SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Aangezichtsverlamming van Bell?quote:
Dat ze d'r lul ineens weer tevoorschijn tovertquote:
Niks gemist!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef cornaldm het volgende:
Op naar Dana International die ook afgelopen 13 jaar niet op zangles is geweest.... #maasESF
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef cornaldm het volgende:
En ze speelt bovendien leentjebuur bij Teach-In. Ding dong - ocharme #maasESF
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze d'r lul ineens weer tevoorschijn tovert
Ze zijn alleen vergeten d'r stembanden te plaatsenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef l30n het volgende:
wat is die dana international toch een schitterende vrouw, schitterend!
idd geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik hoor niet eens of ze Engels zingt of ifriet.
een ding dongquote:
Rolf Maier Bode draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het erg goed, doet me denken aan early 90's house, in de trend van RMB
gewoon een lekker wijf.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
wij moeten volgend jaar Kelly, Meta uit GTST en Nicky Nicole sturen!
Hater!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef eleusis het volgende:
[..]
Rolf Maier Bode draait zich om in zijn graf
Nou, even doorknippen is zo gebeurd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Tsja. Sommige dingen kunnen zelfs chirurgen niet aanpassen. Zoals stembanden.
nee hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Dit is echt ene liedje dat je een paar keer moet horen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:55 schreef henkwestbroek het volgende:
Het gerucht gaat dat alle deelnemers aan het songfestival hun vakdiploma '' muzikaal communiceren '' bij Inholland gehaald hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:55 schreef cornaldm het volgende:
Liefdesdrama uit Slovenie. Korset van parelsnoeren zet stem als klok kracht bij. Balkanwoede over overspel #maasESF
nu zelf een bedenkenquote:
Jantje smit heeft zijn cursus tv verslaggever van Youtube geplukt.quote:
schrijnend hè...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nee jammer he, de opkomst en ondergang van Dana International
Warrior singer!!!quote:
Hoe quote je op zo'n dergelijke manier citaten van Twitter vandaan, in die lay-out?quote:
Volgens mij ook, ze staat iig bovenaan mijn lijstje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Onnoman het volgende:
oja dit mokkel.. dit is echt het lekkerste mokkel van de contest
quote:
Jij was buiten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam net thuis na de 3J's Ma aan de foon en zei dat ze goed waren. Maar wat een bagger daarna
zelf toegevoegde functie (laat Danny het maar niet horen)quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe quote je op zo'n dergelijke manier citaten van Twitter vandaan, in die lay-out?
nee, ik denk dat ie via een tunnel vanuit zijn eigen buitenhuisje naar huis is gegaan.quote:
En er was geen plek meer voor Danaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Alle faalzangeressen zaten in de show van dinsdag, duidelijk.
ik ook nietquote:
Obvious troll moet wel obvious zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Temlin het volgende:
Iedereen stuurt lekkere chiks. Nederland stuurt 3 homo's uit een palingdorp die niet weten wat zingen is
eigenlijk moet je 10 keer modulerenquote:
Maar deze acts zijn weer minder. Dinsdag had ik bij sommige inzendingen nog wel iets van "Ok, dit is gewoon normale, leuke muziek."quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Ze heeft 'r benen gewoon in inkt gedoopt.quote:
Eensch! We hadden dinsdag moeten staanquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Hij heeft haske gelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Obvious troll moet wel obvious zijn.
Scheer je weg ouwe zak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Verbal het volgende:
Och het is toonladdergedoe van een mens op fuck-me heels... prima. Next.
V.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef cornaldm het volgende:
Pan-Europese bijdrage uit Roemenië. Britse leadzanger met Scandinavische schlager. Voor de broodnodige 'change' #maasESF
Mja, ongeveer iedereen volgens mij...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er leuk uit, maar dat nummer is ook weer niets. Ze heeft wel een buikje in dat jurkje
En de 4de homo doet het commentaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Temlin het volgende:
Iedereen stuurt lekkere chiks. Nederland stuurt 3 homo's uit een palingdorp die niet weten wat zingen is
hangt helemaal van de uitvoering af, net als bij ons, het kwam gewoon niet overquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Sk00p het volgende:
Bijna perfect gezongen!!![]()
Hopelijk doet Getter Jaani het ook leuk.
Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Wilskracht het volgende:
Ben de drie J's al vergeten deden ze mee?
Hoi, welkom bij 't Songfestival. Jij bent vast nieuw.quote:
Televaagquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Temlin het volgende:
Een fantastisch optreden van de Volendamse 3JS heeft Nederland erg goede hoop bezorgd op het halen van de finale van het Euro Songfestival.Telegraaf = Jantje smit?
wie? je lultquote:
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij 't Songfestival. Jij bent vast nieuw.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij 't Songfestival. Jij bent vast nieuw.
Ik alles eigenlijk slechter.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind volgens mij alles beter dan Nederland
landelijke krantenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Temlin het volgende:
Een fantastisch optreden van de Volendamse 3JS heeft Nederland erg goede hoop bezorgd op het halen van de finale van het Euro Songfestival.Telegraaf = Jantje smit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |