appeltje eitje dan, nieuw deel en invoerenquote:
Beter dan secret story.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef dockx het volgende:
[..]
Vind het nou niet echt bijzonder moet ik eerlijk bekennen.
24 uur met een bootje en een ezelkop op in het zwembadquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef Darklight het volgende:
Is niet zo soft als in NL, ze krijgen nu straf, hebben zich niet aan de regels gehouden
http://freetv4all-freetv4all.blogspot.com/quote:
Bij mij werken ze niet in Firefox, maar wel in Internet Explorer.quote:
Roept ie dagelijks. Eerder op de dag zag ie het weer helemaal zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:24 schreef Darklight het volgende:
Tim wil morgen naar huis, geen idee waarom
Quoten lukt bij mij wel...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef snetje het volgende:
@Osvaldo2 ...quoten wil dus nu ff niet schijnbaar ...
wat een groot huis!!! wow!!
ja quote doet het weer .... er zijn geloof ik idd. meerdere match rooms ...quote:
Lisa pruilt ook en die is ook al bezig anderen te manipuleren. o.a. een pact-poging met Rayo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef snetje het volgende:
het loopt nog steeds niet lekker met die Heida en Jordan ...en Lisa zit er tussen ... heb vandaag af en toe gekeken en zie steeds een pruillippende Jordandan heeft die Heida toch wel ietwat meer ballen! ... nu een ezel in het zwembad en Steve en de andere Tim in een wel hele smerige jakoosie
ach Heida komt er ook nog even bij kletsen ...
De officiele website misschien,die hebben wel veel video's...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Er schijnt een filmpje te zijn met Lisa die boos is? Weet iemand waar ik dat vinden kan?
Ja, bizar. Die stem kost hem schijnbaar toch veel moeite want hij heeft meermaals gezegd dat hij zich bevrijd zou voelen als zijn geheim er uit is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Tim is nu zomaar zijn geheim aan het weggeven...
Veel kan hij er niet mee doen, dan zou hij zich meteen verraden. Vraag me sowieso af wat zijn rol van mol precies is. Hij heeft tot nu nog niets gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:12 schreef little_me het volgende:
hahah en nu gaan ze het hele verhaal aan de mol vertellen hahah ze moesten eens weten
ik heb het nog even opgezocht hij moet 5 geheime missies doen als hij dat weigert heeft dat gevolgen voor stevequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar 5 keer in 100 dagen? Dat moet te doen zijn... Hoewel ik zou wel een paar onmogelijke opdrachten kunnen verzinnen... BB dus ook...
Net de openingsshow bekeken... sinds september 2010 vrouw als ik het goed begrepen heb.quote:
Ze doen het erg clever... beginnen als een BB waar de nadruk niet meteen op de geheimen ligt zodat kijkers er in kunnen groeien ipv dat ze verwarring scheppen en kijkers afhaken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Na SST gekeken te hebben heb ik nog steeds de neiging om naar clues te zoeken. Het hele huis staat vol beeldjes, er hangt van alles aan de muur, overal muurschilderingen etc.
Toch is er niets dat ik met iemands geheim kan linken...
Waarschijnlijk zijn er dus helemaal geen clues in dat huis...
Tering heeft Egbert die sleutel nu nog niet gevangen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:46 schreef snetje het volgende:
[ link |]afbeelding[/url] ]
was een leuke straf geweest voor Jo
heb al wel een clue gevonden van meerdere voorwerpen zijn er 3 dat kan duiden op alles 3 keer moeten doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze doen het erg clever... beginnen als een BB waar de nadruk niet meteen op de geheimen ligt zodat kijkers er in kunnen groeien ipv dat ze verwarring scheppen en kijkers afhaken.
Ja, die zou inderdaad kunnen, maar voor de rest...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:11 schreef little_me het volgende:
[..]
heb al wel een clue gevonden van meerdere voorwerpen zijn er 3 dat kan duiden op alles 3 keer moeten doen
Ah die is dus voor Lisa... Ik heb de streams een beetje op de achtergrond... ik ben bezig met de dagelijkse show in te halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:11 schreef little_me het volgende:
[..]
heb al wel een clue gevonden van meerdere voorwerpen zijn er 3 dat kan duiden op alles 3 keer moeten doen
Die zit dan al jaren in zijn bootje....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Tering heeft Egbert die sleutel nu nog niet gevangen...
Zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Misschien al die papegaaien als clue voor de 2 stemmen van Timmy? Te ver gezocht???
Dat is de weekopdracht volgens mij, maar die is al mislukt, je mag ook niet lachen etc, wat ze wel dedenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef little_me het volgende:
er komt steeds een soort zoemgeluid en dan moet iedereen stil zijn je mag ook niet praten, dit is al vanaf gisteren, hoe lang deze opdracht duurt weet ik eigenlijk niet
klopt en de voorraad is nu opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef snetje het volgende:
ik zie blikken zonder etiketten... ze weten dus niet wat er in zit?
http://bigbrother11live.info/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef little_me het volgende:
[..]
ja dan heb ik het gemist ik heb geen streams meer ben aan het zoeken
bij mij wel!?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef little_me het volgende:
[..]
ja maar die klote advertentie gaat bij mij daar niet weg
ook niet na de 30sec
De reclame omzeilen doe je met deze linkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef little_me het volgende:
[..]
ja maar die klote advertentie gaat bij mij daar niet weg
ook niet na de 30sec
yeahh thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reclame omzeilen doe je met deze link
http://yycast.com/gtgtjtgtk#player
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hedia dat van Tim die het haar vannacht half voorgezegd had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef akveor het volgende:
Een van de meiden zegt: Ich hab das Ticket?
Heeft ze al een geheim geraden?
http://yycast.com/gtgtjtgtk#playerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:00 schreef Ifa het volgende:
Ik dacht ook twee streams te hebben, tot er op de ene een gesprek volgde dat ik op de andere al een uur eerder gehoord had
huh hier niet hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
http://bigbrother11live.info/
een van de twee kan niet live zijn
EDIT; en nu zijn ze hier weer gelijk...![]()
![]()
goeie tip, dankquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
geen idee ik download zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef Ransjih het volgende:
welke zender en wanneer? dat is de manier om erin te komen
Dan heb je satelliet nodig. Want kabelaars bieden hier geen Sky aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef Ransjih het volgende:
welke zender en wanneer? dat is de manier om erin te komen
Dat was Renequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef akveor het volgende:
De straf van Cizimo zit erop. Hij stapt uit de rubberboot en zet z'n masker af.
Hebben ze elkaar afgelost ofzo...? Ik meende dat Cosimo er vannacht in zat. Ah, ik lees op de site dat Davis is begonnen. Elk 8 uren blijkbaar?quote:
wat bedoel jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit ook een octomom lookalike in ,jeesus wat ziet dat mens eruit !!
denk ik ook, geen aangenaam mens nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
die lisa gaat nog voor veel problemen zorgen
Daggy geloof ik ...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef Ransjih het volgende:
wie is dat met die "mo"vlecht? die blonde waar hedia mee praat?
Als ik het goed begrepen heb krijgt de volgende die een geheim raadt dat ticket.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:37 schreef akveor het volgende:
Toch wel een enorme beloning dat wanneer iemand een geheim raad deze dan in de finale zit.
Hedia weet dus al na 10 dagen dat ze finale heeft gehaald.
Fabienne. Edit, of inderdaad Daggy die ook zo'n vlecht heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef Ransjih het volgende:
wie is dat met die "mo"vlecht? die blonde waar hedia mee praat?
Op de BB.de site staat er op Hedia d'r foto een Goldene Final Ticket...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb krijgt de volgende die een geheim raadt dat ticket.
test komt door, nou de rest nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef akveor het volgende:
When ich eine Meinung habe...
[ afbeelding ]
(test)
Diese Hexe macht jeden tag Ärgerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Ransjih het volgende:
hedia wil zich niet als heks verkleden en heeft geen zin uit te leggen waarom
lijkt erop dat ze dit flauwekul vindt en niet bij het spel horen waar ze zich voor opgegeven heeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Diese Hexe macht jeden tag Ärger
[ afbeelding ]
bij deze is mn geluid ook harder, das wel mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, sst hèquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Ransjih het volgende:
ben bang dat we de toelichting op de drankjes gemist hebben ruud
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Ransjih het volgende:
zucht en mn man was al blij dat dat afgelopen was, hoe vertel ik m maandag dat ......
be serieus hoorquote:
Ah, che bello, tuo marito è in Italiaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Ransjih het volgende:
[..]
be serieus hoor![]()
maar goed.... hij zit een week in rome, heeft heimwee en is dan al blij dat ie thuis is
juiste moment
Ja, waar blijft die drank?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef Ransjih het volgende:
nou, gooi die drank dr maar in, heb ook een wijntje en hoef niet vroeg op
geen idee, maar zou zomaar kunnen, missie mislukt hè maar de stemming schijnt er niet onder te lijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Guten abend, ich bin auch wieder dabei...
Maar begrijp ik nou goed dat het feestje niet doorgaat omdat Hedia niet mee heeft gedaan?
quote:
Keine Ahnung , habe SSTNL gesehen. Maar het zou best kunnen want ze vond dat ze daarvoor niet in het huis was gekomenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Guten abend, ich bin auch wieder dabei...
Maar begrijp ik nou goed dat het feestje niet doorgaat omdat Hedia niet mee heeft gedaan?
deze heb ik ook, blijft lopen en geen reclamequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal ook wel weer een kwestie van tijd zijn, maar er komen steeds nieuwequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
[..]
deze heb ik ook, blijft lopen en geen reclame
thx, die werkt welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh ja, die doet het veel beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ik ook jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heb ik van Spapaars, die verdient de credits
Blij dat ik nog een stream heb. (er wordt blijkbaar op gejaagd)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef Ifa het volgende:
Even doorbijten, de lol komt meestal later. (al vrees ik het ergste met maar 1 stream, ik erger me nu al regelmatig over de keuzes van de regie)
het lijkt allemaal wat slimmer, de strengere regels bvquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Darklight het volgende:
Dat doen ze wel slim, af en toe pauze voor gesprekken
Ja raar die verschillen. Als ze online zijn lopen zij bij mij prima en is f5-en niet nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blij dat ik nog een stream heb. (er wordt blijkbaar op gejaagd)
Wenn du irgendwoh zahlst vieleicht mehr, aber dass machen wir naturlich nichtquote:
Auch dann nicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wenn du irgendwoh zahlst vieleicht mehr, (...)
Alt-0223quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef Ransjih het volgende:
waar haal jij die ringel S ineens vandaan?
Aus Deutschland naturlich alte zauquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef Ransjih het volgende:
waar haal jij die ringel S ineens vandaan?
Ist doch nicht so swierig? Du drückst auf die ALT Taste (FESTHALTEN) und dann 0223.quote:
Je kunt ook "Speciale Tekens" openen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef Ransjih het volgende:
enige wat dan gebeurt is dat topic omhoogschiet
ik doe wel dubbel S
so klar wie ein bümschenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ist doch nicht so swierig? Du drückst auf die ALT Taste (FESTHALTEN) uns dann 0223.
Daß ist alles.
Ze hebben nu je pasnummer dank aan je ringelSquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krijg ineens een melding van FF : Bedankt voor het melden van een Fishing Site.![]()
Zelf heb ik niks gemeld. Worden we hier gefisht?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nu je pasnummer dank aan je ringelS
Ja, ik denk hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nu je pasnummer dank aan je ringelS
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Ransjih het volgende:
goffer ik denk steeds "Sly" te zien ipv Sky
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik had ze al gespot
[ afbeelding ]
Weet jij waar die hut staat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
ow gut, de buren net weer in slaap en hoppa.... muziek weer aan
zullen ze blij mee zijn
Stimmt.quote:
Die met maar één stemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vrees dat mijn Duits hier te slecht voor is, maar ik blijf het nog even proberen.
Nog een vraagje, in de OP staan 2 Tim's, welke is Timmy die getrouwd is met Fabienne?
die met donkerder haar, die andere is duidelijk gayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vrees dat mijn Duits hier te slecht voor is, maar ik blijf het nog even proberen.
Nog een vraagje, in de OP staan 2 Tim's, welke is Timmy die getrouwd is met Fabienne?
:pquote:
Thanks, en ja dacht ik al, maar voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
die met donkerder haar, die andere is duidelijk gay
jammer maar komt ook omdat ze door elkaar pratenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
okeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bijna niets, hij moet 5 keer een opdracht voor BB doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |