Hierbij is het niet zo raar, ik weet niet precies welke leeftijdsrating de serie krijgt maar dit is een makkelijke manier om niet voor 1 aflevering opeens gezeik te krijgen, en ik denk ook niet dat Zachary Levi en Yvonne Strahovski zo makkelijk voor een willekeurige aflevering "gratis" naakt gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Preutse Amerikanen weer..
[ afbeelding ]
Zo droogquote:
quote:
Als je dan toch Engelse termen gaat gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef JDx het volgende:
Haha dat Shirley er ook nog in zat behalve Abed. Lolll... geniaal!
En die FreddieW herkende ik ook meteen van z'n filmpjes haha, niceLY done!
jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
vanavond weer aflevering neem ik aan?
Het is vermakelijk, maar ik ben nu wel klaar met de serie eigenlijk. Dus ik vind het niet zo ergquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is
Dat zal je altijd zien natuurlijk; maar als de serie doorging was het seizoen misschien slechterquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is
Hmz wist ik nog niet. Jammer, want het werd idd net weer wat beter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |