SPOILER: Welke landen er doorgingen naar de finale in de eerste halve finale.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geel is ook zo'n kleur dat je denkt.... waarom...quote:
Alweer, Dinsdag ook alquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Huh, waarom zei hij het Tros Muziekfeest?
Dat zei ie dinsdag ook al... alleen daar zou ie al een uitgerukte tong mogen krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Huh, waarom zei hij het Tros Muziekfeest?
Geelquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geel is ook zo'n kleur dat je denkt.... waarom...
Blijkt niet in mn abbo te zitten.quote:
Dat topic met quotes net als vorig jaar hebben we niet meer hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zei ie dinsdag ook al... alleen daar zou ie al een uitgerukte tong mogen krijgen
OH NOES CALL ZE FIREMANS!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
ER GAAT HIER IN HUIS EEN BRANDALARM AF!
Inderdaad, dat heb ik nooit begrepen. En Cornald deed het toch wat subtieler heb ik het idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Dat geklep ertussendoor is best irritant.
die wordt straks oranje als ik het goed heb.quote:
Oh ik dacht in Volendam.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef marcodej het volgende:
Geel is het logo van de Tros. Dit is een teken.
En de eerste oostbloktroela moet nog beginnen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Blijkbaar wel mensen die het doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Duh je kunt niet voor je eigen land stemmen.
Jaaaa! Godzijdank.quote:
Ik vind dat linkse kleintje wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef alors het volgende:
hebben ze echt geen lekkere presentatoren in Duitsland?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef cornaldm het volgende:
Bosnie gioes BZN, maar dan beter. Jammer dat trompettist steeds wil ontsnappen. Gaat geheid naar finale #maasESF
ja maar die kerelquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dat linkse kleintje wel leuk.
Ich auch!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
Oh yes, i CAN vote for my own country..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |