appeltje eitje dan, nieuw deel en invoerenquote:
Beter dan secret story.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef dockx het volgende:
[..]
Vind het nou niet echt bijzonder moet ik eerlijk bekennen.
24 uur met een bootje en een ezelkop op in het zwembadquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:21 schreef Darklight het volgende:
Is niet zo soft als in NL, ze krijgen nu straf, hebben zich niet aan de regels gehouden
http://freetv4all-freetv4all.blogspot.com/quote:
Bij mij werken ze niet in Firefox, maar wel in Internet Explorer.quote:
Roept ie dagelijks. Eerder op de dag zag ie het weer helemaal zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:24 schreef Darklight het volgende:
Tim wil morgen naar huis, geen idee waarom
Quoten lukt bij mij wel...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef snetje het volgende:
@Osvaldo2 ...quoten wil dus nu ff niet schijnbaar ...
wat een groot huis!!! wow!!
ja quote doet het weer .... er zijn geloof ik idd. meerdere match rooms ...quote:
Lisa pruilt ook en die is ook al bezig anderen te manipuleren. o.a. een pact-poging met Rayo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef snetje het volgende:
het loopt nog steeds niet lekker met die Heida en Jordan ...en Lisa zit er tussen ... heb vandaag af en toe gekeken en zie steeds een pruillippende Jordandan heeft die Heida toch wel ietwat meer ballen! ... nu een ezel in het zwembad en Steve en de andere Tim in een wel hele smerige jakoosie
ach Heida komt er ook nog even bij kletsen ...
De officiele website misschien,die hebben wel veel video's...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Er schijnt een filmpje te zijn met Lisa die boos is? Weet iemand waar ik dat vinden kan?
Ja, bizar. Die stem kost hem schijnbaar toch veel moeite want hij heeft meermaals gezegd dat hij zich bevrijd zou voelen als zijn geheim er uit is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Tim is nu zomaar zijn geheim aan het weggeven...
Veel kan hij er niet mee doen, dan zou hij zich meteen verraden. Vraag me sowieso af wat zijn rol van mol precies is. Hij heeft tot nu nog niets gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:12 schreef little_me het volgende:
hahah en nu gaan ze het hele verhaal aan de mol vertellen hahah ze moesten eens weten
ik heb het nog even opgezocht hij moet 5 geheime missies doen als hij dat weigert heeft dat gevolgen voor stevequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar 5 keer in 100 dagen? Dat moet te doen zijn... Hoewel ik zou wel een paar onmogelijke opdrachten kunnen verzinnen... BB dus ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |