Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Ow jee, michella met een gun? Straks heb je een Alphen a/d Rijn situatie in Suriname!
Denk het niet, vind Britt vervelender pratenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pauline praat echt verschrikkelijk , Dat moet toch wel gespeeld zijn ?
Vind het nu al een succes..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef MissFrankenstein het volgende:
Het hele jaar door, ze gaan nooit meer naar huis.
totdat de laatste opgeeft.quote:
ja, heel raar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
vraagje... is het raar als ik op deze show aftrek?
dat je dat openbaar maakt is nog raarder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Wel als Britt, Ymke, Michella, Leslie of Pauline in beeld zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Beste fancy....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Als je op Michella trekt wel, Britt en Anna mag wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Met dikke Tony van Ooh ooh Chersoquote:
copyright Dijkshoornquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
Godverdomme. Dit doen mensen normaal gesproken op een bedrijfsfeest en dan zeg je "leuk gedaan"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat je dat openbaar maakt is nog raarder.
maar welk moment was het hoogtepunt? "wat een ellende?"
moest gepost worden. Past overal bij.quote:
is Ymke veel te preuts voor... straks zit Britt aan d'r tietjes.. sorry, borstenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Rennen ze op elkaar af.... geen omhelzing
Ach ja dat is ook zo ge-edit met slow motion. In het echt duurde het moment een seconde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Rennen ze op elkaar af.... geen omhelzing
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad als ze Britt er uit sturen dan stuur ik een boze brief
Dan zit ze er volgende week weer in...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad als ze Britt er uit sturen dan stuur ik een boze brief
Eerst nog een geldopdracht, geen kans dat je die stemming vandaag gaat zien. Uitzending kan sowieso ieder moment afgelopen zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Gaan we die stemming nu nog zien zo, of mogen we wachten tot volgende week?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:31 schreef budha het volgende:
Die houding van Anna altijd. Rugje recht, borstjes vooruit
Jij zou anna niet geven?quote:
dus?quote:
ik zou anna niet geven???quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Selyn het volgende:
hmm..enige kwakkie die ik kan geven is een bad eend lieve schat
quote:
Ze hebben waarschijnlijk niet aan zo'n succes gedacht...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:40 schreef Ties02 het volgende:
Wel dom van de makers van het programma, mensen zoals Michella en Britt moet je er toch tot het einde in willen houden
Ja denk het ook.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef King_Merc het volgende:
Nadia en Michella worde denk ik weggestemt
Ook past ze "wat een ellende" nu toe op alles wat ze zietquote:michella29 Michella
Ik vond het heel zielig om ymke te zien huilen ging door merg en been ze was een super teamgenoot ma britt die wil ik met een hamer slaan
52 minutes ago
quote:michella29 Michella
Volgend jaar moeten ze de jostiband sturen die maken meer kans als de 3js wat een ellendig bandje
25 minutes ago
Britt willen slaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet wel ontzettend lachen om de domheid van michella's tweets.
[..]
Ook past ze "wat een ellende" nu toe op alles wat ze ziet
[..]
In de "volgende week"-preview zag je dat Brit en Nadia er niet meer waren. Dus waarschijnlijk zijn die weg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:48 schreef King_Merc het volgende:
voor de show beter als leslie en Nadia weggestemd wordt
Hell no.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:46 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In de "volgende week"-preview zag je dat Brit en Nadia er niet meer waren. Dus waarschijnlijk zijn die weg.
In de volgende week preview zie je iedereen nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:46 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In de "volgende week"-preview zag je dat Brit en Nadia er niet meer waren. Dus waarschijnlijk zijn die weg.
Vind ik ook, vind het 'n super wijfie ......quote:
Je kon me hier thuis aanvegen toen ze dat zeiquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef ukga het volgende:
Britt; do you know the way to de plee?FUCKING TROUW MET ME
![]()
Nee dat kan je niet menenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:46 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:44 schreef ukga het volgende:
Britt; do you know the way to de plee?FUCKING TROUW MET ME
![]()
Dit dusquote:
Het is dat er een rode kring om hun gezichten is getekend, anders had ik ze echt niet herkend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef Zith het volgende:
[..]
