Weet jij waar die hut staat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
ow gut, de buren net weer in slaap en hoppa.... muziek weer aan
zullen ze blij mee zijn
Stimmt.quote:
Die met maar één stemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vrees dat mijn Duits hier te slecht voor is, maar ik blijf het nog even proberen.
Nog een vraagje, in de OP staan 2 Tim's, welke is Timmy die getrouwd is met Fabienne?
die met donkerder haar, die andere is duidelijk gayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vrees dat mijn Duits hier te slecht voor is, maar ik blijf het nog even proberen.
Nog een vraagje, in de OP staan 2 Tim's, welke is Timmy die getrouwd is met Fabienne?
:pquote:
Thanks, en ja dacht ik al, maar voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
die met donkerder haar, die andere is duidelijk gay
jammer maar komt ook omdat ze door elkaar pratenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
okeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bijna niets, hij moet 5 keer een opdracht voor BB doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |