Blij dat ik nog een stream heb. (er wordt blijkbaar op gejaagd)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef Ifa het volgende:
Even doorbijten, de lol komt meestal later. (al vrees ik het ergste met maar 1 stream, ik erger me nu al regelmatig over de keuzes van de regie)
het lijkt allemaal wat slimmer, de strengere regels bvquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Darklight het volgende:
Dat doen ze wel slim, af en toe pauze voor gesprekken
Ja raar die verschillen. Als ze online zijn lopen zij bij mij prima en is f5-en niet nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blij dat ik nog een stream heb. (er wordt blijkbaar op gejaagd)
Wenn du irgendwoh zahlst vieleicht mehr, aber dass machen wir naturlich nichtquote:
Auch dann nicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wenn du irgendwoh zahlst vieleicht mehr, (...)
Alt-0223quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef Ransjih het volgende:
waar haal jij die ringel S ineens vandaan?
Aus Deutschland naturlich alte zauquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef Ransjih het volgende:
waar haal jij die ringel S ineens vandaan?
Ist doch nicht so swierig? Du drückst auf die ALT Taste (FESTHALTEN) und dann 0223.quote:
Je kunt ook "Speciale Tekens" openen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef Ransjih het volgende:
enige wat dan gebeurt is dat topic omhoogschiet
ik doe wel dubbel S
so klar wie ein bümschenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ist doch nicht so swierig? Du drückst auf die ALT Taste (FESTHALTEN) uns dann 0223.
Daß ist alles.
Ze hebben nu je pasnummer dank aan je ringelSquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Krijg ineens een melding van FF : Bedankt voor het melden van een Fishing Site.![]()
Zelf heb ik niks gemeld. Worden we hier gefisht?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nu je pasnummer dank aan je ringelS
Ja, ik denk hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben nu je pasnummer dank aan je ringelS
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Ransjih het volgende:
goffer ik denk steeds "Sly" te zien ipv Sky
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik had ze al gespot
[ afbeelding ]
Weet jij waar die hut staat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
ow gut, de buren net weer in slaap en hoppa.... muziek weer aan
zullen ze blij mee zijn
Stimmt.quote:
Die met maar één stemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vrees dat mijn Duits hier te slecht voor is, maar ik blijf het nog even proberen.
Nog een vraagje, in de OP staan 2 Tim's, welke is Timmy die getrouwd is met Fabienne?
die met donkerder haar, die andere is duidelijk gayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vrees dat mijn Duits hier te slecht voor is, maar ik blijf het nog even proberen.
Nog een vraagje, in de OP staan 2 Tim's, welke is Timmy die getrouwd is met Fabienne?
:pquote:
Thanks, en ja dacht ik al, maar voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
die met donkerder haar, die andere is duidelijk gay
jammer maar komt ook omdat ze door elkaar pratenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
okeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bijna niets, hij moet 5 keer een opdracht voor BB doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |