Op zich wel. Je kunt 'm voor die prijs ook in de winkel vinden.quote:
Begrijpelijk. Deel 1 is helaas slechter verkocht dan verwacht. Hierdoor is de vertaling van het directe deel 2 op een laag pitje gezet (samen met technische problemen als een dubbele UMD). Hoop dat die ooit nog buiten Japan uitgebracht wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook zeker geïnteresseerd, maar ik ga 'm gewoonweg niet kopen. Te weinig tijd.
ja die is nu echt wel een beetje op!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:29 schreef KingLysandus het volgende:
Volgens mij is PSP gewoon een beetje dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die is nu echt wel een beetje op!
nog een maand en mijn nieuwe speeltje is erVita???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die is nu echt wel een beetje op!
nog een maand en mijn nieuwe speeltje is erHeb ook eergister ontdekt dat er nu een makkelijke patch is voor homebrew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is m'n PSP nog tenminste een tijdje nog ergens goed voor.
Lekker PSX games spelen.
----
ja uhm met steverige materialen enz, last het gisteren pas ookquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
welke verbeteringen?
Euro launch is 22 februari, ik heb gewoon de standaard (wifi) versie besteld
Ik gebruik mijn psp nog jaren denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:09 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Heb ook eergister ontdekt dat er nu een makkelijke patch is voor homebrew.![]()
Is m'n PSP nog tenminste een tijdje nog ergens goed voor.
Lekker PSX games spelen.
Dat wil ik met Resident Evil DC doen, maar 10 euro vind ik absurd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
Ik ben eergisteren begonnen met Corpse Party. Lekker met oordoppen in bed; eng.
Niet in Japan hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:17 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Ik vrees dat de psp dood is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |