Op zich wel. Je kunt 'm voor die prijs ook in de winkel vinden.quote:
Begrijpelijk. Deel 1 is helaas slechter verkocht dan verwacht. Hierdoor is de vertaling van het directe deel 2 op een laag pitje gezet (samen met technische problemen als een dubbele UMD). Hoop dat die ooit nog buiten Japan uitgebracht wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook zeker geïnteresseerd, maar ik ga 'm gewoonweg niet kopen. Te weinig tijd.
ja die is nu echt wel een beetje op!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef KingLysandus het volgende:
Volgens mij is PSP gewoon een beetje dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die is nu echt wel een beetje op!
nog een maand en mijn nieuwe speeltje is erVita???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die is nu echt wel een beetje op!
nog een maand en mijn nieuwe speeltje is erHeb ook eergister ontdekt dat er nu een makkelijke patch is voor homebrew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is m'n PSP nog tenminste een tijdje nog ergens goed voor.
Lekker PSX games spelen.
----
ja uhm met steverige materialen enz, last het gisteren pas ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
welke verbeteringen?
Euro launch is 22 februari, ik heb gewoon de standaard (wifi) versie besteld
Ik gebruik mijn psp nog jaren denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Heb ook eergister ontdekt dat er nu een makkelijke patch is voor homebrew.![]()
Is m'n PSP nog tenminste een tijdje nog ergens goed voor.
Lekker PSX games spelen.
Dat wil ik met Resident Evil DC doen, maar 10 euro vind ik absurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
Ik ben eergisteren begonnen met Corpse Party. Lekker met oordoppen in bed; eng.
Niet in Japan hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:17 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Ik vrees dat de psp dood is...
Ik kan het op dit moment zelf niet nakijken, maar zijn die aanbiedingen ook voor NL?quote:Countries: AE, AU, GB, IE, NZ
Is de ingebouwde batterij in de PSP-2000 en PSP-3000.quote:5 V DC 1200 mAh, Upgradeable to 2200 mAh
Batterij. Een wat betere accu dus..in het eerste model...en dan besparen op de accu bij nieuwere versiesquote:5 V DC 1800 mAh, Upgradeable to 2200 mAh
Batteryquote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef ScarFace- het volgende:
Is de ingebouwde batterij in de PSP-2000 en PSP-3000.
De PSP 1000, uitgebracht in 2004bevat een
[..]
Batterij. Een wat betere accu dus..in het eerste model...en dan besparen op de accu bij nieuwere versies![]()
Echter slurpt de hardware wel degelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Besparen op de batterij omdat de hardware minder slurpt is niet zo gek hoor. Mijn favoriete PSP-game is Crisis Core.
http://en.wikipedia.org/wiki/PSPquote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef user02 het volgende:
Hallo,
Graag advies nodig van ervaren PSPgamers;
Ik denk eraan een PSP te kopen vanwege de spellen.
Er is nu een budgetversie die de 'e1000' en soms weer 'PSP Street' heet.
Nu is mijn vraag een beetje: heeft dit model een aardige levensduur qua batterij en heeft ie genoeg geheugen of moet je alsnog een memorystick o.i.d. aanschaffen?
Ook met in het vooruitzicht dat ik via Playstation Network een aantal PS1 classics zou willen downloaden.
Er zijn nl ook nog 'oudere' modellen te koop dus ik twijfel of ik deze nieuwere moet nemen of een ouder model met wellicht meer vermogen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef user02 het volgende:
Hallo,
Graag advies nodig van ervaren PSPgamers;
Ik denk eraan een PSP te kopen vanwege de spellen.
Er is nu een budgetversie die de 'e1000' en soms weer 'PSP Street' heet.
Nu is mijn vraag een beetje: heeft dit model een aardige levensduur qua batterij en heeft ie genoeg geheugen of moet je alsnog een memorystick o.i.d. aanschaffen?
Ook met in het vooruitzicht dat ik via Playstation Network een aantal PS1 classics zou willen downloaden.
Er zijn nl ook nog 'oudere' modellen te koop dus ik twijfel of ik deze nieuwere moet nemen of een ouder model met wellicht meer vermogen.
quote:Most Viable PSP RPGs
The PlayStation Portable was and still is a very successful system in Japan. As such the PSP is home to many RPGs that, for various reasons, have not been released in English. One of the main reasons for this is likely the poor reception the PSP has received in North America. The system, while successful in its own right, was not adopted in as mainstream a fashion here as it was in Japan. As such, Sony's first handheld became a bastion for RPGamers, as that is one area where the system has excelled over the years. The system is still seeing a few games trickle out for it, but as the end is clearly in sight more are doing so via the digital-only route. As the PSP begins its official descent into retirement status, we take a look at a few RPGs that could have been the most viable in the North American market had timing worked out better.
[…]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |