Bekende klacht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:34 schreef linpunt het volgende:
Ik ben te lui om naar de wc te gaan.. vooral sochtends.. als het bed nog lekker warm is..
Respect krijg je niet, dat verdien je op den duur.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef linpunt het volgende:
zeikende vrouwen die gezag niet accepteren omdat ik zo'n 20 jaar jonger ben..
Logisch. Als zij ook 20 jaar meer ervaring hebben dan jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:44 schreef linpunt het volgende:
zeikende vrouwen die gezag niet accepteren omdat ik zo'n 20 jaar jonger ben..
Waarom is dat logisch?quote:Op zondag 12 juni 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch. Als zij ook 20 jaar meer ervaring hebben dan jou.
quote:Op zondag 12 juni 2011 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Respect krijg je niet, dat verdien je op den duur.
Erm, behalve niet. Ik ben aangenomen op een leidinggevende functie omdat ik de ervaring heb. "Levenservaring" is een loos argument hier.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Logisch. Als zij ook 20 jaar meer ervaring hebben dan jou.
Das wat anders dan taken accepteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Respect krijg je niet, dat verdien je op den duur.
Oké in dat geval terechte klacht.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm, behalve niet. Ik ben aangenomen op een leidinggevende functie omdat ik de ervaring heb. "Levenservaring" is een loos argument hier.
[..]
Das wat anders dan taken accepteren.
Maar blijft rot hoor.. 120 vrouwen en 3 mannen om leiding over te hebben loopt bijna altijd uit op geroddel of erger.quote:
Ik op mijn linker hand, verdomme kut beesten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ook, midden op mijn wang.. op mijn jukbeen.. en het jeukt
En op mijn slaap trouwens, alleen op mijn gezichtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik op mijn linker hand, verdomme kut beesten.
Onder je voet is pas kut, jeuken dat het doet bij elke stap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
En op mijn slaap trouwens, alleen op mijn gezicht
Ohja, door een gat in de vloer van mijn werk stapte ik mis en spande ik mijn voetspieren raar aan.. nu doet mijn linkerwijs-teen pijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onder je voet is pas kut, jeuken dat het doet bij elke stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |