SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:
Je zou bijna zeggen dat ze homo zijn heh?quote:
fix die andere topic ook evenquote:
dat zeg jij terwijl je nederland zo goed vind???quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
Simpel niemendalletje. Zal dus wel doorgaan.
Microfoon als in """"microfoon""""?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Er is trouwens een webcamfilmpje van deze mijnheer waarop hij met zijn eigen microfoon zit te zwaaien
Bijna wel he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze homo zijn heh?
Niet huilen..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ouwe zak zeg je maar tegen je pappie als je zakgeld krijgt...
V.
We hebben zelfs bij voorbaat al verlorenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef yvonne het volgende:
Ja, sjezus, wat gaat het snel
En we hebben nieteens gewonnen!
+1quote:
dat was pas vernieuwend.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
hallelujaheen van mijn favoriete liedjes van het ESF>
quote:
Ik vind Nederland nog één van de besten van dit gezelschap ja. Dat zegt overigens meer over het algehele niveau, dan over de J's. Hoewel ik dat best een aardig radioliedje vind.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef CANARIS het volgende:
[..]
dat zeg jij terwijl je nederland zo goed vind???
Echt zo'n typisch Zweeds discodeuntje! Ik vond het leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef ElizabethR het volgende:
Dawas wel een echt songfestival liedje van Romenia
Gewoon proberenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef Henno het volgende:
Ik heb nog een actieve Duitse pre paid SIM kaart van m'n afstudeerperiode daar met tegoed, kan ik hiermee een stem op ons kikkerland erdoorheen krijgen of zijn ze daar te slim voor?
Eskimo's met een zonnenbank.quote:
Ikke niet, ik vind Nederland al jaren slecht, dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef Temlin het volgende:
Zijn de diehard songefestival homo fans teleurgesteld als Nederland er uit vliegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |