bewijs leveren, want 1 zegt nee en de rest ja...maar ik geloof diegene die nee zegt toch meer
Een reden is zo bedacht hequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
nee snap he wel, maar stel voor ze weten het niet maar ze denken we houden eventjes hem aan omdat we niks te doen hebben...Mogen ze me dus zo willekeurig aanhouden?
Ga dit maar alvast oefenen:quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
nee snap he wel, maar stel voor ze weten het niet maar ze denken we houden eventjes hem aan omdat we niks te doen hebben...Mogen ze me dus zo willekeurig aanhouden?
zonder reden houden ze je niet aan snel staande nee. Maarja ze hebben al snel een reden he:quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PizzaMizza het volgende:
Dan ben je de lul als je iemand aanrijdt oid. Gestolen scooter + geen rijbewijs is slechte combinatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef PizzaMizza het volgende:
ik las niet 'eerlijk' meer als opgevoerd. ben ik nu naief?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dan ben je de lul als je iemand aanrijdt oid. Gestolen scooter + geen rijbewijs is slechte combinatie.
Ik las het meer als een onrechtmatig verkregen scooter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik las niet 'eerlijk' meer als opgevoerd. ben ik nu naief?
Als opgevoerd 'niet eerlijk' is ben ik ook niet eerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik las niet 'eerlijk' meer als opgevoerd. ben ik nu naief?
Als je je overal en altijd netjes aan de regels houdt, is de kans op een random controle niet zo groot. Maar ga je regelmatig uitproberen wat die scooter kan (en dat denk ik wel, waarom zou je er anders een 125cc blok onder zetten) dan word je vroeg of laat wel aan de kant gezet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Niet eerlijk bedoel ik mee opgevoerd. 125cc blok namelijk eronder
Hm, gewetensvraagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:32 schreef Light het volgende:
voor jou hoop ik dat je gepakt wordt voordat je met de scooter ergens tegenaan rijdt.
Dit is inderdaad het beste wat we kunnen hopen, ja. En dan voornamelijk voor de aangereden partij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:32 schreef Light het volgende:
Voor de overige weggebruikers hoop ik dat je zo snel mogelijk gepakt wordt, voor jou hoop ik dat je gepakt wordt voordat je met de scooter ergens tegenaan rijdt.
Ik denk dat je bedrogen uitkomt wat betreft het verzekerd zijn in geval van een ongeval.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gelukkig is hij niet gejat dan.
En TS ik ben ook niet Roomser dan de Paus ofzo, rij ook nog wel eens op opgevoerd spul rond. Maar dan is het op z'n minst nog verzekerd
Ik meen me te herrinneren dat een bromfiets (snorfiets) alleen onverzekerd is wanneer het opgevoerde onderdeel niet origineel erop zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedrogen uitkomt wat betreft het verzekerd zijn in geval van een ongeval.
In dit geval gaat het om een scooter met een 125cc motor eronder. Dat lijkt me niet echt origineel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik meen me te herrinneren dat een bromfiets (snorfiets) alleen onverzekerd is wanneer het opgevoerde onderdeel niet origineel erop zat.
Het doorknippen van een draadje is natuurlijk heel wat anders dan het plaatsen van extra onderdelen, uitlaten etc. Ook al kan het effect hetzelfde zijn.
125cc is officieel motorfiets. Dus idd..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een scooter met een 125cc motor eronder. Dat lijkt me niet echt origineel?
Totdat hij bij een plek komt waar ze me een rollerbank staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:32 schreef Light het volgende:
[..]
Als je je overal en altijd netjes aan de regels houdt, is de kans op een random controle niet zo groot. Maar ga je regelmatig uitproberen wat die scooter kan (en dat denk ik wel, waarom zou je er anders een 125cc blok onder zetten) dan word je vroeg of laat wel aan de kant gezet.
Voor de overige weggebruikers hoop ik dat je zo snel mogelijk gepakt wordt, voor jou hoop ik dat je gepakt wordt voordat je met de scooter ergens tegenaan rijdt.
Dat valt ook totaal niet op...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef PizzaMizza het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Niet, de grootste mongolen zijn fietsersquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:05 schreef HenkXL het volgende:
Bromfietsers in het algemeen zijn bij de politie doelwit nummero uno. Terecht natuurlijk, opgeschoten pubers op een scooter zijn de grootste gevaarzetters in het hedendaagse verkeer. Het kan niet hard en snel genoeg, lekker onverantwoord met 80km/h door de stad, ja heerlijk! En maar klagen dat ze zovaak worden aan/staande gehouden worden
Een fietser kan slechts nihile schade aanrichten. Een scooterboi die 80km/h gaat, rijdt gemakkelijk een kind dood.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet, de grootste mongolen zijn fietsers
Met 20 ook hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Een fietser kan slechts nihile schade aanrichten. Een scooterboi die 80km/h gaat, rijdt gemakkelijk een kind dood.
ja, dat magquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Het is een bromfiets zonder europese typegoedkeuring. Aka; opgevoerde scooter, wel mag je aan de rechter aan gaan leggen waarom je de volgende 15 jaar met de bus gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
125cc is officieel motorfiets. Dus idd..
Zo werkt dat niet. Als ik op een r6 de cilinders vervang met 10cc cilinders is het ook niet ineens een brommer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
125cc is officieel motorfiets. Dus idd..
r1 afknijpen naar 5 kw jwtzzzquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Als ik op een r6 de cilinders vervang met 10cc cilinders is het ook niet ineens een brommer.
quote:
Wil je nu een sticker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik maak er een sport van om er zoveel mogelijk staande te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |