Echte mannen openen een blik met hamer en beitel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:51 schreef Wing het volgende:
Het lipje van mijn blik Unox Champignonsoep is stuk![]()
![]()
Waar is mama?
en is het gelukt?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:44 schreef Miasan het volgende:
Het schrijven van een essay te lang uitstellen terwijl ik vanaf 21 uur 's avonds gewoon de tijd had. Om 7 uur gaat de wekker.
/faal
Je word er wel wakker van als een size brandweerwagenvoertuig het steegje in komt rijden..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op dat tijdstip rijden ze nog wel eens zonder sirene. Als ik eenmaal slaap dan word ik nergens wakker van.
(Vroeger stopten we dat soort mensen een paar maandjes weg, nu komt er zo'n halfzachte sociale werk(st)er even een kwartiertje met de crazyman babbelen.)
Dan zou ik het moeten merken als vriendlief tegen me aan rolt of juist ineens verdwenen is s' ochtends als ik wakker word.quote:
Half. Heb college geskipt om het net niet af te kunnen maken. En nu krijg ik op mijn kop van de docent, ieks!quote:
Bekende klacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:34 schreef linpunt het volgende:
Ik ben te lui om naar de wc te gaan.. vooral sochtends.. als het bed nog lekker warm is..
Respect krijg je niet, dat verdien je op den duur.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef linpunt het volgende:
zeikende vrouwen die gezag niet accepteren omdat ik zo'n 20 jaar jonger ben..
Logisch. Als zij ook 20 jaar meer ervaring hebben dan jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef linpunt het volgende:
zeikende vrouwen die gezag niet accepteren omdat ik zo'n 20 jaar jonger ben..
Waarom is dat logisch?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch. Als zij ook 20 jaar meer ervaring hebben dan jou.
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Respect krijg je niet, dat verdien je op den duur.
Erm, behalve niet. Ik ben aangenomen op een leidinggevende functie omdat ik de ervaring heb. "Levenservaring" is een loos argument hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch. Als zij ook 20 jaar meer ervaring hebben dan jou.
Das wat anders dan taken accepteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Respect krijg je niet, dat verdien je op den duur.
Oké in dat geval terechte klacht.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm, behalve niet. Ik ben aangenomen op een leidinggevende functie omdat ik de ervaring heb. "Levenservaring" is een loos argument hier.
[..]
Das wat anders dan taken accepteren.
Maar blijft rot hoor.. 120 vrouwen en 3 mannen om leiding over te hebben loopt bijna altijd uit op geroddel of erger.quote:
Ik op mijn linker hand, verdomme kut beesten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ook, midden op mijn wang.. op mijn jukbeen.. en het jeukt
En op mijn slaap trouwens, alleen op mijn gezichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik op mijn linker hand, verdomme kut beesten.
Onder je voet is pas kut, jeuken dat het doet bij elke stap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
En op mijn slaap trouwens, alleen op mijn gezicht
Ohja, door een gat in de vloer van mijn werk stapte ik mis en spande ik mijn voetspieren raar aan.. nu doet mijn linkerwijs-teen pijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onder je voet is pas kut, jeuken dat het doet bij elke stap.
rip em gewoon uit een youtubefilmpje.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Dimens het volgende:
Verdomme, ik wil dat nummer van Barry Badpak hebben alleen is deze nergens te downloaden.
Moet ik zo meteen nog ¤0,99 betalen op iTunes.
Ben je debiel.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
rip em gewoon uit een youtubefilmpje.
Gratisj of nie he.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je debiel.![]()
Die kwaliteit kan ik mijn oren niet aandoen, dat is pure bagger. Nee dan koop ik het liever van iTunes.
Terechte klacht eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Gratisj of nie he.
klacht: Dimens die goeie tip niet aanvaard maar linpunt debiel noemt
klacht: mannen die hun excuses niet aanbieden maar iets algemeens zeggen om het af te wimpelen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Eigenlijk ben ik wel een lompe hork,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |