quote:
Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Glenn0 het volgende:[..]
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)
5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:
5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)
4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.
3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)
2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?
1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.
Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door mybrawnie op 19-12-2011 23:06:15 ]