abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105591291
Ohw haha, ach, was dialect, goed doan ;)
pi_105674044
vanavond weer aflevering neem ik aan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:58:14 #228
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_105674219
Neen. Ik moet ook al afleveringen van o.a. How I met your mother missen. :(
- Oh wacht, ik kijk bij de verkeerde EZTV link - :@
Dan wel ja. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105674240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef franklop het volgende:
vanavond weer aflevering neem ik aan?
ja

Chuck Versus The Curse
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105687769
Awesome en Ellie _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_105694415
Hij was goed, lijkt erop dat ze het seizoen toch nog een beetje op gang komt. Eerste 3 afleveringen waren zwaar onder de maat maar de stijgende lijn zit er gelukkig in.
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:57:57 #232
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105694688
Ik vind het tot nu toe een aardig seizoen, beter dan het vorige. Dit was de beste aflevering tot nu toe, eindelijk weer eens op het niveau van seizoen 1/2
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105694767
die van gister nog niet gezien maar vond die van vorige week ook goed te pruimen.
  zaterdag 17 december 2011 @ 19:05:05 #234
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105700317
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_105700846
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Aan de reacties te horen wordt de serie weer goed juist nu de serie over een paar episodes afgelopen is _O-
Het is vermakelijk, maar ik ben nu wel klaar met de serie eigenlijk. Dus ik vind het niet zo erg :P
pi_105703805
quote:
Dat zal je altijd zien natuurlijk; maar als de serie doorging was het seizoen misschien slechter :P.
pi_105703884
Chuck: "Don't worry. I'm fine, too. Really."

Chuck: "I love you... so much."

:') _O-.
pi_105773500
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet.. Ik was echt bang dat de serie in zijn langverwachte dal terecht zou komen. Gelukkig werd dit verholpen door aflevering 5x6. heb daar veel genoten en gelachen.
Btw, ik heb een filmpje gemaakt over chuck en hoe hij een echte superspion is geworden.
Weet niet of ik het hier mag posten? anders moet het maar weggehaald worden. Ik hoop dat jullie een reactie kunnen geven, het is namelijk mijn eerste montage:

Ik ga de serie echt missen.. nog 1 1/2 maand genieten van mijn favoriete ''007 ²''
pi_105776031
quote:
Hmz wist ik nog niet. Jammer, want het werd idd net weer wat beter.
Echt speciaal is het dan niet meer, maar prima 40 minuten vermaak.
pi_105779279
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef mybrawnie het volgende:
ik vond aflevering 5x5 echt heeeeeeeel slecht. Dat naakt erin hoefde echt niet en leidde alleen maar af, verder klopte er veel dingen van het plot niet..
Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
pi_105797040
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Glenn0 het volgende:

[..]

Zou je dat verder willen uitleggen? Veel fans (waaronder ik) en critici vonden het juist een hele toffe aflevering.
Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)

5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:

5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)

4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.

3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)

2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?

1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.

Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door mybrawnie op 19-12-2011 23:06:15 ]
pi_105798758
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.

Vaker zo bij series die langer draaien.
pi_105798980
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef JDx het volgende:
Het is nog wel vermaak, maar kijk er niet meer naar uit, het geeft me niet meer het vrolijke gevoel wat het me vroeger gaf.

Vaker zo bij series die langer draaien.
Precies dat inderdaad :)
Iets wat Burn Notice nog wel heeft.
pi_105800987
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.

Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen! :D
pi_105801207
Chuck was inderdaad de klungelige nerd met een veel te mooie handler er naast. Nu is hij beroepsspion die alles voor elkaar heeft. Weinig over van de oude Chuck dus :)
pi_105809823
Toch hebben Chuck en The Big Bang eraan bijgedragen dat Nerd tegenwoordig niet echt een scheldwoord meer is :P
pi_105810399
'k Moet binnenkort maar 'es beginnen met kijken. *O*

Heb een hekel aan cliffhangers dus ik wacht tot een seizoen redelijk compleet is voor ik begin met kijken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_105810992
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef mybrawnie het volgende:

[..]

Met alle plezier, Laat ik beginnen door te zeggen dat Chuck mijn favoriete tv show is en ik specifiek deze aflevering (5.05) beneden pijl vond, maar tijdens alle andere afleveringen super gelachen en meegeleefd heb met alle personages. (seizoen 3+4 zijn mijn favoriete seizoenen)

5.05 voelde gewoon niet aan als chuck..
Hieronder een lijstje met punten die ik raar vond aan deze aflevering in volgorde van belang dat ik eraan hecht:

5. Casey (geheime ex-overheidsagent die meerdere moorden heeft gepleegd) komt in dezelfde gevangenis faciliteit terecht als lester (een niemand die iets doms gedaan heeft)

4. Hoe komt lester zo snel in de gevangenis terecht? en hoezo kan jeff zijn klacht nog indienen zodat lester geen proces verbaal meer krijgt als lester al in de gevangenis zit? lester zou in de gevangenis moeten blijven.

3. Dat de commune een nudistensekte was vond ik heel raar en onnodig. Die pixelbrij voelde heel onnatuurlijk, afleidend en niet-chuck aan. Daarbij komt dat het maar een paar seconden duurde en niet eens grappig was, het had er zo tussen uit geknipt kunnen worden. (of er had grappig een blaadje voor de intieme delen kunnen zitten haha, dat was nog grappig geweest, maar pixels.. dat was gewoon raar.)

2. Het feit dat de verhaallijn met decker zo abrupt beëindigd wordt. OPEENS is decker dood, terwijl hij al een hele tijd wordt klaar gestoomd als super slechterik.. Alsof ze opeens een andere verhaallijn hadden bedacht en liever daarop in wilde gaan. Snapte hier trouwens niks van? kan iemand mij uitleggen waarom er nog gevaar dreigt nu decker dood is en wat er precies aan de hand is?

1. Waar ik mij ook voornamelijk heeeeeeeeeeeel erg aan stoorde, was dat de relatie tussen chuck en sarah perfect was en er zomaar opeens iets geheel nieuws naar boven wordt gebracht. Chuck wil niet zijn hele leven spioneren en sarah wil dit wel. Chuck wil een tech-firm van carmichael industries maken. Dit is gewoon gedaan om de relatie interessant te houden, maar de keuze om te spioneren of niet hebben ze samen al uitgebreid beleefd. Chuck en sarah plaatsten hun relatie als prioriteit nr 1. en spionage op nr 2. En ze wilden allebei beide blijven doen. En nu gaan ze weeeeeeeeer moeilijk doen. En dan wordt dit op het einde weer snel opgelost doordat chuck zijn 'spy game moet uppen' en dus spion moet blijven, om zich te kunnen verdedigen tegen de nieuwe gevaren die op de loer liggen.

Maar goed, ik heb je vraag beantwoord, hoop dat je inruil ff mn filmpje wil bekijken + comment wilt geven.
is dit tvfan met een andere login? :P

met die blokjes van dat nudistenkamp vond ik juist wel geinig gedaan en jij stoort je meer eraan dat lester en casey in dezelfde gevangenis zitten maar dat iedereen in en uitbreekt in diezelfde bajes vind je normaal... En Chuck en sarah hebben álles al 20x beleefd, daarom stopt de serie ook :P
pi_105812551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef JDx het volgende:
Wat ik dus net na Chuck heb gekeken haha. Idd, dat geeft me nog wel het echte gevoel wat die serie me gaf, mooie views van Miami, mooie auto's en vrouwen, vleugje humor met Sam.

Denk dat stiekem het leukste van Chuck was of hij Sarah zou krijgen! :D
Dit klopt idd. Het leukste was of chuck sarah zou krijgen haha :P, maar ook hoe hun relatie zich nog steeds ontwikkelt en dat speelt de show nog steeds goed voor mekaar. (ik kijk dus nog steeds super erg uit naar die zaterdag waarop ik weer chuck kan kijken)
Alleen ik vond 5.05 echt raar.. Opeens wordt iets nieuws geintroduceerd wat al behandelt is in hun relatie en dan wordt het ook binnen 10minuten weer opgelost.. Alsof ze gewoon interactie tussen de twee wilden zonder gevolgen. Dat miste ik echt in die aflevering. Oorzaak gevolg.. "t zat er niet goed in deze keer..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')