In de volgende week preview zie je iedereen nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De commentator zegt dat 'een alles bepalende krachtwedstrijd' ofzo, dus ik denk dat tijdens het stemmen iedereen 1 stem krijgt (Leslie -> britt -> michelle -> leslie oid) en het dus zo maar bepaald moet worden.
Ik ging ook zo hard stuk toen ze der moeder belde; LATOR!! MASOL!!!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je kon me hier thuis aanvegen toen ze dat zei![]()
![]()
![]()
Wat 'n heerlijk kind is het
neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:46 schreef ukga het volgende:
er moesten er 2 uit. Nou Ymke ging uit zichzelf weg
dan hoeft er toch maar 1 weg?
Ik hoop dat dit een soort opdracht is waarmee ze vrijstelling kunnen krijgen bij de eliminatie en dat Britt die vrijstelling dan wint.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef Zith het volgende:
[..]
In de volgende week preview zie je iedereen nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De commentator zegt dat 'een alles bepalende krachtwedstrijd' ofzo, dus ik denk dat tijdens het stemmen iedereen 1 stem krijgt (Leslie -> britt -> michelle -> leslie oid) en het dus zo maar bepaald moet worden.
ook vast geen neppe troepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:18 schreef Physics het volgende:
Wauw michella heeft dolce & gabbana aan, die is vast rijk!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik ging ook zo hard stuk toen ze der moeder belde; LATOR!! MASOL!!!!!![]()
Dolce & gabanna maakt sowieso niet topjes waar de naam opzichtig opstaat. Mssn de d&g-lijn maar zelfs die komt niet met koeienletters shirtsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Physics het volgende:
[..]
Heeft iemand daar een front pic van, vette kans dat gabbana fout is gespeld....
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef mjh487 het volgende:
2e van rechts is toch Anna?
[ afbeelding ]
Foto is uit 2009
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef Zith het volgende:
In de voorstukjes zie je Pauline op Anna stemmen en Anna op Pauline... Zijn dit de vorige stemmingen of heeft Nadia zelfs na de stem-ruzie ze zo ver gekregen dat ze op elkaar stemmen?
Maar dan zou het stemmen van pauline en anna geen betekenis hebben; die kunnen dan sowieso al alleen maar op elkaar stemmen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft Nadia wel immuniteit gekregen met die hangproef en moeten ze wel.
Gewoon op de site.quote:
Deze:quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan het niet vinden, of bedoel je aan het eind van de uitzending?
Ja, maar dan blijven er nog twee over.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
Misschien schreven ze wel op wie er moest blijven.
Huh? Nadia stemt op een van hen en dan heeft Nadia geen stemmen, dus die gaat naar huis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijven er nog twee over.
Oh, zo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Nadia stemt op een van hen en dan heeft Nadia geen stemmen, dus die gaat naar huis.
nah want ze moeten gelijk weg na weggestemt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Selyn het volgende:
Volgens mij doen ze eerst stemmen, waarna Pauline en Anna iets hebben van "hé da klop nie"
En daarna ruzie krijgen met Nadia
kan best met die paar schoudersquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft Nadia wel immuniteit gekregen met die hangproef en moeten ze wel.
Nadia en lesliequote:Op donderdag 19 mei 2011 08:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik hoop dat Nadia weg gaat.
Britt moet blijven. Dat moet.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inderdaad als Britt niet blijft maak ik ook Twitter aan om me der eens mee te gaan bemoeien.
Ah nee, hè.quote:
Britt: "JAH... SEKURRRRRRRRRRR".quote:
'Ik ben toch nie wies'quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Michella weet het altijd zo mooi te verwoorden
Heb je d'r al gespot in ernhum??quote:
quote:
Ik vind het heerlijkquote:
lol inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Wtf laat gewoon die hele ruzie zien, nu komen ze weer midden in een ruzie..
neequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
Nadia gaat eruit. boem bats.
Net als in de GK.
Het moet Jordi, het moet.quote:
Net als haar vriend..man?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef DaphneBlake het volgende:
Nadia heeft echt een schijnheilige rotkop
Nope die ymke welquote:
Ja toen sloopte hij die camera toch..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Dennis werd er toch ook uitgestemd door Nadia lief terwijl ze zwanger van hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |