Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef Cornelis83 het volgende:
Ow jee, michella met een gun? Straks heb je een Alphen a/d Rijn situatie in Suriname!
Denk het niet, vind Britt vervelender pratenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pauline praat echt verschrikkelijk , Dat moet toch wel gespeeld zijn ?
Vind het nu al een succes..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef MissFrankenstein het volgende:
Het hele jaar door, ze gaan nooit meer naar huis.
totdat de laatste opgeeft.quote:
ja, heel raar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
vraagje... is het raar als ik op deze show aftrek?
dat je dat openbaar maakt is nog raarder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Wel als Britt, Ymke, Michella, Leslie of Pauline in beeld zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Beste fancy....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Als je op Michella trekt wel, Britt en Anna mag wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef HipHopDesk het volgende:
Met dikke Tony van Ooh ooh Chersoquote:
copyright Dijkshoornquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
Godverdomme. Dit doen mensen normaal gesproken op een bedrijfsfeest en dan zeg je "leuk gedaan"
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat je dat openbaar maakt is nog raarder.
maar welk moment was het hoogtepunt? "wat een ellende?"
moest gepost worden. Past overal bij.quote:
is Ymke veel te preuts voor... straks zit Britt aan d'r tietjes.. sorry, borstenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:24 schreef Caland het volgende:
Rennen ze op elkaar af.... geen omhelzing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |